abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:35:41 #51
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032077
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:29 schreef Niek. het volgende:
http://911myths.com/

Lees dit eens door, stukken beter dan al die onzinnige sites.
en dan loop je tegen een ander te zeuren dat de persoon in kwestie onzinnige conspiracy site's post,maar je doet precies hetzelfde
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:37:15 #52
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032124
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ja, maar het is de FBI/CIA die die onderzoeken heeft uitgevoerd, die zijn helaas niet betrouwbaar.

Thomas Jefferson: If a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be.
nee,heel regering bush is niet te vertrouwen! Bush is uit op een politie staat zeg ik je! En hij gaat heul de wereld overnemen! Pas op hoor!

!
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 15:38:15 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41032156
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef Niek. het volgende:

[..]

De hele FBI/CIA afschrijven is te makkelijk, ze hebben zat goed werk gedaan. Misschien een aparte vergelijking:

Dick Advocaat, top bondscoach heel het land hield van hem toen we het goed deden in portugal, toen, 1 foute spelerswissel en hij werd met woorden afgemaakt, in elke krant werd zo ongeveer geschreven dat zijn kop moest rollen, hij moest zich doodschamen en veel mensen hadden een spontane hekel aan hem.

Waar het dus op neerkomt, als je altijd je werk goed doet en 1 keer een fout maakt dan zal die fout breed uit worden gemeten, alle goede dingen vergeten ze dan voor het gemak maar even. Hetzelde is het met organisatisch als de FBI/CIA ze doen erg veel goed werk, maar daar hoor je vrijwel niets van, pas als er iets fout gaat komt het op elke voorpagina en is het wereldnieuws, daardoor zal je dus vooral de slechte verhalen horen en krijg je al snel een heel negatief beeld.
Nou wat het mij meer lijkt is dat iedereen die hier in geloofd een antipathie heeft tegen de USA. Ik snap niet zo goed waarom. Maak je om iets nuttigs druk, in die zin, dat ook al heb jij je mening, dan kun je aan de situatie toch niets veranderen. Tenzij je natuurlijk besluit een zotte actie uit te halen, maar dan moet je al wat vliegtuigen gaan kapen . Die mensen dachten w.s. hetzelfde alleen dan veel extremer.

Maar, in al die theorieen 'moet' de USA en Bush slecht zijn, 'moeten' de CIA/FBI slecht zijn, 'moeten' alle andere geheime diensten slecht zijn. Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41032219
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

en dan loop je tegen een ander te zeuren dat de persoon in kwestie onzinnige conspiracy site's post,maar je doet precies hetzelfde
Als je eerst de site had bekeken en dan pas had gereageerd had je kunnen zien dat het op die site gaat om het ontkrachten van de conspiracy verhalen, hier word dus aangetoond dat die dingen nergens op slaan. Het is dus geen conspiracy site, het is juist om aan te tonen dat die ideeen over het algemeen onzinnig zijn.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:42:18 #55
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032253
mijn fout,sorry
pi_41032353
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Zwaffel het volgende:
mijn fout,sorry
Met de naam van de website dacht ik de eerste keer dat ik die link kreeg ook aan alweer een conspiracy website
pi_41032426
ik geloof niet in een conspiracy, het hele gebeuren is te groot om waterdicht en kloppend te organiseren...

het enige waar Bush en co schuldig aan zijn is het negeren van heel veel waarschuwingen, wat toen en nog steeds wordt uitgelegd als profijtelijk voor Bush en co, en dus zou er wel iets "geregeld" zijn...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_41032471
Wat ik wil is dat de amerikaanse bevolking zich bevrijd van haar tirannie, mocht het hier niet beter worden naderhand, dan zal ook ik actie ondernemen!

Als je niet voor je vrijheid vecht, verdien je hem ook niet!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41032757
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wat ik wil is dat de amerikaanse bevolking zich bevrijd van haar tirannie, mocht het hier niet beter worden naderhand, dan zal ook ik actie ondernemen!

Als je niet voor je vrijheid vecht, verdien je hem ook niet!
We zullen zien wat de amerikanen stemmen bij de volgende verkiezingen....

Hoe ga je dan hier voor je vrijheid vechten, door mee te lopen tijdens een demonstratie?
pi_41032763
Bush Addresses the U.N. - tells the world no 911 discussions

http://youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ

Blijkbaar toch belangrijk genoeg om nog es duidelijk te herinneren wie nu eigenlijk de schuldigen wel waren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41032948
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, in al die theorieen 'moet' de USA en Bush slecht zijn, 'moeten' de CIA/FBI slecht zijn, 'moeten' alle andere geheime diensten slecht zijn. Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.
Uit de geschiedenisboekjes die je op school niet kon lezen, maar op het www wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:08:26 #62
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41032972
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:01 schreef Niek. het volgende:

[..]

We zullen zien wat de amerikanen stemmen bij de volgende verkiezingen....

Hoe ga je dan hier voor je vrijheid vechten, door mee te lopen tijdens een demonstratie?
De keuze uit twee partijen is de ultieme vorm van vrijheid...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41033005
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Uit de geschiedenisboekjes die je op school niet kon lezen, maar op het www wel.
Zoals?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41033384
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zoals?
Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren. Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden. Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken. Bah, alles wat mij op school over WW2 hebben geleerd is ten dele een sprookje omdat ze niet alle aspecten lieten zien.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41033582
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

De keuze uit twee partijen is de ultieme vorm van vrijheid...
Nee dat niet, maar ik bedoelde het meer in de zin van, kiezen ze weer een republikein, een soort van G.W. Bush de 2de. Zo is de broer van bush, Jeb Bush nu gouverneur van Florida, grote kans dus dat hij nog wel een keertje president van amerika word en zo dus een 3e keer de familie bush aan de macht komt.
pi_41033883
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren.
Nee. Ik zie ook niet in waarom ik dat had moeten weten, of in hoeverre dat toen al bekend was. De kennis is trouwens gewoon in boekvorm aanwezig:

http://www.amazon.com/gp/(...)4483-5031145?ie=UTF8
quote:
Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden.
De vader van Prescott Bush was al behoorlijk rijk, denk ik, die stuurde zijn zoon namelijk naar Yale. Maar ik kan me niet herinneren dit geleerd te hebben, nee. Geschiedenisonderwijs pretendeert bij mijn weten niet een volledig beeld van de geschiedenis te bieden, dat is ondoenlijk.
quote:
Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken.
Ja hoor.
quote:
Bah, alles wat mij op school over WW2 hebben geleerd is ten dele een sprookje omdat ze niet alle aspecten lieten zien.
Blijkbaar heeft het wel je interesse gewekt. Zoals ik hierboven al zei, het is onmogelijk om alle bijzonderheden in de lesstof te verwerken. Om succesvol een proefwerk te kunnen maken, is nu eenmaal een hoop algemene kennis vereist. Heb jij op school geleerd wie Fugger was?
Daarbij kun jij niet weten wat er op de verschillende scholen tijdens de uren geschiedenis aan bod komt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41035086
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren.
Omdat de nazi's ibm's gebruiken werden de concentratiekampen door dat bedrijf draaiende gehouden? Sadam had vast een mercedes, werden alle moorden in irak dan mede mogelijk gemaakt door mercedes? Beetje kormme gedachte om je daar druk over te maken. Als ik iemand vermoord met een balpoint, is Bic dan de schuldige omdat zij die pen hebben gemaakt?
quote:
Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden.
Er zijn heeel veeel mensen rijk geworden van die oorlog, net als dat veel mensen nu profijt hebben van de oorlogen in het midden oosten. Bij elke oorlog worden er mensen rijk, daar doe je niets tegen, mensen gebruiken die oorlog nou eenmaal om winst te maken. Je zou dus net zo goed kunnen zeggen "Wist je wel dat (vul een willekeurige naam in) rijk is geworden doow WW2?" Het zou dus erg zijn omdat het opa Bush is....
quote:
Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken.
Inderdaad een hoop Nazi's zijn voor onder andere de CIa gaan werken, ze hebben de informatie en kennis die ze hadden gedeeld met de amerikanen in ruil voor strafvermindering. Echter hebben veel nazi's nadat ze al hun info hebben gedeeld helemaal geen straf meer gekregen. Dat klopt natuurlijk niet echt.

Vraag is echter, de techneuten/onderzoekers die voor de duitsers werkten, waren dat allemaal keiharde nazi's? hebben zij mensen vermoord? of waren het vooral kanppe koppen die misbruikt werden door de nazi's en werden ze gedwongen te werken voor de duitsers.

Maarja, bij een oorlog gebeuren aan beide kanten dingen die niet kloppen, daarnaast dat opa bush rijk is geworden aan die oorlog, daar kan ik me niet druk om maken net als dat de cia die duitse onderzoekers heeft gebruikt, boeie.

Dus terug oftopic, wie denkt nog steeds dat 911 een inside job was?
pi_41035890
tvp
pi_41036141
Het is een gedeeltelijke inside Job, ze hebben in ieder geval het ruim van te voren geweten en de WTC's volgestouwd met explosieven. (en een Thermite combinatie)
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41036324
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:
Zoals?
uhm, er zijn al wat v.b en gegeven waar ik me wel in kan vinden.
Maar waarom ik de CIA/FBI/CS niet helemaal vertrouw: dit bijv:
quote:
>>> From "The Intelligence Community in the 21st Century" by the Permanent Select Committee on Intelligence, US House of Representatives (1996):

The CS [clandestine service] is the only part of the IC [intelligence community], indeed of the government, where hundreds of employees on a daily basis are directed to break extremely serious laws in countries around the world in the face of frequently sophisticated efforts by foreign governments to catch them. A safe estimate is that several hundred times every day (easily 100,000 times a year) DO [Directorate of Operations] officers engage in highly illegal activities (according to foreign law) that not only risk political embarrassment to the US but also endanger the freedom if not lives of the participating foreign nationals and, more than occasionally, of the clandestine officer himself. [
http://www.access.gpo.gov/congress/house/intel/ic21/ic21_toc.html
Hun wil is wet, en hun wetten zijn nu zo dat ze kunnen doen wat ze willen. Patriot Act.

En ja ik weet het (according to foreign law), is op veel manier uit te leggen, ze doen vast alleen maar dingen die goed voor ons zijn he?
En moet ik echt v.b. en geven over verwerpelijke praktijken van de CIA e.d? Allende, etc
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41036487
En als er al een staart te zien is, een raket heeft die ook.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41037161
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
En als er al een staart te zien is, een raket heeft die ook.
[afbeelding]
lol, als je die animated gif van mij bekijkt, dan moet die staart wel loei en loei groot zijn. Zo'n grote missile ken ik niet hoor...
pi_41037267
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het is een gedeeltelijke inside Job, ze hebben in ieder geval het ruim van te voren geweten en de WTC's volgestouwd met explosieven. (en een Thermite combinatie)
lol, bullshit.
Vertel maar, wanneer hebben ze dat gedaan? Waarom heeft niemand iets van het plaatsen gemerkt?
pi_41037649
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, als je die animated gif van mij bekijkt, dan moet die staart wel loei en loei groot zijn. Zo'n grote missile ken ik niet hoor...

Ik vind zijn staartje er best wel op lijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 21-08-2006 18:49:05 ]
Eisenhower1961.
pi_41038602
Dankje Resonancer, die was ik ff vergeten.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')