dat de placenta weer niet goed uit zichzelf loskomt ondanks een actief beleid en dat ik daardoor weer te veel bloed verlies. Dus de kans op herhaling van het gebeuren bij Myrthe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:06 schreef Luchtbel het volgende:
Huh? De kans waarop? Ik snap het niet.
Dan ben je mooi uitegerust als het vanavond voor je begint haha.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef Sugar het volgende:
Oh jongens, het is toch nog echt alleen maar voorwerk, hoor. Ik ben gisteren gaan douchen en slapen en alles bleef wel, maar kon wel pitten! Dus gerommel, maar nog geen echt begin.
Ik vind het niet zo erg, gerommel is óók iets, vind ik zelf. En wie weet rommelt het later vandaag of morgen wel richting een echt begin. Denk ik maar!
Lief dat jullie zo lekker hoopvol waren, was ik ook, hoor. Maar heb besloten dat een nachtje lekker slapen ook wel wat waard is en ik héb best lekker geslapen!![]()
Die had ik idd nog gezien. Ik vroeg me af of er nog meer nieuws was, maar goed, geen nieuws is goed nieuws in dit geval denk ik. Bijna weer een week langer dat haar beebje is blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:55 schreef Belana het volgende:
zie hier BE Zwangerschap en geboorte, deel 229
Hihi! Dat zal het idd wel zijn!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:07 schreef snoopy het volgende:
En ze heeft het veel te druk met al die feestjes in het ziekenhuis
Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef Leah het volgende:
En nee dames, die is niet inwisselbaar voor B&J of andere zaligheden. Zuipen zullen jullie, na 9 maanden droogte
ja, dat had ik niet bekeken dus of je dat al gezien hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had ik idd nog gezien. Ik vroeg me af of er nog meer nieuws was, maar goed, geen nieuws is goed nieuws in dit geval denk ik. Bijna weer een week langer dat haar beebje is blijven zitten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef Belana het volgende:
WolfjeKom maaaaaaaaarrrrrr!!!
[afbeelding]
"Murthin" vind ik anders ook erg mooi klinken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hoort het uit te spreken als "Murthin" met een hele zachte "th". Maar iedereen is vrij in zijn eigen uitspraak natuurlijkPas was er hier ook iemand die een zoontje had gekregen die ook Myrddin heet. Zij spreekt het idd uit als Mirdin.
Bij de toelichting staat: Het maximale aantal per 5M, uit pakket ZV is bereikt. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de verzekeringsvoorwaarden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:00 schreef Belana het volgende:
Neu, dat slaat nergens op van VGZ, want het is een basisvergoeding
Tot nu toe was ik eigenlijk heel tevreden. Ik snap dit alleen niet. Ik neem toch niet voor niets een aanvullend pakket?!quote:
Ha, die heb ik dus allemaal aan de telefoon gehad destijds!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef owlet het volgende:
Laat je niet te snel afschepen hoor, het callcenter waar ik werk heeft in het begin van het jaar veel telefoontjes voor andere verzekeringsmaatschappijen opgevangen en ik kan je vertellen dat je negen van de tien keer gewoon een puber aan de lijn krijgt die geen flauw benul heeft van wat er speelt en enkel zijn scriptje op kan lezen. * owlet krijgt nog hoofdpijn als ze terugdenkt aan al die tijdelijke werkers die ze bij moest scholen en van wie ze verkeerd gegeven adviezen terug mocht gaan draaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |