En de mensen die hiet ONregelmatig posten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. niet met de mensen die hier momenteel regelmatig posten..
Neuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zou jij niet met me willen daten?![]()
Gelukkig ben ik tevreden met de vent die ik al heb.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
En de mensen die hiet ONregelmatig posten?
You should be..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik tevreden met de vent die ik al heb.
Dat zegt hij nou ook altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:
You should be..
Soms..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp heeft geen dates nodig.
Hij ontmoet gewoon toevallig jongens die slechts een trainingsbroek dragen..
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wel met jou, ik vind je de bom![]()
Je bent beeldschoon!quote:
M'n eigen bodyguardquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent beeldschoon!
Wie heeft ooit tegen je gezegd dat dat niet zo is?
Laat diegene maar naar BB komen, ik zal m leren
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:28 schreef pievdb het volgende:
gelukkige verjaardag rood_schaap
@TRS: leuk dat je iemand gezoend hebt, ik mag hopen dat het iemand van het mannelijk geslacht was
HAHAquote:
gisteren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb iemand gezoend.
Met krullen.
Vast wel.. maar ik ben nogal kieskeurig als het om een vriendje gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA
je kan toch iets beters vinden hopelijk
Dat zijn we allemaal en de knapperds zijn meestal klootzaken dat heb ik gemerkt iniedergevalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast wel.. maar ik ben nogal kieskeurig als het om een vriendje gaat
Ben blij voor je als het maar geen ouwe gozer was, want je bent nog een puberquote:
19.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben blij voor je als het maar geen ouwe gozer was, want je bent nog een puber
Kopt ja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal en de knapperds zijn meestal klootzaken dat heb ik gemerkt iniedergeval
Maar uiteindelijk eindig je toch met iemand die je misschien in het begin niet eens leuk vond, als je verliefd wordt dan wordt je blindquote:
Dat is wel wat je vaak ziet ja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk eindig je toch met iemand die je misschien in het begin niet eens leuk vond
Waarom dequote:
Liefde maakt blindquote:
Je bent bang te "eindigen" met iemand die je nu helemaal niet zo erg graag mag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gedachten.. gedachten die al heel lang door m'n kop malen..
Hoe bedoel je? Het is overigens een hunkquote:
Nee muts, beter lezen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp, Kugari-Ken gaf aan dat hij onrechtvaardig door je telkens wordt beschuldigt. Bij dezen de vraag aan jou wat heeft ie uitgevreten? haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |