Pfffrt. Weer een poging om grappig te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met weinig te vermaken. Een echte klakkie.
* D1 mompelt iets over kinderhand...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met weinig te vermaken. Een echte klakkie.
totdat de nieuwe pleeoffs komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ook al eindigt Ajax zeer waarschijnlijk boven Feyenoord. Ik zie de Rotterdammers wel weer 2x van Ajax winnen. Zijn jullie uiteindelijk even blij na het seizoen.
daar doen we niet aan mee Slimme Jan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
totdat de nieuwe pleeoffs komen![]()
heb je toevallig nog een zwarte met witte, rood omringde letters? van 2 jaar geleden ofzo. ik had die namelijk, maar die had ik aan m'n vriendin in Rusland gegeven en toen ik terugkwam verkochten ze die niet meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb zat sjaaltjes, je mag er wel een komen uitzoeken cartje
nee man die heb ik juist nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb je toevallig nog een zwarte met witte, rood omringde letters? van 2 jaar geleden ofzo. ik had die namelijk, maar die had ik aan m'n vriendin in Rusland gegeven en toen ik terugkwam verkochten ze die niet meer.Had vorige week nog even rond het stadion gekeken, maar daar kwam ik 'm ook niet tegen.
Die vond ik mooi namelijk. Hoewel die wit/rood geblokte die ik nu heb nog mooier is. Lekker klassiek.
ik nog steedsquote:
ik word er ook niet vrolijk van. 8-1 al.quote:
Probeer je nu grappig te zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef D1 het volgende:
Ik vind dat wij het aan onze stand verplicht zijn om de minder bedeelden in de wereld te helpen.
Om ook Cart_Man de kans te geven om zich een winnaar te voelen, stel ik een algemene collecte voor.
Ikzelf ben alvast bereid om 3 euron te doneren.
C_M, als jij nou even het formulier invult zorgen wij voor de centjes
Speciaal voor Cart_Man
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef D1 het volgende:
Ik vind dat wij het aan onze stand verplicht zijn om de minder bedeelden in de wereld te helpen.
Om ook Cart_Man de kans te geven om zich een winnaar te voelen, stel ik een algemene collecte voor.
Ikzelf ben alvast bereid om 3 euron te doneren.
C_M, als jij nou even het formulier invult zorgen wij voor de centjes
Speciaal voor Cart_Man
Een zogenaamde concurrent bespreken kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
Gaan we nu ook al verslagen over az hier posten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een zogenaamde concurrent bespreken kan geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |