Als het klikt dan maakt het op zich niet veel uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
het enige buitenlandse bloed dat ik door mijn aderen heb stromen is duits
Oh dat valt dan wel mee. Ik doe langer over om in Amsterdam te zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
nou, dat is inderdaad waar, het is wel 45 minuten met de trein!
Wat heb je uitgevreten?quote:
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!quote:
Je bent muzikaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!
Ook, maar ik doelde meer op mijn buurman die denkt dat hij Beethoven is.quote:
En hoezo zo geheimzinnig doen, ik neem aan dat je al uit de kast bentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
tilburg rotterdam is een directe verbinding
Musequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!
For the record: it wasn't mequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb iemand gezoend.
Met krullen.
Het waren ook blonde krullen.quote:
Oh.. gelukkig dat ik dat nog nooit heb meegekregenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook, maar ik doelde meer op mijn buurman die denkt dat hij Beethoven is.
En de mensen die hiet ONregelmatig posten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. niet met de mensen die hier momenteel regelmatig posten..
Neuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zou jij niet met me willen daten?![]()
Gelukkig ben ik tevreden met de vent die ik al heb.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
En de mensen die hiet ONregelmatig posten?
You should be..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik tevreden met de vent die ik al heb.
Dat zegt hij nou ook altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:
You should be..
Soms..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp heeft geen dates nodig.
Hij ontmoet gewoon toevallig jongens die slechts een trainingsbroek dragen..
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wel met jou, ik vind je de bom![]()
Je bent beeldschoon!quote:
M'n eigen bodyguardquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent beeldschoon!
Wie heeft ooit tegen je gezegd dat dat niet zo is?
Laat diegene maar naar BB komen, ik zal m leren
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:28 schreef pievdb het volgende:
gelukkige verjaardag rood_schaap
@TRS: leuk dat je iemand gezoend hebt, ik mag hopen dat het iemand van het mannelijk geslacht was
HAHAquote:
gisteren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb iemand gezoend.
Met krullen.
Vast wel.. maar ik ben nogal kieskeurig als het om een vriendje gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA
je kan toch iets beters vinden hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |