tja een flash animatie in een excel bestand knutselen, ieder zn hobbysquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Frollo het volgende:
De tweede poging lukte.
Maar welke IQ-loze komt op het idee om dit als .xls te verspreiden?!?!![]()
Nee hoor, misschien kun je gewoon niet met een muis omgaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:52 schreef dokkie0527 het volgende:
ja ja ja ik hoor het al, ik ben dus dom en traag?![]()
En je site is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef pomtiedom het volgende:
Al eens gedaan, heb zelfs op mijn site de oplossing staan.
Virus- en spywareverspreiders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Frollo het volgende:
De tweede poging lukte.
Maar welke IQ-loze komt op het idee om dit als .xls te verspreiden?!?!![]()
Hm, ik heb 'm wel gescand met AVG voordat ik 'm opende.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Virus- en spywareverspreiders.
Nu word ik bang!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Virus- en spywareverspreiders.
praat niet zonder iets te zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:21 schreef wonko het volgende:
Grappig dat het hebben van wat iq de mens gelijk zou verplichen tot het spelen van domme spelletjes...als dat echt zo zou zijn kan ik het hebben van wat iq geen zegening vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het jou nu ook gelukt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef trigt013 het volgende:
ik denk dat er meer hem niet voor elkaar krijgen maar gewoon gillen van yes.....anders zou je wel heel dom lijken als je eerlijk zou vertellen dat het je niets lukt, zucht pubers!
LOL! mij ook.quote:
Ik begrijp die spoiler zelfs nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef scrub_nurse het volgende:
damn ja met de spoiler lukte t me eindelijk.....pfff
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik begrijp die spoiler zelfs niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd je ziet de oplossing gelijk, kwestie van seconden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:40 schreef Serendips het volgende:
Tjezus, dat is een kwestie van 30 sec. Het lukte me de eerste keer, ik had iets ingewikkelders verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
Volgende keer niet zo eerlijk zijn, je zet jezelf voor lulquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef ukga het volgende:
4 minuten(geef ik eerlijk toe)
Ik denk dat de rest zo slim isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
LOL! mij ook.
Zijn we nou echt zo dom of is de rest zo slim
Je moet zorgen dat je nooit 2 dezelfde kleuren achter elkaar hebt. Als je dat in je achterhoofd houdt is het extreem simpel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand de oplossing ff in me fotoboek posten...
Ik geloof er namelijk geen kloot van na ongeveer een kwartier te hebben gekut... Heb alle mogelijkheden allang gehad...
Of er moet weer iets flauws/gemeens achter zitten...!
Probeer het nog eens als je nuchter bent, het is echt megasimplistischquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand de oplossing ff in me fotoboek posten...
Ik geloof er namelijk geen kloot van na ongeveer een kwartier te hebben gekut... Heb alle mogelijkheden allang gehad...
Of er moet weer iets flauws/gemeens achter zitten...!
ik heb er aan het begin al 2 keer drie met dezelfde kleur achter elkaar...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je nooit 2 dezelfde kleuren achter elkaar hebt. Als je dat in je achterhoofd houdt is het extreem simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaa klaar?
*selecteren he*
Was geschreven,
Jorrit
Joh, maar je moet zorgen dat er alleen maar minder achter elkaar komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
ik heb er aan het begin al 2 keer drie met dezelfde kleur achter elkaar...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |