roflcake..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Piovan het volgende:
Damn, heb ik hem vannacht laten doorlopen
[afbeelding]
Kan je dit terufdraaien?
Hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Piovan het volgende:
Damn, heb ik hem vannacht laten doorlopen
[afbeelding]
Kan je dit terufdraaien?
Piovan, je kunt het heel simpel verhelpenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Piovan het volgende:
Shit men.
Hoe?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Piovan, je kunt het heel simpel verhelpen
piovan en jij kunnen de download zo fixxen hoor. . binnen een minuut is het weer een beetje normaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:00 schreef wobbel het volgende:
Jahik heb ze een PM gestuurd dat 't niet helemaal goed werkt
open die ratio masterquote:
gewoon zeggen dat het je broertje was!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:08 schreef Piovan het volgende:
Gaat niet, gat maar tot 100 %, en de grootste is 4,36
Vind het eigenlijk wel een uitkomst, nu met al het gedoe van brein en de upc die zomaar klantgegevens uitdeelt wil ik het wat rustiger aan gaan doen. (had de afgelopen maanden een belachelijk hoog dataverbruik, weet iemand wanneer je in de gevarenzone komt, hoeveel je dan moet up/downloaden?)quote:
Als je niet wilt uploaden, neem dan een news account.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een uitkomst, nu met al het gedoe van brein en de upc die zomaar klantgegevens uitdeelt wil ik het wat rustiger aan gaan doen. (had de afgelopen maanden een belachelijk hoog dataverbruik, weet iemand wanneer je in de gevarenzone komt, hoeveel je dan moet up/downloaden?)
Tuurlijk het is niet helemaal eerlijk maar daar maak ik me weinig druk om, nu upload ik ook puur om mn ratio goed te houden neit omdat ik perse mn gedownloade dingen met anderen wil delen.
ik download omdat ik neit voor elke film/game/programma wil betalen (goede games en films koop ik gewoon slechte films welke ik anders niet zou kopen/zien in de bios die download ik) dus daarom heb ik geen zin om te betalen voor een news account.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Als je niet wilt uploaden, neem dan een news account.
Maar ga bittorrent netwerken niet verzieken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |