Die staan er toch al in?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet dat half BB hier met de F5 knop in de aanslag zit. Even jullie mening. De bewonerstopics centraal zetten of niet? Ik kan dan eventueel linkjes naar de topics in het sticky bewonersoverzicht zetten. Goed plan of prullebak?
Ik heb zojuist een hoop topics gesplitst, dan hebben alle bewoners hun eigen topic. Was een verzoek van gisterenavond wat nog ingewilligd moest wordenquote:
Die linkjes in een sticky lijkt me een goed plan. De individuele bewoners centraal ook, maar ik denk wel dat je dan regelmatig topics op moet ruimen van mensen die niet naar beneden scrollen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet dat half BB hier met de F5 knop in de aanslag zit. Even jullie mening. De bewonerstopics centraal zetten of niet? Ik kan dan eventueel linkjes naar de topics in het sticky bewonersoverzicht zetten. Goed plan of prullebak?
Ah, dat wist ik niet. Dan mag je mijn "het zijn er niet zo veel" vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zojuist een hoop topics gesplitst, dan hebben alle bewoners hun eigen topic.
Daar ben ik sowieso al mee bezig. TL had het al gedaan met de topics, maar dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Of je zet links naar de individuele topics in het 'de bewoners van bb6' topic.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Goed?
als ik bij opties aantal berichten op minder dan 5 zet zie ik het wel, maar dat is niet echt handig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:35 schreef snakelady het volgende:
In het topic van Hilde zie ik helemaal niks, geen openingspost en geen reacties.
Centraal ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Helaas hebben komen de topics bij centraal automatisch onderin de topiclijst. In het sticky bewonerstopic staan trouwens hyperlinks. Mocht het op deze manier niet blijken te werken kunnen we het altijd nog terugdraaien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Centraal ja.
Onderin de lijst nee.
Kunnen de centrale topics niet gewoon bovenin? Dan zien nieuwkomers ze ook meteen en hoef ik niet steeds naar onderen te scrollen. Is ook typisch iets wat ik steeds vergeet. (ben ook blond, net als de BB-bimbo's)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Goed?
Oke. Zet mij dan maar vast op de lijst van mensen voor wie het niet werkt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas hebben komen de topics bij centraal automatisch onderin de topiclijst. In het sticky bewonerstopic staan trouwens hyperlinks. Mocht het op deze manier niet blijken te werken kunnen we het altijd nog terugdraaien.
Is goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Zet mij dan maar vast op de lijst van mensen voor wie het niet werkt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Arcee het volgende:
Centrale topics onderaan?
Een soort van complimentje.
post is al weg, tnx voor het meldenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef Sanne het volgende:
Even eenvoor de mods, these are hell of BB days.
(en excuses voor míjn gekloot in de streamverslagen nu)
En wanneer is er bekend wanneer dit expiriment ten einde is? Als ik een klein beetje offtopic ga met mijn eerste posts van dit BB-jaar in het COS topic en ik word gelijk door 4 mensen doorverwezen naar een halfleeg topic met alleen maar smiles dan vind ik dat redelijk "bijzonder".quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het Sanne, wat mij betreft mag het ook bij COS blijven. Maar er was behoefte aan een topic waar men ook offtopic mocht gaan en zwaaien/kussen/kroelen. Hou voor ogen dat het een experiment is. Als de boel teveel op elkaar gaat lijken kunnen we altijd nog mergen.
Omdat je er om vroeg, muts.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:39 schreef k_i_m het volgende:
Als ik een klein beetje offtopic ga met mijn eerste posts van dit BB-jaar in het COS topic en ik word gelijk door 4 mensen doorverwezen naar een halfleeg topic met alleen maar smiles dan vind ik dat redelijk "bijzonder".
quote:
Ohja, ik had er even bij moeten zetten voor de mensen zonder ironie dat mijn post een licht ironische inslag had, stom, helemaal vergeten. O wacht, is daar een PI voor?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat je er om vroeg, muts.
Dit was namelijk je eerste post:
[..]
Volgens mij is dat nog altijd een voordeel. Als ik het zo bekijk hè.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:04 schreef k_i_m het volgende:
El, als ik jou was zou ik het laten zitten. Je komt hier immers toch nooit.
Je ironische kwaliteitsposts kunnen gewoon in de SC.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef k_i_m het volgende:
Ohja, ik had er even bij moeten zetten voor de mensen zonder ironie dat mijn post een licht ironische inslag had, stom, helemaal vergeten. O wacht, is daar een PI voor?![]()
COS dus en als je even oftopic wil gaan dan moet je naar de SCquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef elcastel het volgende:
Ik vind het sowieso ingewikkeld, waar moet ik nu heen als ik wil slowchatten over de streams ?.
HBB telt niet eens meequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
Is het misschien een idee om COS helemaal vrij te houden van oftopic gedoe en in de SC wel toe te staan om over BB te praten. Een hele hoop mensen zitten nu te bedenken wat ze anders moeten melden in de SC dan commentaar op de streams die ze terwijl zitten te kijken? Het is toch de SC van BB, waarom mag er dan niet over de streams worden gepraat EN over ander dingen? Dat ging bij BB5 toch ook goed.......HBB ging fout, toegegeven, maar die streams waren gewoon bagger en dan is oftopic geleuter al snel een feit.
Ideetje misschien?
En wat ben jij dan? De ondercover mod van BB? Hou toch op man, doe eens normaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je ironische kwaliteitsposts kunnen gewoon in de SC.
"De bewoners vragen zich af waar de SC is (haha)" => COS
"Ik vraag me af waar de SC is (haha)" => SC
Snap je?
Helemaal mee eens, gisteren zijn er tal reacties weggehaald in de SC van BB die over BB gingen. Shoot my foot and call me Allquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is toch te zot voor woorden dat je nu én streamverslagen hebt, én commentaar op de streams, én nog een keer losse SC, waar er een beperking geldt dat er niet over alles geslowchat mag worden.
Nee, die eer is al voor bong.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:09 schreef k_i_m het volgende:
En wat ben jij dan? De ondercover mod van BB? Hou toch op man, doe eens normaal.
Als je hier slowchat, dan kom je hier om te slowchatten over de streams én de uitzendingen ? Ik snap er ook geen hol meer van. Is dat andere topic dan een hallo en doeg topic, wat 'we' juist vermijden op Fok! ??quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
Het is toch te zot voor woorden dat je nu én streamverslagen hebt, én commentaar op de streams, én nog een keer losse SC, waar er een beperking geldt dat er niet over alles geslowchat mag worden.
Waarom herhaal je het dan, als ik het toch vast al gelezen heb?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, die eer is al voor bong.
Ik herhaal gewoon wat hier staat.
Maar dat had je vast al gelezen.
Het is nog echt zo ook !quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef elcastel het volgende:
een hallo en doeg topic
Dat komt door die rotte appels van het einde van BB5 en HBB. Die maakten hele topics vol metquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als je hier slowchat, dan kom je hier om te slowchatten over de streams én de uitzendingen ? Ik snap er ook geen hol meer van. Is dat andere topic dan een hallo en doeg topic, wat 'we' juist vermijden op Fok! ??
Ah, dat is de veelgeroemde 'ironie' waar je net zelf de mond vol van had.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef k_i_m het volgende:
Waarom herhaal je het dan, als ik het toch vast al gelezen heb?.
Dan is het zaak om dat te modereren, 2 topics nu is echt onzin.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt door die rotte appels van het einde van BB5 en HBB. Die maakten hele topics vol met. en ander persoonlijk offtopic geneuzel.
Dan snap ik nog niet waarom dit subforum opeens wél van de lijn moet afwijken. Ik heb in meerdere SC topics her en der gelezen van mods dat het minder goeiemorgen en weltrusten moet worden en hier wordt er opeens een speciaal topic voor geopend ? Als Banny dit hoort, komt ie voortijdig terug.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:15 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt door die rotte appels van het einde van BB5 en HBB. Die maakten hele topics vol met. en ander persoonlijk offtopic geneuzel.
Voorlopig is het doel wel bereikt waar veel users om vroegen, namelijk dat er een "cleane" topicreeks is waar er over de streams wordt geouwehoerd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
Omdat dit subforum nou eenmaal dom volk aantrekt dat de hele tijd 'BEW', 'De hond van mijn tante is doodquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:19 schreef elcastel het volgende:
Dan snap ik nog niet waarom dit subforum opeens wél van de lijn moet afwijken.
Nou ja dom volk, dom volk ... oké. Maar verwarrend is het wel, dus dit subforum heeft een andere lijn dan de gemiddelde fokker gewend is hier. Handig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef APK het volgende:
Omdat dit subforum nou eenmaal dom volk aantrekt dat de hele tijd 'BEW', 'De hond van mijn tante is dood' en 'Doei
' wil posten.
Dat was tijdens HBB ja, tijdens BB5 viel het wel mee. Hummie moet gewoon de streams interessant houdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat dit subforum nou eenmaal dom volk aantrekt dat de hele tijd 'BEW', 'De hond van mijn tante is dood' en 'Doei
' wil posten.
Veel BB users dan zeker ? Ik kan me niet voorstellen dat ik (en k_i_m) de eersten zijn die hier kennelijk fout zitten ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
Voorlopig is het doel wel bereikt waar veel users om vroegen, namelijk dat er een "cleane" topicreeks is waar er over de streams wordt geouwehoerd.
Tijdens BB5 was het ook rampzalig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Dat was tijdens HBB ja, tijdens BB5 viel het wel mee. Hummie moet gewoon de streams interessant houden![]()
Tijdens BB5 viel het ook niet mee, toen is het hele geouwehoer juist begonnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Dat was tijdens HBB ja, tijdens BB5 viel het wel mee. Hummie moet gewoon de streams interessant houden![]()
Ik ben ervoor om de oude SC terug te krijgen, dus ontopic en oftopic geneuzel EN een COS. Iedereen happyquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja dom volk, dom volk ... oké. Maar verwarrend is het wel, dus dit subforum heeft een andere lijn dan de gemiddelde fokker gewend is hier. Handig.
[afbeelding].
COS en SC in ene was dat toch ? Zo was ik het gewend in ieder geval, HBB heb ik niet gekeken, maar het lijkt me dat me dat niet kwalijk kan worden genomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
Ik ben ervoor om de oude SC terug te krijgen, dus ontopic en oftopic geneuzel EN een COS. Iedereen happy![]()
*blommetjes rondstrooit![]()
Toen hadden de mods in moeten grijpen ja, dat is te weinig gebeurt. Ik zie ze nu veel meer aanwezig, dus dat probleem is er niet meer. For The Record: Ik ben voor een BB SC zonder gezwaai en gedoei, maar wel dat er gepraat mag worden over BB en dat is nu dus niet zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tijdens BB5 viel het ook niet mee, toen is het hele geouwehoer juist begonnen.
Zo is het beleid in de rest van het forum ook, dus het lijkt me normaal en duidelijker inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Toen hadden de mods in moeten grijpen ja, dat is te weinig gebeurt. Ik zie ze nu veel meer aanwezig, dus dat probleem is er niet meer. For The Record: Ik ben voor een BB SC zonder gezwaai en gedoei, maar wel dat er gepraat mag worden over BB en dat is nu dus niet zo.
Ja, 8 posts in BB5, dat heb je nogal intensief meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef elcastel het volgende:
COS en SC in ene was dat toch ? Zo was ik het gewend in ieder geval, HBB heb ik niet gekeken, maar het lijkt me dat me dat niet kwalijk kan worden genomen..
Weer niemand aanwezig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Kan een mod even #14 veranderen in #15 ...
Thanks!
Ja, idd, tot ik zag dat er tig posts uit de SC zijn ge-edit OMDAT ze over BB gingenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo is het beleid in de rest van het forum ook, dus het lijkt me normaal en duidelijker inderdaad.
Jij bent hier chef-conclusie mag ik aannemen ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:33 schreef Pinball het volgende:
Ja, 8 posts in BB5, dat heb je nogal intensief meegemaakt.
Ik denk dat ze nu (de eerste weken) èxtra streng zijn om meteen een duidelijke lijn te trekken, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Volgens mij kan er in de COS best over BB geluld worden, maar proberen ze te voorkomen dat het toch langzaam verzandt in "Hoi" "Hallo" "Mijn parkiet moet naar de fysio" gedoe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Toen hadden de mods in moeten grijpen ja, dat is te weinig gebeurt. Ik zie ze nu veel meer aanwezig, dus dat probleem is er niet meer. For The Record: Ik ben voor een BB SC zonder gezwaai en gedoei, maar wel dat er gepraat mag worden over BB en dat is nu dus niet zo.
Daar is dan de SC voor, heh, daar kan beidequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu (de eerste weken) èxtra streng zijn om meteen een duidelijke lijn te trekken, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Volgens mij kan er in de COS best over BB geluld worden, maar proberen ze te voorkomen dat het toch langzaam verzandt in "Hoi" "Hallo" "Mijn parkiet moet naar de fysio" gedoe.
Je zou ook kunnen zeggen we houden SC en COS ineen en we maken een centraal zwaai topic centraal onderaan. Dan heb je én het normale beleid én je hebt al die slappe handjes centraal in een topic onderaan de index, waar niemand last van heeft die er niks te zoeken heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:37 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat ze nu (de eerste weken) èxtra streng zijn om meteen een duidelijke lijn te trekken, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Volgens mij kan er in de COS best over BB geluld worden, maar proberen ze te voorkomen dat het toch langzaam verzandt in "Hoi" "Hallo" "Mijn parkiet moet naar de fysio" gedoe.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:37 schreef elcastel het volgende:
Jij bent hier chef-conclusie mag ik aannemen ?
Dat lijkt me minstens een gedeelde chef-status.quote:ik heb gelijk helemaal door met wat voor persoon ik hier te maken heb.
Nee, want COS gaat alleen over de streams en de SC zou over de streams en andere zaken moeten gaan. Ik snap het beleid wel maar iets milder over de SC kan geen kwaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen we houden SC en COS ineen en we maken een centraal zwaai topic centraal onderaan. Dan heb je én het normale beleid én je hebt al die slappe handjes centraal in een topic onderaan de index, waar niemand last van heeft die er niks te zoeken heeft.
Over omwegen gesproken.
.
Het is de SC voor BB-forum-úsers.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, idd, tot ik zag dat er tig posts uit de SC zijn ge-edit OMDAT ze over BB gingenSorry hoor, maar ik snap er geen donder meer van
![]()
Het is toch de SC over BB![]()
Alleen haal ik feiten aan en jij komt met aanname's, helder licht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:41 schreef Pinball het volgende:
Dat lijkt me minstens een gedeelde chef-status.
Even snel aagepast voordat ik in m'n nest kruip.quote:
Onzin. Commentaar op de streams IS slowchat. Slowchat in FOT is lullen over dingen omtrend fotografie, subforum gerelateerd dus. Echt heel bizar dat dat hier anders moet en nog wordt ge-edit ook, omwille van een paar afgekeurde nichten die de behoefte hebben om naar elkaar te zwaaien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
Nee, want COS gaat alleen over de streams en de SC zou over de streams en andere zaken moeten gaan. Ik snap het beleid wel maar iets milder over de SC kan geen kwaadNiet gaan lopen editten als het over de streams gaat bijv.
![]()
Dank.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Even snel aagepast voordat ik in m'n nest kruip.
Dat is niet in lijn met de rest van het forum, snap je dat punt niet. Snap je niet dat mensen daardoor constant offtopic zullen zijn hier ? Andere dingen dan BB bespreek je maar lekker MSN, zoals er op het hele Fok! Forum wordt gemodereerd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:43 schreef Gert het volgende:
Het is de SC voor BB-forum-úsers.
Als je in de SC ook caps en commentaren op de streams gaat toestaan, krijg je binnen de kortste keren twee clubjes, en bestaat de kans dat je twee zwakke stream-topics krijgt ipv één sterke. Nu is het duidelijk: als je wilt cappen en meebabbelen over de streams, ben je van harte welkom in COS. Voor overige geouwehoer: SC. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Snap ik wel, maar dit is niet de rest van het forum. Wen er maar aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is niet in lijn met de rest van het forum, snap je dat punt niet.
Ja, dus mag het over BB gaan tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de SC voor BB-forum-úsers.
Als je in de SC ook caps en commentaren op de streams gaat toestaan, krijg je binnen de kortste keren twee clubjes, en bestaat de kans dat je twee zwakke stream-topics krijgt ipv één sterke. Nu is het duidelijk: als je wilt cappen en meebabbelen over de streams, ben je van harte welkom in COS. Voor overige geouwehoer: SC. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Weer fout.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:44 schreef elcastel het volgende:
Alleen haal ik feiten aan en jij komt met aanname's, helder licht.
Er waren toen zat mensen die in beide reeksen postten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dus mag het over BB gaan tochEn twee clubjes, laat me niet lachen, dat was verleden jaar ook hoor. Alleen heette dat toen servival of zoiets.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:49 schreef Arliator het volgende:
Begrijp me goed, van mij gaan ze hun gang maar, maar ik ben even de grenzen aan het ontdekken.
Want als het heel zwart-wit stelt, moeten dit soort gesprekken in de SC, want ze gaan niet direct over de streams
Kern van het probleem. De meningen over wat 'af en toe' is verschillen nogal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
en zo af en toe oftopic.
I Know, ben gewoon ff pissig over dat roekeloze ge-edit als het even over de streams gaat in de SC. Pffffff, doe even rustig, denk ik danquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er waren toen zat mensen die in beide reeksen postten.
Jij hebt nog niet genoeg gedronken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weer fout.
Dat jij 8 posts hebt gemaakt in BB5 is een feit, maar dat ik een helder licht ben is slechts een aanname.
Dat was alleen tijdens HBB en de modjes kunnen dat prima inschatten mi.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kern van het probleem. De meningen over wat 'af en toe' is verschillen nogal.
Als dat het geval is, wordt het er niet duidelijker op natuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Er wordt per geval naar gekeken, arliator![]()
Ik begrijp dat ook niet helemaal, dacht dat dat daar wel mocht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
I Know, ben gewoon ff pissig over dat roekeloze ge-edit als het even over de streams gaat in de SC. Pffffff, doe even rustig, denk ik dan![]()
Blijkbaar niet, maar een ieder is triggerhappy de eerste weekquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet helemaal, dacht dat dat daar wel mocht.
Ja hoor. Wordt iig in het begin redelijk streng gemod, zodat iedereen weet waar ie aan toe is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar een ieder is triggerhappy de eerste weekIk wacht het wel even af, gaat vast goed komen
![]()
We zijn pas net begonnen.quote:
De conclusie die je trok uit mijn aantal posts was echter hetgeen ik aanhaalde, en daarmee gaat de term 'helder licht' wel degelijk op, tenminste als je echt zoveel van ironie weet als je eerder deed voorkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef Pinball het volgende:
Weer fout.
Dat jij 8 posts hebt gemaakt in BB5 is een feit, maar dat ik een helder licht ben is slechts een aanname.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
En ja hoor alle mafketels zijn reeds verzameld.![]()
Beginnen jullie nu al met op APK's zenuwen te werken met al dat gezwaai??quote:
Neuj, we willen hem dit jaar vrolijk houden, zijn gewoon nogal wat verward waar we nou moeten zwaaienquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Beginnen jullie nu al met op APK's zenuwen te werken met al dat gezwaai??![]()
Bij BB ligt het gewoon een beetje anders.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef elcastel het volgende:
Zo raar is het niet als je dit subforum in lijn houdt met de rest van het forum en als je het dan toch zo logisch vindt, ga dan ook normaal om met de mensen die wél logisch nadenken.
Daarom is er COS heh, maar waarom dat gezeik over SC? Alles wat over BB gaat wordt weggehaald. Sorry hoor, erg onduidelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bij BB ligt het gewoon een beetje anders.
Het probleem -zoals eerder aangegeven- is dat je dan twee topics krijgt waar evt. 'nieuws' in gepost zou kunnen worden dat eigenlijk in de streamverslagen thuis hoort.
Een hoop posters hebben geen zin om streamverslagen te schrijven en blijven in 1 topic F5-en. Als daar ook nog gezwaaid en over privé-gezeik gepost wordt is het ondoenlijk om alles bij te houden.
Wat snap je niet danquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
Daarom is er COS heh, maar waarom dat gezeik over SC? Alles wat over BB gaat wordt weggehaald. Sorry hoor, erg onduidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |