abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40975966
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef Tomasso het volgende:
So fucking true...
Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.
pi_40976875
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:21:54 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40976931
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:37:41 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_40977476
Ach nouja geen progressive kan ik nog wel inkomen, maar er zijn inmiddels zoveel breedbeeld tvs.. Ik vind het ook een behoorlijk gemiste kans als ik met zo'n gewarped beeld op m'n breedbeeld zit te spelen.

Ik denk dat het grootste probleem nog niet eens de technische kant is trouwens, maar met breedbeeld heb je een veel grotere kijkhoek. Voor een aantal games krijg je dan artistieke problemen met hoeveel je op beeld wil laten zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40977902
Ik heb mijn best gedaan om een mooie grote vierkante tv te vinden, dus dat breedbeeld niet overal ondersteund wordt vind ik niet erg. Dat je de keuze hebt zou natuurlijk ideaal zijn, ook al snap ik de voordelen voor kiezen voor 1 formaat.

TV kijken in nederland vind ik nogsteeds niet te harden op een breedbeeld, kan je kiezen tussen gewarped beeld, of om de 10 minuten een verspringend beeld door je auto-zoom. Als je zorgt dat je tv gewoon hoger is, dan heb je bij een breedbeeld uitzending net zoveel beeld als met een breedbeeld tv van dezelfde breedte, en bij een mooie 4x3 uitzending groter beeld.

Vooral voor games is een 4x3 formaat handiger dan 16x9, bij veel spellen zal de hoogte namelijk ook erg belangrijk zijn, om een heel simpel voorbeeld te geven, in welke verhouding zou je tetris willen spelen? 4x3, of nog liever 16x9 maar dan je tv op zijn kant.

Progressive scan is in mijn visie wel puur positief.
pi_40977932
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
So what, ik heb beneden er beneden ook één staan. En nog zit ik niet te mauwen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:18:18 #82
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40978934
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
En zo hoort het.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:16:16 #83
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40981068
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
ik heb 5.1

Dus?
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:18:07 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40981134
Tech huilie's hier.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:05:04 #85
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40982716
Ik geef mijn mening.. Krijg je allemaal "dus?" "so what" reacties. Terwijl ze zelf eerst ook hun mening geven..

Ga stront happen ofzow!

Ik vind het belachelijk als devvers op de wii games uitbrengen die geen 16:9 zullen ondersteunen. Tegenwoordig heeft haast iedereen een breedbeeld tv dus ik zie geen reden waarom er uberhaupt nog 4:3 games uitkomen.

[ Bericht 22% gewijzigd door BMH op 19-08-2006 23:12:39 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40984787
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef BMH het volgende:
Ik geef mijn mening.. Krijg je allemaal "dus?" "so what" reacties. Terwijl ze zelf eerst ook hun mening geven..
Welkom in het Wii topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40987535
Ik snap er geen hol van, en het interesseerd mij ook niet, terwijl ik wel diehard gamer ben. Als het MIJ al niet boeit, wie boeit het dan wel, op een paar Fok!nerds na!

Eat that.
pi_40991445
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

En zo hoort het.


Dude, BREEDBEELD.
Als je dat er al niet in kan stoppen als developer
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:35:42 #89
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40991501
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef Xrenity het volgende:

[..]



Dude, BREEDBEELD.
Als je dat er al niet in kan stoppen als developer
Precies.

Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite . Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:37:50 #90
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40991531
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Precies.

Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite . Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!


Wiiiiiiiiii
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:39:30 #91
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_40991552
ik kan me er persoonlijk niet aan storen als het er niet in zit, maar ik ben het er mee eens dat als het simpel te implementeren is dat je dan als dev geen enkele reden hebt om het niet te doen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:37:37 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_40992628
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite . Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is? .
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef moomoo het volgende:
ik kan me er persoonlijk niet aan storen als het er niet in zit, maar ik ben het er mee eens dat als het simpel te implementeren is dat je dan als dev geen enkele reden hebt om het niet te doen.
Artistieke redenen..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40992703
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:37 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!


Wiiiiiiiiii
Omdat het oog ook wat wil. Als de Wii graphics had van het jaar 95 had je deze uitspraak dan nog steeds gedaan? Zo ja, gefeliciteerd, want hoe fan ik ook ben van gameplay en retrogaming, voor een console waar ik 250 voor neer leg en games van 50 anno 2006 wil ik toch meer dan stilstand op beeldkwaliteit. Breedbeeld is echt relatief een kleine moeite. Ik hoef echt geen PS3 graphics op HD-TV met 7.1 surround.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:43:06 #94
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40992754
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.

Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.

480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_40992988
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.

Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.

480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.

Widescreen is niet overrated.
In Zelda al helemaal niet.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:58:54 #96
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40993110
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.

Widescreen is niet overrated.
In Zelda al helemaal niet.
Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?

Hoe dan ook, ik heb een bout TV. Ik zal waarschijnlijk gewoon een HDTV tegen de tijd dat Wii2 uitkomt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:01:54 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40993190
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is? .
Hoe kom je daar in godsnaam bij
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40993258
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?
Hmmm let me think.

Misschien een breedbeeld tv?
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:06:48 #99
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40993334
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.

Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.

480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:10:09 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_40993429
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:01 schreef Tomasso het volgende:
Hoe kom je daar in godsnaam bij
Omdat je dat zegt? Dat ze te lui zijn om breedbeeld erin te maken, en daarom er zo weinig wordt verkocht?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')