Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.quote:
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
So what, ik heb beneden er beneden ook één staan. En nog zit ik niet te mauwen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.
ik heb 5.1quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
Welkom in het Wii topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef BMH het volgende:
Ik geef mijn mening.. Krijg je allemaal "dus?" "so what" reacties. Terwijl ze zelf eerst ook hun mening geven..
Precies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude, BREEDBEELD.
Als je dat er al niet in kan stoppen als developer
Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies.
Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite. Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite. Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Artistieke redenen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef moomoo het volgende:
ik kan me er persoonlijk niet aan storen als het er niet in zit, maar ik ben het er mee eens dat als het simpel te implementeren is dat je dan als dev geen enkele reden hebt om het niet te doen.
Omdat het oog ook wat wil. Als de Wii graphics had van het jaar 95 had je deze uitspraak dan nog steeds gedaan? Zo ja, gefeliciteerd, want hoe fan ik ook ben van gameplay en retrogaming, voor een console waar ik 250 voor neer leg en games van 50 anno 2006 wil ik toch meer dan stilstand op beeldkwaliteit. Breedbeeld is echt relatief een kleine moeite. Ik hoef echt geen PS3 graphics op HD-TV met 7.1 surround.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!
Wiiiiiiiiii![]()
Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.
Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.
480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.
Widescreen is niet overrated.
In Zelda al helemaal niet.
Hoe kom je daar in godsnaam bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is?.
Hmmm let me think.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.
Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.
480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |