Dat doet ze toch wel want deel 7 is de laatste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef Karina het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om maken zeg, het is maar een boek hoor! Waarschijnlijk heeft Rowling er gewoon genoeg van en kan ze zo de reeks afsluiten.
ik las ergens dat ze nog twijfeltquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat doet ze toch wel want deel 7 is de laatste.
Tevens heeft ze als eerste boek 1 hoofdstuk 1 geschreven en boek 7 het laatste hoofdstuk.
Wat het einde gaat worden wist ze dus al heel snel.
Wat is dit nu weer voor een lompe vraag, dit hangt toch compleet van het verhaal enz. af! "Waarom eindigt de ene film wel goed, en waarom loopt de ander weer slecht af? We vragen het Paul Verhoeven!"...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar personages als Appie Baantjer's De Cock gaan al ruim tientallen boeken mee. Waarom gaat het ene literaire personage dood en blijft de andere doorleven? We vragen het onder andere aan Appie Baantjer.[/i]
Als hij dood gaat MOET ze wel stoppen lijkt me, geen excuus meer om toch nog door te gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat doet ze toch wel want deel 7 is de laatste.
Tevens heeft ze als eerste boek 1 hoofdstuk 1 geschreven en boek 7 het laatste hoofdstuk.
Wat het einde gaat worden wist ze dus al heel snel.
Jaws is ook drie keer dood gegaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij dood gaat MOET ze wel stoppen lijkt me, geen excuus meer om toch nog door te gaan.
Volgens mij de acteur van Morsequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef AntonDingeman het volgende:
Detective Frost ging ook dood volgens mij. Morse ook. Of was het nou de acteur van Morse die stierf?
Ja behalve die ene die ik wel dood had zien gaan: Roland van Gillead. Die mag tot in de eeuwigheid de Donkere Toren proberen te redden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso... Stephen King die wil dat een karakter blijft leven. De man heeft in zijn werkbare leven meer karakters om zeep geholpen dan elke andere schrijver
Ik voorspel dat ie Cho of Hermelien bezwangerd en daarna Voldemort uitschakelt. Zodat de wereld vredig is en zijn kindje in een veilige wereld kan opgroeienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Als het goed geschreven wordt kan het een mooi einde van een reeks zijn..
Nee, hij keert terug naar styles voor zijn laatste moordzaak en laat zich dan vermoorden zodat hastings de moordenaar kan pakken oid. Het boek heet in het nederlands "het doek zalt" of zoiets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Morse (in de serie) ging ook dood. John Thaw (Morse IRL) is inmiddels ook overleden. Sherlock Holmes is overigens niet gestorven. Hij deed maar alsof, maar komt later weer terug en eindigt zijn carrière in Sussex, waar hij bijen houdt.
Brieven aan 221B Baker Street (waar een bank zit) worden beantwoord met een kort briefje, dat dhr. Holmes zich heeft teruggetrokken. En Hercule Poirot? Volgens mij is er geen Agatha Christie te vinden, waarin die dood gaat. Ik heb hier de "biografie" van Poirot staan (geschreven door Anne Hart) en daarin overlijdt Poirot vredig in zijn slaap.
En dan heet de nieuwe reeks Harry Weasley?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
Het zou me niets verbazen. Harry die aan het einde de strijd met Voldemort aangaat, vermoord wordt, waarna uiteindelijk blijkt dat het toch Neville is die Voldemort kan verslaan volgens de profetie, waarna zij ook allebei heldhaftig ten onder gaan, waarna Ron en Hermelien samen en verdrietig maar gelukkig met elkaar achterblijven en hun eerste kind heet natuurlijk Harry, en toen Harry geboren werd kwam Perkamentus weer tot leven, die zich bekeerd bleek te hebben tot de duistere zijde en met Sneep als zijn trouwste volgeling probeert Harry om te brengen vlak na zijn geboorte, maar de Vloek ketst af door de liefde van Hermelien en Ron, waardoor het kind blijft leven en er een zichtbaar litteken op zijn voorhoofd achterblijft als stille getuige van de laatste aanval van grootste duistere tovenaar sinds Voldemort...
Let op mijn woorden!
Of ben ik nu doorgeslagen?
Promotie voor het laatste deel van Harry Snotter, waar we nog een jaar op moeten wachten, maar je kunt er nooit vroeg genoeg mee beginnen, want het is ook gelijk goede promotie voor de nieuwe film, waar we ook nog wel even op moeten wachten, maar die waarschijnlijk wel eerder komt dan het laatste boek?quote:
Wie wil er nou onder een auto komen als je ge-avada kedavra'd kan worden door Vollie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
Als ze twijfelt dan kan ze altijd nog de gulden middenweg kiezen. Als ze nou zorgt dat hij van z'n bezem flikkert en hij de rest van z'n leven als vegetable moet doorbrengen.
Of iets origineels... hij kan ook uitglijden als hij uit bad stapt en z'n nek breken. En wat is er mis met gewoon onder een auto komen?
Gewoon naar TTK met deze onzin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Promotie voor het laatste deel van Harry Snotter, waar we nog een jaar op moeten wachten, maar je kunt er nooit vroeg genoeg mee beginnen, want het is ook gelijk goede promotie voor de nieuwe film, waar we ook nog wel even op moeten wachten, maar die waarschijnlijk wel eerder komt dan het laatste boek?
Tevens komkommertijd.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
Als ze twijfelt dan kan ze altijd nog de gulden middenweg kiezen. Als ze nou zorgt dat hij van z'n bezem flikkert en hij de rest van z'n leven als vegetable moet doorbrengen.
Nee, precies.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:40 schreef Molluck het volgende:
Er komen hoe dan ook geen HP boeken meer, maakt het dan uit of hij doodgaat of blijft leven?
Hoezo slap einde? Wat wil je doen dan wanneer Lord Harry Lord Voldemort heeft afgeslacht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag in Twee vandaag
Dat zou ik maar een slap einde vinden aan deze reeks boeken! Verzin iets beters!!
Trouwen met [edit]Ginny[/edit] en dan krijgen ze 2 kinderen die Albus en Rebeus heten (want Hagrid gaat ook dood)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, precies.
Ik zou het juist uiterst onbevredigend vinden als hij zou blijven leven, aangezien ik dán juist zou willen weten wat hij de rest van zijn leven zou gaan doen.
Hermelien gaat met Ron trouwen en hun kindje noemen ze Harry.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Trouwen met Hermelien en dan krijgen ze 2 kinderen die Albus en Rebeus heten (want Hagrid gaat ook dood)
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Is Ginny niet wat jong? Ik heb alleen het tweede deel in de bios gezien
*kijkt naar signature*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In boek 6 zijn ze niet meer zo jong nee.
Wie ik?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
*kijkt naar signature*
Bianca...stomme fries! [afbeelding]
Das wel!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wie ik?
Ik ben nog nooit van mijn leven in Friesland geweest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |