quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:51 schreef ruud.nl het volgende:
waarom klaag je pas als ze weer terug is?
quote:Ik klaag omdat ik vind dat de loempiatent nooit weg mag gaan () en dat de eigenares geen vakantie mag houden
www.mijnloempiawijf.nl (www.mijnloempiawijf,watdoeje!.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:53 schreef Gallacher het volgende:
Is dit niet SPAM?
toch typisch....quote:
Jep, Zuidpoort...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Bob-B het volgende:
Hey dat is in delft
ik wou hem heul wel eerder openen, maar toen had ik dus geen foto's..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
toch typisch....
nu is ze weer terug....
als ze niet meer terug was gekomen, had je waarschijnlijk nooit een topic geopend.
meer iets voor wow, dit..![]()
dan had je foto's kunnen maken zonder die kraam erop!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik wou hem heul wel eerder openen, maar toen had ik dus geen foto's..
Hee die in Zwolle is kick ass!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Ik wou daar nog mee aankomen, om luc te promoten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:22 schreef Conorach het volgende:
DUDE! Was Luc ook op vakantie dan?
Hij is echt DE meester in Vietnamese Loempia's!
![]()
LUC
![]()
Hij staat schuin tegenover de Hema/McDonald's
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moest vast nieuwe loempia's ophalen in Vietnam!
Meestal hamburgers en magnetron maaltijden..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat verkopen ze dan in zo'n loempia tent?
viatnamese jostisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat verkopen ze dan in zo'n loempia tent?
quote:
Ik wil je wel even troosten heur.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:25 schreef gathering_storm het volgende:
Argh, en ik probeer Delft nu juist te vermijden omdat ik zondag ben gedumpt door mijn Delftse vriendje. Ik ben zo vaak bij beide kraampjes geweest... Je wordt bedankt joh![]()
idd, maar niet als zodanig herkenbaar...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:51 schreef Mustard_Man het volgende:
loempia's zijn toch die dingen met groente erin?![]()
![]()
dit soort dingen mag je niet zeggen want dan wordt Maerijcke boos...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:49 schreef PeZu het volgende:
aaah waarschijnlijk waren de muizen op
mac bij brasserskade?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:57 schreef kEUS het volgende:
Als je die kraam in het vervolg weer zoekt. Hij staat geparkeerd bij Shugard, aan de kleveringweg
(de straat bij de mac drive en de kartbaan) De kraam is echter hier wel altijd dicht :-) en op donderdag is hij altijd weg :-)
En Luc is cool, "ikke make lekkere loempia voor jou."
(shurgard toch?)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:02 schreef kEUS het volgende:
yup. Er staan hier bij shugard nu(niet nu want het is donderdag :-) ) 3 van die kramen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moest vast nieuwe loempia's ophalen in Vietnam!
open er een topic overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
Maar ze is toch weer terug. Dan hoef je toch niet meer te klagen..
ja shurgard inderdaad, gewoon die bunker waar mensen hun troep kunnen stallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
(shurgard toch?)
maar goed... ze is terug! en nu kan ik lekkere loempias eten
(ik vind de kiploempia van haar beter dan die van luc)
vandaag is het donderdag, net foto zitten makenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef kEUS het volgende:
[..]
ja shurgard inderdaad, gewoon die bunker waar mensen hun troep kunnen stallen.
normaal staat ze hier altijd:
[afbeelding]
behalve op donderdag dus.
Nouja, zo'n drama is het nu ook weer niet...quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
vandaag is het donderdag, net foto zitten maken![]()
![]()
quote:zarGon - donderdag 17 augustus 2006 @ 17:07
..
mehn, klagen zonder fotos is![]()
Die bij de Karwei, die op de parkeerplaats aan de Dobbe, of die bij Super de Boer in de assendorperstraat (of nog een andere?)quote:
NEEEEE, Loempia's zijn zoooo lekker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wie eet nu loempia's. Loempia's zijn zooo josti.
![]()
Nee, in de Nieuwstraat / Binnenstad. Als je het straatje van La Bamba uit loopt, links om de hoek. Haal daar maar is een loempia. Hopelijk komt ie niet uit de magnetronquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef Swolly het volgende:
[..]
Die bij de Karwei, die op de parkeerplaats aan de Dobbe, of die bij Super de Boer in de assendorperstraat (of nog een andere?)
Hebben ze in engeland ook een V&D?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef zarGon het volgende:
Ze staat altijd tussen de VenD en de BBC!
echte turken eten döner en spugen op de vietnameze rivalenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
(kip)loempia's zijnmet sambal
![]()
Yvana, dat jij dik bent en geen loempia's kan eten omdat je dan dikker wordt, betekent niet dat loempia's niet lekker zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Als je met loempia's die in vet gebakken,met vettig deeg ingerolde drek bedoelt pass ik![]()
Loempia'sHoe laag bij de grond
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hebben ze in engeland ook een V&D?
Ghehehe
Donerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
echte turken eten döner en spugen op de vietnameze rivalen![]()
![]()
Gatver, was daar nog nooit geweest, maar dan ga k daar dus ook maar niet heenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, in de Nieuwstraat / Binnenstad. Als je het straatje van La Bamba uit loopt, links om de hoek. Haal daar maar is een loempia. Hopelijk komt ie niet uit de magnetron![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:08 schreef Burakius het volgende:
We moeten ze dus eigenlijk vastketenen in hun kraampje. En ze 24/7 loempia's laten koken,bakken, magnetroniseren. Zodat ze nooit meerw eg kunne!
BBC?quote:Ze staat altijd tussen de VenD en de BBC!
Had zeker een dikke negerin geflost, en dan maar een loempia mevrouw de schuld gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Loempia's
maar sinds een vriend van mij een lange zwarte haar uit z'n loempia trok hoef ik ze hier niet meer op de markt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |