Dat is ¤3,35 per pul? Dat is toch niet echt goedkoop moet ik zeggen hoor...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef Fogel het volgende:
13 zloty per pul, schiet niet op als je van je poolse geld af wil .
Voor een vliegveld wel. En daarbij ben ik gewend aan Noorse prijzen, voor die prijs krijg je een blik bier in de supermarktquote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is ¤3,35 per pul? Dat is toch niet echt goedkoop moet ik zeggen hoor...
en volgens mij ook al gepost in eerder deel van deze serie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand ervaring met Tapair Portugal? Al wel iets over gelezen in eerder topic, niet veel.. .
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:30 schreef Sport_Life het volgende:
ik vlieg hetzelfde traject, alleen dan rechtstreeks terug vanuit Faro . Is Faro airport eigenlijk beetje leuk? Bedoel kun je je daar enkele uren vermaken zoals op schiphol?
heb mn vriendin mee dus ik vermaak me toch welquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee
Het is vrij klein met een paar winkeltjes. Neem een boek mee
Sterker nog, het nieuwe vliegveld is zelfs al geopend, maar het het is weer gemaakt met typische thaise degelijkheid, zodat ze het oude vliegveld weer geopend hebben. (Op dit moment alleen voor domestic vluchten, dus alleen de domestic terminal), maar ik heb zo'n vermoeden dat ook het internationale gedeelte voor sommige internationale vluchten, (denk aan InterAsia vluchten zonder connectie naar Europa), zal worden geopend, want er zullen nog veel meer problemen aan het licht komen, nu zijn er scheuren in de landingsbanen, straks is het nieuwe vliegtuiggebouw zelf....quote:Op maandag 9 april 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
[b]Iets over de luchthavens?
Op Schiphol kon ik inchecken zonder vertraging of iemand voor me (Ik was dan ook erg vroeg). In Bangkok stonden mijn koffers al op me te wachten toen ik uit het vliegtuig was en de weg had gevonden. De luchthaven van Bangkok (Don Muang) vond ik een vrij chaotisch geheel. Het was even zoeken waar ik moest zijn en het had nog wel wat voeten in de aarde om goed en wel te boarden (bijna een half uur te laat bovendien). Nu weet ik dat Don Muang uit zijn voegen aan het barsten is en men bezig is met een nieuwe luchthaven. Misschien dat dat ook scheelt.
Da's niet best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Sterker nog, het nieuwe vliegveld is zelfs al geopend, maar het het is weer gemaakt met typische thaise degelijkheid, zodat ze het oude vliegveld weer geopend hebben. (Op dit moment alleen voor domestic vluchten, dus alleen de domestic terminal), maar ik heb zo'n vermoeden dat ook het internationale gedeelte voor sommige internationale vluchten, (denk aan InterAsia vluchten zonder connectie naar Europa), zal worden geopend, want er zullen nog veel meer problemen aan het licht komen, nu zijn er scheuren in de landingsbanen, straks is het nieuwe vliegtuiggebouw zelf....
Ik vind het wel een beetje crisis van Arkefly om met een narrowbody een vlucht van bijna 5000km te vliegen... Is echt ver imo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Masanga het volgende:
Traject?
Amsterdam-Las Palmas(bijtanken)-Banjul-Amsterdam
Amsterdam - Newark is bijna 6000km, wordt ook met een 757 gevlogenquote:Op zondag 15 april 2007 11:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje crisis van Arkefly om met een narrowbody een vlucht van bijna 5000km te vliegen... Is echt ver imo.
http://www.flightmemory.com/ dit is trouwens een erg leuke tool!!!
Ja dat is ook crisis, continental zou eigenlijk gewoon met een 772 moeten vliegen. Ik vind persoonlijk dat het echt te ver is voor een 752.quote:Op zondag 15 april 2007 11:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Amsterdam - Newark is bijna 6000km, wordt ook met een 757 gevlogen
Die privatair's zijn all business configuration, dus dat is niet eerlijkquote:of Amsterdam - Houston met de KLM/Privatair 737BBJ 8067km
Maar wel leuk, vooral bij het boarden. Alhoewel ik alleen de 319LR ken.quote:Op zondag 15 april 2007 12:05 schreef Public_NME het volgende:
Die privatair's zijn all business configuration, dus dat is niet eerlijk
Het vreemde was dat we enkel in de heenvlucht bijtankten. Als iemand me kan uitleggen waarom zou ik dat fantastisch vinden.quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Mojave het volgende:
Wij doen ook Banjul met een 738 maar dan zonder bijtank stop.
Misschien hadden ze geen zin (of duurder) om in Gambia te tanken ?quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Masanga het volgende:
[..]
Het vreemde was dat we enkel in de heenvlucht bijtankten. Als iemand me kan uitleggen waarom zou ik dat fantastisch vinden.
Waarschijnlijk combinatie van zware kist en veel tegenwind.quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Masanga het volgende:
[..]
Het vreemde was dat we enkel in de heenvlucht bijtankten. Als iemand me kan uitleggen waarom zou ik dat fantastisch vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |