bw 90quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? BW BF DP DL SQ ?
wat zijn anti podda's?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef LedZep het volgende:
Och och och de bodybuildingclan is weer zuipen in de stad hoor, stelletje anti_podda's.
Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef slap_gelul het volgende:
[..]
bw 90
bf 19%
dp (dumbell press??) 70 (totaal)
dl 130
sq 120
mac is lekker.. maar 's morgends!?!?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha fantastisch
zat eraan te denken om snel nog ff dat bericht te verwijderen, maar dit is mooi![]()
Ik was trouwens naar een concert van de WC-Experience geweest. Ik moest mee van 'n vriend die altijd gaat, en ik vond het echt gaaf!Echt 'n aanrader als iemand ooit roept dat je erheen moet.
(jammer dat squatten en dl's 'n weekje moet wachten weer aangezien beide knieën aardig fucked-up zijn, en jammer dat me fiets helemaal kapot is, en jammer dat mijn linkerhand ook helemaal kapot is... Maar goed, eerst ff ontbijtje halen bij de Mac)
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwamquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
mac is lekker.. maar 's morgends!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
bp 95quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutje
Die zal wel rond de 100 liggen dan neem ik aan !
Ik kots op zo'n moment meestal m'n ontbijt uit eigenlijk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwam. En na een nacht doorhalen en meerdere nachten een paar uur slaap smaakt zo'n mac-ontbijt nog redelijk goed!
![]()
Quarterpounder menu, vanille shake erbij, dubbele frietsaus. Goed katervoerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwam. En na een nacht doorhalen en meerdere nachten een paar uur slaap smaakt zo'n mac-ontbijt nog redelijk goed!
![]()
Waar train je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef slap_gelul het volgende:
ik ga 5xper week, 4x kt splitschema en 1x cardio
zeer netjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
45. Twee keer 15 en een stang van 15.
Ledzep is overleden nadat hij een 500kg squat probeerde en MrJ. is opgepakt wegens smokkelen van doping, voor de rest alles perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:10 schreef Jurrio het volgende:
Jurrio is weer terug van weggeweest!
10 dagen Hongarije en 2.5 week Italie, nu heb ik er echt weer zin in! Keihard gaan met het ijzer.
maar eerst het een en ander teruglezen, heb ik in die vier weken veel gemist, afgezien van een nieuwe op?
Heb je er al aardige mannen ontmoet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef LedZep het volgende:
Gelukkig hebben ze zelfs in de Turkse gevangenis een internetverbinding en kan ik, ondanks de 134 gebroken botten en diverse spierscheuringen op de vreemdste plekken toch nog, vanuit een zeer oncomfortabele houding in deze thread blijven posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |