Waarom wordt hij dan steeds genoemd hier?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef -scorpione- het volgende:
Bos moet zijn bakkes houden tot ie zelf met een goed programma komt.
Als iemand zulke harde woorden gebruikt om een andermans partijprogramma af te kraken dan is het niet verwonderlijk dat daar reacties op komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tekenend voor diegene die zo tegen Bos zeiken in elk topic dat ze het ook in een cda topic doen. Niet zeggen waarom hun argumenten goed zijn. Nee, zeiken op Bos, want die is veel slechter. Mensen die hun gelijk moeten halen uit het ongelijk van de ander krijgen mijn stem niet. Dat vind ik zwakte.
Tuurlijk. In elk topic komen dezelfde posts terug. Waar is de aanval op rutte dan? En waar is de kritiek op Bos zijn argumenten dan. Het is vooral simpel bos wegzetten. heeft weinig te maken met het reageren van zijn kritiek punten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Als iemand zulke harde woorden gebruikt om een andermans partijprogramma af te kraken dan is het niet verwonderlijk dat daar reacties op komen.
dit is idd een goed voorbeeld hoe de maatschappij buiten de cao-mensen in realiteit werkt. zeg maar de groep mensen die het meest balesting betaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Modieus gelul. Er wordt in Nederland enorm hard gewerkt, alleen is dat altijd onzichtbaar: vroeg beginnen, overwerk en bereikbaar zijn in vrije tijd en vakantie (onlangs nog in het nieuws).
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan steeds genoemd hier?
Het gaat toch over het cda?
zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hij gaf wat kritiek... zonder zelf ooit iets concreets gedaan te hebben.
Onzin. Ik werk in de non-profit en veel van mijn collega's zijn altijd bereid op vrije dagen bereikbaar te zijn en als ik ze mail heb een tijdje later gewoon mail terug. Dat is óók werken. En wij zitten toch echt in een CAO. Ik denk dat veel van mijn collega's in de praktijk gewoon weken van bijna 50 uur maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is idd een goed voorbeeld hoe de maatschappij buiten de cao-mensen in realiteit werkt. zeg maar de groep mensen die het meest balesting betaald.
Idd het feit dat de PvdA de WAO wel op de agenda durft te zetten spreekt mi. erg voor de PvdA; ook al is het afwachten wat ze uiteindelijk doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, Wouter Bos heeft wel zijn nek uitgestoken door een oplossing aan te reiken voor het AOW-probleem. Evenals de VVD trouwens.
In het CDA-program zie ik tot nu toe alleen maar loze woorden over solidariteit tussen generaties, en overschotten op de begrotingen. Hoe ze die overschotten willen realiseren, en dus hoe ze het AOW-probleem op willen lossen blijven ze verdacht vaag over.
Ik heb in dit topic nergens de kritiek van Rutte teruggevonden. Mocht die er komen dan zal daar ongetwijfeld ook op gereageerd worden. En het voelt wel lekker hè? Die slachtofferrol?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk. In elk topic komen dezelfde posts terug. Waar is de aanval op rutte dan? En waar is de kritiek op Bos zijn argumenten dan. Het is vooral simpel bos wegzetten. heeft weinig te maken met het reageren van zijn kritiek punten.
welk non-profit werk bedoel je nu?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Onzin. Ik werk in de non-profit en veel van mijn collega's zijn altijd bereid op vrije dagen bereikbaar te zijn en als ik ze mail heb een tijdje later gewoon mail terug. Dat is óók werken. En wij zitten toch echt in een CAO. Ik denk dat veel van mijn collega's in de praktijk gewoon weken van bijna 50 uur maken.
zie mijn verdere tekst.quote:
Plus het feit dat wij waarschijnlijk nooit van dergelijke voorzieningen gebruik kunnen gaan maken...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef Hyperdude het volgende:
Door de vergrijzing is iedereen onder de 40 jaar deel van een minderheid die mee mag betalen aan voorzieningen voor de meerderheid.
Misschien moet je dan eens kijken naar waar de kritiek van Bos vandaan komt. Rutte staat namelijk in hetzelfde bericht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nergens de kritiek van Rutte teruggevonden. Mocht die er komen dan zal daar ongetwijfeld ook op gereageerd worden.
Tyf een eind op met posts als deze. of mag ik geen kritiek meer hebben op het posts gedrag hier?quote:En het voelt wel lekker hè? Die slachtofferrol?
Nou, gewoon, dat ik werk in de non-profit sector.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk non-profit werk bedoel je nu?
dus bos mag wat roepen en daar mag geen kritiek op komen? je lijkt wel wouter bos, hoe hij tekeer gaat als potentaat binnen zijn eigen partij. heel eng ventje en nogmaals funest voor pvda op de langere termijn.quote:
ok, ik weet genoeg.quote:
dat is nogal vaag, wat is je sector dan? kwa benoeming. je zegt toch niet tegen je oma dat je in de "non-profit sector" zit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, gewoon, dat ik werk in de non-profit sector.
zie mijn bovenstaande post, jegens jouw postquote:
Is het verder van belang dan? Ik probeer slechts aan te geven dat 'hard werken' niet alleen iets is voor blitse verzekeringboys en accountmanagers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is nogal vaag, wat is je sector dan? kwa benoeming. je zegt toch niet tegen je oma dat je in de "non-profit sector" zit?
ja ik vind dat van belang. ik wist niet dat cao-ers ook maar een uur meer werkten dan nodig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is het verder van belang dan? Ik probeer slechts aan te geven dat 'hard werken' niet alleen iets is voor blitse verzekeringboys en accountmanagers.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het vreemd vind dat in zo ongeveer alle topics Bos wordt aangevallen. Dit topic gaat eerst over cda, daarna weer antibos. Ik vind dat een beetje gemakkelijk. Ik zal geen Bos stemmen, misschien samsom idd. Maar ik vind de manier waarop Bos altijd wordt aangevallen een beetje goedkoop worden. Als diegene dan zegt niet eens kritieken van Rutte te hebben gelezen terwijl dat in hetzelfde bericht staat, ja dan komt het op mij over als goedkoop bashen. Zonder in te lezen. Als je kritiek op Bos zijn plannen hebben open je daar toch een topic over? Ik vind je conclusies hier een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus bos mag wat roepen en daar mag geen kritiek op komen? je lijkt wel wouter bos, hoe hij tekeer gaat als potentaat binnen zijn eigen partij. heel eng ventje en nogmaals funest voor pvda op de langere termijn.
doe mij maar samsom.
Zijn naam word genoemd in een bijzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens kijken naar waar de kritiek van Bos vandaan komt. Rutte staat namelijk in hetzelfde bericht.
Het is allemaal heel erg oneerlijk wat met Bos gebeurd. Je held krijgt kritiekquote:Tyf een eind op met posts als deze. of mag ik geen kritiek meer hebben op het posts gedrag hier?
Dat geloof je toch zelf niet? Kom op. Maar goed, als je het wilt weten, ik val onder de CAO Gehandicaptenzorg. En geloof me, een 9-to-5 mentaliteit heb ik hier nog maar weinig op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik vind dat van belang. ik wist niet dat cao-ers ook maar een uur meer werkten dan nodig.
dan had hij zijn bek moeten houden. sorry maar ook in politiek is het wel zo slim om ook een tegenvoorstel te hebben, dan louter hol en populistisch afzeiken. ik denk dat zelfs pvda-ers een beetje moe worden van zijn holle retoriek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het vreemd vind dat in zo ongeveer alle topics Bos wordt aangevallen. Dit topic gaat eerst over cda, daarna weer antibos. Ik vind dat een beetje gemakkelijk. Ik zal geen Bos stemmen, misschien samsom idd. Maar ik vind de manier waarop Bos altijd wordt aangevallen een beetje goedkoop worden. Als diegene dan zegt niet eens kritieken van Rutte te hebben gelezen terwijl dat in hetzelfde bericht staat, ja dan komt het op mij over als goedkoop bashen. Zonder in te lezen. Als je kritiek op Bos zijn plannen hebben open je daar toch een topic over? Ik vind je conclusies hier een beetje kort door de bocht.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Zijn naam word genoemd in een bijzin.
[..]
Het is allemaal heel erg oneerlijk wat met Bos gebeurd. Je held krijgt kritiek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |