I know I would....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou idd... laat ze dat in regenpak doen...![]()
Nope! Ik heb alleen mezelf in southpark-uitvoeringquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef bb-millie het volgende:
@ versabommie: was jij dat die vorig jaar de bewoners in southpark-uitvoering had neergezet???
Is ook leuk! Wie was het dan? Kan niet wachten op de plaatjes van deze bbquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! Ik heb alleen mezelf in southpark-uitvoering![]()
Heeft scanman eigenlijk al een onmogelijk te verdedigen wicht uitgekozen om te verheerlijken?quote:
Geelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:36 schreef versabommie het volgende:
fuck, streams op zwart
Niet dat ik weet...er zit er ook niet echt een tussen geloof ik...in de regel moeten we dan wachten op de eerste tekenen van labiliteit of borderlineverschijnselen...die moet je hebben dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft scanman eigenlijk al een onmogelijk te verdedigen wicht uitgekozen om te verheerlijken?
![]()
PARDON???quote:
Hoop dat er nu een echte schizo tussenzit!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...er zit er ook niet echt een tussen geloof ik...in de regel moeten we dan wachten op de eerste tekenen van labiliteit of borderlineverschijnselen...die moet je hebben dan.![]()
Ach, jij bent er in ieder geval weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop dat er nu een echte schizo tussenzit!
Wil jij daar soms iets mee impliceren ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, jij bent er in ieder geval weer![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef bbfakir het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het begonnen was. Ga ik kijken zie ik meteen blote mannen. Waarom douchen ze niet in hun onderbroek? Dat hoort toch zo in Big-Brother?
Jawohl!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, jij bent er in ieder geval weer![]()
Wie ? Ik ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij daar soms iets mee impliceren ?![]()
Geen idee, maar kan nooit iets goeds betekenen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij daar soms iets mee impliceren ?![]()
Nee...die manke idioot die op een been op en neer staat te springen achter je.... bij de bakker.quote:
Daar kan je inderdaad beter mee wakker worden. De verslaving is weer begonnen. Nu even mijn streams op orde brengen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:04 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Je bent te laat voor de blote vrouwen, daar ben ik mee begonnen.
En dan kijk je om en zie je Robquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee...die manke idioot die op een been op en neer staat te springen achter je.... bij de bakker.![]()
Volgens mij gaat PH voor zijn ontbijt naar de betere vee-arts!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee....ik ga nooit naar PH's bakker![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef itsme het volgende:
aha dit is de slow chat. morguh
klopt, ze probeert elk gesprek ook naar zich toe te trekkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
excuses voor het ontopic zijn maareh...die negering krijgt echt binnen een week bonje! Wat een dominant stuk huppelkut zeg!
Het scheelt, ze is in haar remy dus die ligt er lekker vlot uit!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, ze probeert elk gesprek ook naar zich toe te trekken
sorry voor het beantwoorden hier, maar ze hebben nu wel een plausibele theorie, dat BB juist de stelletjes tegen elkaar gaat proberen uit te spelen. Beetje Dido actie, met dat bier weggooien dus....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het scheelt, ze is in haar remy dus die ligt er lekker vlot uit!
Volgensmij moet je hier posten: Voorspel hier de opmerkingen van BB-zuurpruimen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef PKfotografie het volgende:
kijken er echt nog mensen hier naar?
Nope, er komt niets aan. jammer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef bb-millie het volgende:
test
ff terugzwaaien dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:44 schreef PH52 het volgende:
Zo, de SC loopt als een waanzinnige.
ff zwaaien dan maar![]()
Manuquote:
Ik had ergens gelezen dat dat in Begië ook een keer zo was. Weet dus niet of het wel is verboden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Marrije het volgende:
Heb net pas door dat de stream het doet![]()
Dus, geen ramen en geen buitenluchtBewoners zitten er net over te discussieren, of het officieel wel mag, gevangenen hebben ook recht op 1 uur luchten per dag zegt, eh, Etienne dacht ik. Nog ff wennen aan de namen bij de gezichten
![]()
Was de wijn zo snel opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel weer een afknapper dit begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |