Jij vergelijkt Ricky vd Berg met Kuyt?quote:
Via mijn bronnen (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ben ook altijd wel gecharmeerd geweest van Koevermans, hadden we een jaar geleden als stand-in van Kuijt kunnen halen en nu basis.
Nee slimpie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij vergelijkt Ricky vd Berg met Kuyt?
Weten we gelijk hoe die lage rente toch mogelijk isquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Via mijn bronnen () heb ik trouwens venromen dat Feyenoord interesse had in Koevermans als opvolger van Kuijt. Maar AZ wilde er iets van 8 (!) miljoen voor hebben.
Ik heb er geen goed gevoel over..quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben benieuwd vanmiddag....
Leuk stukje!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef methodmich het volgende:
Ze moeten nu Balzacchi halen... http://frontpage.fok.nl/column/4269/1
Weet niet of Drenthe nog last heeft van z'n kwetsuur?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik had Drenthe opgesteld i.p.v. Bosschaart!
Zit je te kijken dan, sukkel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef daaaaan het volgende:
Wat een kankerteam zoSpelers als Bosschaart en Collen zijn Feyenoord-onwaardig, de rest speelt Feyenoord-onwaardig...
Ik ga helaas m'n gelijk halen als het zo doorgaat.
Het was even wachten, maar daar is'ie dan ookquote:
Inderdaad, ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-0 Nevland.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef TC03 het volgende:
Nevland, kopen!
Dan scoort niemand meer tegen ons, want dan zitten ze allemaal bij ons.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:48 schreef Keltie het volgende:
Als we iedere spits moeten kopen die weleens een keer tegen ons scoort![]()
Jah.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
En vinden jullie me hier nog steeds zo'n jood?
Je hoeft niet helderziend te zijn om te bedenken dat we het vandaag kut zouden hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
En vinden jullie me hier nog steeds zo'n jood?wie had er weer eens gelijk?
Dat is makkelijk praten na 1 wedstrijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
sorry dat ik het zeg maar zoals feyenoord nu speelt mogen ze blij zijn in het rijtje van de top 10 te zitten in de competitie
Jahh en nog een graf zeikerd ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
En vinden jullie me hier nog steeds zo'n jood?wie had er weer eens gelijk?
heeft niks met 1 wedstrijd te maken ze spelen gewoon belabberd geen aan speelpunten spelers die maar wat doen en ook nog eens laf voetballenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten na 1 wedstrijd.
Inderdaad. Verliesje zou kunnen, aanvoerder + belangrijkste speler is net weg. Maar 3-0 is gewoon dramatisch slecht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is fucking triest.
Straks komen er natuurlijk allemaal joden en ander tuig in dit topic om ons uit te lachen, en ze hebben volkomen gelijk.
Ach jah, de een is loyaal. De ander een latente jood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |