quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ach jah, de een is loyaal. De ander een latente jood.
Grunn had je met Kuyt ook met gemak kunnen verliezen.
De competitie komt een week te vroeg, door een (niet te weigeren?) verkoop. Sjah, dat zijn minpuntjes.
Eerst maar eens zien wat er volgende week (en in mindere mate de week daarna) gebeurd.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Kok van radio 1
"WAT IS DAT NOU VOOR TOPCLUB? DAT WIL KAMPIOEN WORDEN?!"
"GRONINGEN STAAT GEWOON 3-0 VOOR!"
Maar het is wel waar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Kok van radio 1
Triest commentaar zeg. Laat die Henk lekker voor AT5 verslaggeven. Niet professioneel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Kok van radio 1
Bullshit, ook verdedigend lijkt het wel een kinderklas.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef Keltie het volgende:
De competitie komt een week te vroeg, door een (niet te weigeren?) verkoop. Sjah, dat zijn minpuntjes.
Radio 1 > Nazarethse Omroep Stichting.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Kok van radio 1
Teringfiguur
Die man heeft gelijk, punt. Doe je bril eens af.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Radio 1 > Nazarethse Omroep Stichting.
Bullshit, verlies had niet eens zo erg geweest. Alleen nu wordt Feyenoord door Groningen als makke lammetjes op de slachtbank gelegdquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ach jah, de een is loyaal. De ander een latente jood.
Grunn had je met Kuyt ook met gemak kunnen verliezen.
Eerst maar eens zien wat er volgende week (en in mindere mate de week daarna) gebeurd.
Krijg je als je (noodgedwongen?) ineens 3-4-3 speelt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Bullshit, ook verdedigend lijkt het wel een kinderklas.
ja 3-0 dat ligt gewoon aan de NOS!!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Radio 1 > Nazarethse Omroep Stichting.
Lul toch nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg je als je (noodgedwongen?) ineens 3-4-3 speelt.
Dude, ga even weg en lekker Berggorilla's knuffelen ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja 3-0 dat ligt gewoon aan de NOS!!!!!
Je hebt gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat een bepaalde speelwijze niet het beste spel naar boven brengt, ok, maar nog steeds geen excuus voor een 3-0 nederlaag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg je als je (noodgedwongen?) ineens 3-4-3 speelt.
Inderdaad, dat Kuijt weg is is zeker een aderlating, maar 3-0 verlies tegen Groningen mag gewoon nooit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bullshit, verlies had niet eens zo erg geweest. Alleen nu wordt Feyenoord door Groningen als makke lammetjes op de slachtbank gelegd. Ik ben het opzich wel met je eens, maar om zo'n verlies als te doen als "minpuntjes" vind ik onzin. Dit is gewoon dramatisch.
Want?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat Kuijt weg is is zeker een aderlating, maar 3-0 verlies tegen Groningen mag gewoon nooit.
Wat had jij dan verwacht als je het speerpunt kwijt bent en daar nog geen vervanger voor hebt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bullshit, verlies had niet eens zo erg geweest. Alleen nu wordt Feyenoord door Groningen als makke lammetjes op de slachtbank gelegd. Ik ben het opzich wel met je eens, maar om zo'n verlies als te doen als "minpuntjes" vind ik onzin. Dit is gewoon dramatisch.
Groetjes, ga niet serieus discussiëren als je wilt trollen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want?
Groningen en Feyenoord zijn beide subtoppers hoor, waarbij ik Groningen misschien nog iets hoger inschat ook.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want?
Groningen en Feyenoord zijn beide subtoppers hoor, waarbij ik Groningen misschien nog iets hoger inschat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |