Wat loopt je je allemaal druk te maken om dat beest?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:53 schreef kissa het volgende:
Gaat dat rare mens zitten roken terwijl haar hond in de auto zit![]()
Ik hou van dieren. Iets mis mee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat loopt je je allemaal druk te maken om dat beest?.
Ik hou ook van een lekker biefstukje op zn tijd. Niets mis mee.quote:
There's No Business Like Showbusiness.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Hierna ook alweer zo'n topprogramma van TalpaTien: iets over schnabbelende b- en c- artiesten.
Beetje dit topic doorlezen hoor, jouw 'nieuws' is inmiddels achterhaald. Ik heb het niet gezien, geen Talpa op m'n (te) ouwe kijkdoos, maar zo te lezen voldoet het aan mijn verwachtingen, niets nul komma nul noppes nada, gebakken (drank)lucht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
gut gut gut... wat een kwaliteitsprogramma... heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Ik heb het gevoel alsof ik de hele avond heb zitten zuipen.
Wel lachen dit nieuwsartikel.
Je hebt echt iets gemist hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Suko het volgende:
Ik heb het niet gezien, geen Talpa op m'n (te) ouwe kijkdoos, maar zo te lezen voldoet het aan mijn verwachtingen, niets nul komma nul noppes nada, gebakken (drank)lucht.![]()
Ja geweldig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Bonnie: Sjeeeguaverry en zijn broer Videl Kastro leeft toch ook nog
quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:33 schreef PrinceLu het volgende:
Na jaren aanmodderen met reality TV is er nu eindelijk een geslaagd format gevonden.
M'n video blijft hier nog even lopen. Heerlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:37 schreef golfer het volgende:
Tenenkrommend en voral het programma daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |