quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef samjustme het volgende:@Vlarp, Kugari-Ken gaf aan dat hij onrechtvaardig door je telkens wordt beschuldigt. Bij dezen de vraag aan jou wat heeft ie uitgevreten? haha
Nee muts, beter lezen.
Vlarp had een tijdje terug een nieuw user gewaarschuwd voor mij. (hoi Davidov, hoe gaat 'ie?) Dat 'ie moest oppassen met mij, omdat ik alles op het forum zou gooien en tegen hem zou gebruiken in een rel.
Dat wekte bij mij weer enige irritatie op, omdat ik toen nog geen drie zinnen tegen Davidov had gezegd, ik kan er mee leven als mensen achter m'n rug om over me lullen, maar dat hele "oeh kijk uit voor KK" schoot in het verkeerde keelgat. Vooral omdat Vlarp en zijn vriendjes Xman Blubberzwijn en XMN8R vrolijk Davidov mee uit namen in Rotterdam, wat overkwam als een nichtenstreek pur sang.
Wat Vlarp alleen niet weet is dat alles dat ik in een relletje gebruik informatie is die niet geheim is. Als ik echt de vuile was buiten zou hangen dan zou er heel wat meer aan de hand zijn. Nee de informatie die ik gebruik is informatie waar ik meestal persoonlijk bij betrokken ben geweest. Want waar Vlarp denkt dat ik alle geheimen die mij verteld worden op het forum gooi, heeft hij het mis. Wat ik weet is heel wat meer dan de dingen die ik zeg.
Ik houd van een relletje op z'n tijd, maar ik weet wel wat ik gebruik en wat ik niet gebruik.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis