Ben je niet bang dat op je werkt direct tien octrooien wordt geplaatst, dat in je contract concurentie beding is opgenomen?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef TR08 het volgende:
Tevens liet hij weten dat er -mogelijk- voor mij een baan is bij hem of bij een 'bevriend bedrijf' in de buurt van waar ik ga wonen, zodat ik mogelijk over een paar maanden gasturbines ga ontwerpen. Als dat hele verhaal door gaat wil ik ook een gasturbine (plm 15kW) gaan ontwikkelen voor dit wagentje. Indien het er dan haalbaar en betaalbaar uit ziet, that is.
We houden het in de familaire sfeer. Maar ik wil eventueel voor ons beide nog wel andere sponsors gaan zoeken voor beplakking van de auto.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef TR08 het volgende:
Even iets anders: Wie/wat voor bedrijf zou jouw sponsor trouwens worden?
Bannering...?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef TR08 het volgende:
Dus wat voor sponsor gaat het precies om?
* Skinkie wacht op mail van TR08quote:Echter ik heb ook wat familie die zaken doet in de 'tuin' sfeer. Met een
URL op de trike kan er natuurlijk ook wat worden binnen gehaald. Echter
mocht je hier wat in zien wil ik eigenlijk proberen dit uit de 'familie'
sfeer te trekken en externe sponsors gaan lopen als er designs zijn, ruimte
op de trike te verkopen voor twee auto's en de opbrengsten te gebruiken
voor de aanschaf van onderdelen.
quote:Sponsoring is op zich ok, maar als je sponsor iemand wordt met een bedrijf in de
autobusiness (waar jij familie in hebt) dan word ik zenuwachtig over dat
een bedrijf aan de haal gaat met mijn idee en ontwerp.
quote:Mijn familie zit dus op het technische vlak, niet het financiele vlak van de autobusiness
quote:Kortom: Ik wil je niet beperken, maar doe het alsjeblieft even rustig aan, over een half jaar oid is het nog vroeg genoeg om geldzaken te gaan regelen.
quote:OkeeIk wil alleen maar even aangeven dat naast m'n automatiserings achtergrond ik ook sponsors wil lopen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:19 schreef TR08 het volgende:
Als er genoeg deelnemers zijn kunnen we ook met 1 semi-complete auto eventueel een crashtest houden.
Huldequote:-De aandrijving moet bij voorkeur een CVT worden, al dan niet hybride aangedreven. (dus of brandstof->CVT->wielen, of brandstof->stroom->elektromotor->CVT->wielen)
Niet relevant icm de andere eisen (specs) in mijn ogenquote:-In de auto wil ik een klein pc-tje hebben waarop ik via wireless LAN muziek kan zetten. Mijn PC moet linux gaan draaien, dus de hardware moet werken onder linux. Windows is normaliter geen probleem met hardware dus als iemand wil windowsen zal dat wel lukken.
Wil jij dummy wordenquote:
Ik wil CVT incl aansturing kopen. Het hoeft ook niet perse met oliedruk trouwens, er zijn ook mechanisch gestuurde CVT's.quote:Nu even de rest lezen
Edit1:
[..]
Hulde
Een CVT is echter wel moeilijk met oliedruk e.d.
Niet echt, het is gewoon een gadget wat ik er ook in wil. Geen geklooi meer met CD's en zo.quote:Niet relevant icm de andere eisen (specs) in mijn ogen
Zie profielquote:
Ben benieuwd. Heb me daar niet in verdiept aangezien mijn vario werkt zonder gewichtstoevoegingenquote:Ik wil CVT incl aansturing kopen. Het hoeft ook niet perse met oliedruk trouwens, er zijn ook mechanisch gestuurde CVT's.
Juist, gadget.quote:Niet echt, het is gewoon een gadget wat ik er ook in wil. Geen geklooi meer met CD's en zo.
Oh koelquote:
Volgens mij heeft die op zijn minst of vliegwielen en blaasbalgen of veren.quote:Ben benieuwd. Heb me daar niet in verdiept aangezien mijn vario werkt zonder gewichtstoevoegingen
Tussen de 10k en 15k euro. Van de belangrijkste delen en de keuring heb ik al wat kosten schattingen en daarmee zit ik rond de 10k.quote:Wat voor kosten reken je trouwens op, gezien je wilde plannen?
Ik denk dat je voor het totaal bedrag een leuke nieuwe auto kan kopen
Exactly.quote:Juist, gadget.
Niets te maken met de functionaliteit of belangrijke ontwerp.
ALs je eenmaal een ontwerpje hebt, douw je enig platformpje altijd wel ergens weg.
is dat niet het doel van het hele project?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef daNpy het volgende:
Ik denk dat je voor het totaal bedrag een leuke nieuwe auto kan kopen
En een CVT heeft ook nog een oliepomp, accumulator en heel oliesysteem + computer regeling....quote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef TR08 het volgende:
Volgens mij heeft die op zijn minst of vliegwielen en blaasbalgen of veren.
Ik ken ook handgestuurde industriele CVT's, daar komt niet een van de delen die jij noemt in terug. Ook zijn er voor voertuigen droge CVT's zonder oliebak en zonder computer (zoals in sommige zware motorscooters).quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
En een CVT heeft ook nog een oliepomp, accumulator en heel oliesysteem + computer regeling....
Lees dat topic nou maar en vergelijk de reacties van de mensen daar met je eigen reaktiequote:
Ik kom niet meer op Got.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:50 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik ken ook handgestuurde industriele CVT's, daar komt niet een van de delen die jij noemt in terug. Ook zijn er voor voertuigen droge CVT's zonder oliebak en zonder computer (zoals in sommige zware motorscooters).
[..]
Lees dat topic nou maar en vergelijk de reacties van de mensen daar met je eigen reaktie
Een veer voor TR08 nadat hij nog door gaat na al de reacties op GoTquote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
En je manier van mensen werven laat nogal te wensen over![]()
Er is er maar 1 in NL en die is in Delft.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef TR08 het volgende:
Waar zit de vestiging waar jij werkt trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |