Zijn ze daar niet met de snelweg bezig of zo? En met een stuk noordzuidlijn of zoiets? Ze werken dan 's nachts door zodat de snelweg sneller weer open kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef Mister_Slide het volgende:
Gisteren toen ik rond half elf 's avonds in bed lag hoorde ik opeens een metaalachtig *koenk *koenk* geluid. Je weet wel... wat je hoort als men aan het heien is. Waarvan ik dus niet kon slapen
Vanmorgen toen ik om kwart over zes op stond was het nog steeds / weer bezig![]()
Het geluid kwam, vanaf de churchill-laan in Amsterdam gezien, uit de richting van de het stuk tussen station RAI en Zuid WTC.
Weet iemand waarom er 's nachts geheid moet worden? En wie dit bedacht heeft?
Ik vind het een beetje achterlijk om op deze manier duizenden mensen wakker te houden...
Niet als een ander het doet en daar lawaai bij produceert net als jij wilt slapen, dan niet.quote:
Ik had ook hetzelfde in Oud West. Klote geheiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:11 schreef davym het volgende:
Ja, net zo irritant, hoorde het ook, na middernacht nog
Woon in Oud West
quote:Heiwerkzaamheden Noord/Zuidlijn
Bij station RAI passeert de Noord/Zuidlijn in de toekomst de rijksweg A10-zuid. Voor deze passage gaat de Noord/Zuidlijn van 17 tot en met 26 augustus een hulpconstructie onder de A10 bouwen. Hierdoor kan de nieuwe metro straks onder de A10 door rijden. Het maken van de hulpconstructie wordt gelijktijdig uitgevoerd met het groot onderhoud van Rijkswaterstaat aan de A4/A10-zuid. Om de passage te maken wordt er 9 dagen lang 24 uur per dag gewerkt. Binnen deze periode wordt er ook geheid, namelijk van 17 t/m 21 augustus. Dit kan mogelijk geluidshinder veroorzaken.
Voor meer informatie over de werkzaamheden of met klachten kunt u contact opnemen met het Informatiepunt Noord/Zuidlijn, tel. 020-4704070.
Wie proberen ze nou voor de gek te houden?quote:Dit kan mogelijk geluidshinder veroorzaken.
Ze bedoelen het wellicht op de manier van "een kogel door je harses kan mogelijk de dood tot gevolg hebben"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Wie proberen ze nou voor de gek te houden?
Dan slaap je wel heel erg licht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef Mister_Slide het volgende:
Gisteren toen ik rond half elf 's avonds in bed lag hoorde ik opeens een metaalachtig *koenk *koenk* geluid. Je weet wel... wat je hoort als men aan het heien is. Waarvan ik dus niet kon slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |