Als het klikt dan maakt het op zich niet veel uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
het enige buitenlandse bloed dat ik door mijn aderen heb stromen is duits
Oh dat valt dan wel mee. Ik doe langer over om in Amsterdam te zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
nou, dat is inderdaad waar, het is wel 45 minuten met de trein!
Wat heb je uitgevreten?quote:
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!quote:
Je bent muzikaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!
Ook, maar ik doelde meer op mijn buurman die denkt dat hij Beethoven is.quote:
En hoezo zo geheimzinnig doen, ik neem aan dat je al uit de kast bentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
tilburg rotterdam is een directe verbinding
Musequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een beetje piano gaan spelen terwijl ik Muse op levensgevaarlijk heb staan. Be-la-che-lijk!!!
For the record: it wasn't mequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb iemand gezoend.
Met krullen.
Het waren ook blonde krullen.quote:
Oh.. gelukkig dat ik dat nog nooit heb meegekregenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook, maar ik doelde meer op mijn buurman die denkt dat hij Beethoven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |