Dat is een aanname. In het artikel staat alleen dat de zwembaddirecteur niet van plan is om het te betalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar de subsidiekraan moet weer open.
Als je dusdanige aanname's doet ben jij imo degene die problemen maakt die er niet lijken te zijn.quote:Problemen? Geen problemen! Ow kut, dan maken we ze effe.
ja dat kan, maar dan hoef je em toch geen sukkel te noemen, vind ik niet echt volwassenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op Fok. Ik wil graag weten wat er in de wereld te koop is
Ik vind het gewoon middeleeuws, die houding van KirmiziBeyaz en zijn vrouw. Kan toch?
Ja, de reden waarom dit topic bestaat laat echt goed zien waar de islam over gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn zoveel mensen die kunnen zien waar de islam echt over gaat en niet zoals jij het beschrijft, mensen die de klok willen terugdraaien tot voor de Renaissance![]()
Zo. Die vereniging heeft 150 leden, er is dus blijkbaar gewoon vraag naar een afgesloten zwembad. Ieder zijn ding. Laat ze gewoon. En laat ze ook zelf het geld opbrengen trouwens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Het lijkt me nog beter ze gewoon als enige mogelijkheid te geven ze te laten zwemmen in een situatie zoals die nu is. Dit is Europa, hier zwemmen we zó.
Je bent niet alleen Omnifacer, maar bij geldt dat voor iedere geloofswaanzinnige die op grond van het geloof andere mensen dingen ontzegt of erger nog VERBIEDT .... goh wat haat ik dat toch---quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon middeleeuws, die houding van KirmiziBeyaz en zijn vrouw. Kan toch?
probeer dat maar duidelijk te maken aan alle bekeerlingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, de reden waarom dit topic bestaat laat echt goed zien waar de islam over gaat.
Dat kan, maar de toon richting KB mag ietsjes minder. Gewoon normaal blijven doen dus...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hitler had ook heel veel aanhangers in het vooroorlogse Duitsland.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
probeer dat maar duidelijk te maken aan alle bekeerlingen![]()
Ik vind ook dat katholieke priesters er maar eens ongestraft flink op los moeten kunnen neuken. Schande dat dat verboden isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Je bent niet alleen Omnifacer, maar bij geldt dat voor iedere geloofswaanzinnige die op grond van het geloof andere mensen dingen ontzegt of erger nog VERBIEDT .... goh wat haat ik dat toch---
Ik verbied niks, ik vind het middeleeuws.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef bellingerII het volgende:
Je bent niet alleen Omnifacer, maar bij geldt dat voor iedere geloofswaanzinnige die op grond van het geloof andere mensen dingen ontzegt of erger nog VERBIEDT .... goh wat haat ik dat toch---
dan zijn we met zijn allen gedoemdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hitler had ook heel veel aanhangers in het vooroorlogse Duitsland.
dat doen zo toch ook volop met minderjarigenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind ook dat katholieke priesters er maar eens ongestraft flink op los moeten kunnen neuken. Schande dat dat verboden is![]()
Ach, de Duitsers hebben het licht ook gezien, en Hitler en zijn ideologieën aan de kant geschoven. Er is dus nog hoop voor de wereld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zijn we met zijn allen gedoemd![]()
Oeps, je begrijpt me niet, tgaat niet over jou, over mensen die anderen iets verbieden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik verbied niks, ik vind het middeleeuws.
Daar gaat het al foutquote:''De vrouwen mogen vaak van hun mannen nergens anders zwemmen dan bij ons,'' zegt Yüce.
Dat is dus een fout, geeft niks, doen we allemaal weleens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de toon richting KB mag ietsjes minder.
lolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach, de Duitsers hebben het licht ook gezien, en Hitler en zijn ideologieën aan de kant geschoven. Er is dus nog hoop voor de wereld.
Dat mijn broer en ik mijn zus hebben afgeraden om met een bepaalde moslims te trouwen wil niet zeggen dat wij een geloofsovertuiging hebben die dat verbiedt. Dat was onze persoonlijke overtuiging. Van Bommel ken ik trouwens niet wel dhr. van der Ven en dat is een uiterst onsmakelijk mannetje. Als die vergelijkbaar is dan heb ik al gegeten en gedronken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
en ik mocht jouw zusje niet trouwen weetje nogen een sjia mag ook wat dat betreft geen sunni trouwen, weetje nog
heeft niets met ras te maken, religieus racisme
heb je dat zelf bedacht? daarnaast geef je het zelf aan dat elke religie in meer of mindere mate fascitisch genoemd kan worden, dus vind ik het vreemd dat jij als christen dan dit argument gebruikt om de islam te diskwalificeren,
wake up and smel the coffee zou ik zeggen, van bommel is net zo een typische moslim als dat meisje met de amerikaanse vlag, islam gaat door alle lagen van de samen door alle culturen en alle andere mogelijke barrieres
de islam is in de wereld het de snelst groeiende religie, in de vs is het zelfs sinds 1990 met 100% gegroeid, onvereingbaar met de nederlands grondwet, laat me niet lachen![]()
De vraag die Pim Fortuin ons heeft gesteld is is wat belangrijker is, geloofsovertuiging of de bovenstaande tekst. De meeste christenen zullen zeggen bovenstaande tekst. De meeste moslims zullen zeggen de Koran gaat boven alles. Dat is het verschil.quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Daar issie!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef Jalu het volgende:
Hitler
Als die snor er eenmaal af is vallen ze best mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef devv05 het volgende:
Alsof mannen die lelijke wijven uberhaupt willen zien
Dat oosterse meiden er niet uitzien onder hun burka is een mythe die nog steeds niet ontkracht is kennelijk. Of je wilt gewoon provoceren?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef devv05 het volgende:
Alsof mannen die lelijke wijven uberhaupt willen zien
Dat heeft natuurlijk alles te maken met geestelijk vermogen ...... Radicale "what evers" zijn natuurlijk niet de meest slimme onder ons.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
lol
islam heeft het nu 14 eeuwen volgehouden en is nog steeds groeiend, duidt over een grote uithoudingsvermogen, kan je moeilijk zeggen van de nazi's, die hebben het hoeveel jaar volgehouden?![]()
Begrijp je niet dat als je dit toelaat je je heel snel op een hellend vlak begeeft? Ik bedoel, het is een koud kunstje om een vereninging op te richten waar alleen christenen, hindoes, boeddhisten, atheisten en joden (ik noem maar wat willekeurige termen, ik bedoel eigenlijk dat er geen moslims lid van mogen worden) van lid mogen worden en die een zwembad af te laten huren. Dat vind je dus ook geen probleem; terwijl je dan defacto moslims buitensluit? Misschien wel een idee voor die zwembaden die geteisterd worden door vervelende Marrokaanse, richt een vereniging op die het zwembad voor het grootste deel van de tijd afhuurt en zo dat probleem van de kut Marrokanen oplost...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zo. Die vereniging heeft 150 leden, er is dus blijkbaar gewoon vraag naar een afgesloten zwembad. Ieder zijn ding. Laat ze gewoon. En laat ze ook zelf het geld opbrengen trouwens.
In de middeleeuwen had je complete orgies in badhuizen. Nog wat verder terug in de tijd en je had volwassen mannen met kleine jongetjes die orgies hielden in badhuizen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik verbied niks, ik vind het middeleeuws.
Staat niet bij om welke leeftijdscategorie het gaat he. Getrouwde vrouwen, dus ik neem aan geen 18 meer. Maar over het algemeen is het zowieso niet zo mijn dingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als die snor er eenmaal af is vallen ze best mee.
Hey de overbuurvrouw.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef bellingerII het volgende:
Oeps, je begrijpt me niet, tgaat niet over jou, over mensen die anderen iets verbieden.
Er staat toch duidelijk dat allochtone en autochtone vrouwen er samen zwemmen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:37 schreef Jalu het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat als je dit toelaat je je heel snel op een hellend vlak begeeft? Ik bedoel, het is een koud kunstje om een vereninging op te richten waar alleen christenen, hindoes, boeddhisten, atheisten en joden (ik noem maar wat willekeurige termen, ik bedoel eigenlijk dat er geen moslims lid van mogen worden) van lid mogen worden en die een zwembad af te laten huren. Dat vind je dus ook geen probleem; terwijl je dan defacto moslims buitensluit? Misschien wel een idee voor die zwembaden die geteisterd worden door vervelende Marrokaanse, richt een vereniging op die het zwembad voor het grootste deel van de tijd afhuurt en zo dat probleem van de kut Marrokanen oplost...
Snap je dat als je het één toelaat, je het ander ook zult moeten toelaten?
Stel je niet zo aan zeg; het is de Islam juist die een stroming (met schijnbaar een groeiende schare aanhangers) voortbrengt die andersdenkenen het licht in de ogen niet gunt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En ondertussen is dit topic verworden tot een typisch Fok!-moslim-bashtopic waarin de Islam gelijkgesteld wordt aan het Nazisme en moslims op middeleeuwse wijze gemarteld en gedood moeten worden. Wat moeten jullie toch een rotleven hebben als je andersdenkenden het licht in de ogen niet gunt.
Fijne dag verder
Zij is er gelukkig mee. Dat is het enige dat telt. Of jij het goed vindt of niet zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan leeft jouw vrouw nog in de middeleeuwen.
Dank je, al zit ik hier al wat jaartjes langer dan jij. Welkom in de wereld, waar niet iedereen arisch is.quote:Welkom in de Westerse wereld.
Juist omdat ik moslim ben leer ik geduld te hebben. Ik ben niet snel gefrustreerd. Dat je me conservatief vind, vind ik een mooi complimentquote:Jij bent zeker ook zo'n aardsconservatieve frustro
Holmaten als in moslimsquote:die naar buiten toe loopt te zeiken wat voor onrecht zijn holmaten wordt aangedaan
Wat betekent "in zijn eigen stal uit mesten"? Ik ken wel "zijn eigen stal uitmesten", maar wat jij nu brabbelt....quote:terwijl hij aan de andere kant te scheiterig is om in zijn eigen stal eens flink uit te mesten.
De opleiding sociologie is ook niet meer wat het is geweestquote:[edit] even gekuist
Iets waar geen enkele wil tot verandering is houdt inderdaad lang stand ja. Met vernieuwing begint over het algemaan ook verdeeldheid. Logisch, niet iedereen is nou eenmaal hetzelfde en niet iedereen deelt dezelfde gedachtes. In de Islam worden mensen die afwijken monddood gemaakt, dus zal er inderdaad nooit iets veranderen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
lol
islam heeft het nu 14 eeuwen volgehouden en is nog steeds groeiend, duidt over een grote uithoudingsvermogen, kan je moeilijk zeggen van de nazi's, die hebben het hoeveel jaar volgehouden?![]()
Hmm op me computer, maar goed. Was even van me apropos omdat Xenomaniac me hier niet wilquote:
Dat gaat hem worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef Incomplete het volgende:
Aparte kassa's in de supermarkt omdat het onrein is tussen ongelovigen in te staan.?
Aparte huisartsen voor moslima's omdat anders, zoals enige tijd geleden, de dokter
een klap kan krijgen als hij de vrouw in kwestie wil onderzoeken?
dus ik mag trouwen met je zusje als ik door de ballotage kom ook al ben ik moslim? geef dit keer wel antwoord aub, want dat deed je de vorige keer ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat mijn broer en ik mijn zus hebben afgeraden om met een bepaalde moslims te trouwen wil niet zeggen dat wij een geloofsovertuiging hebben die dat verbiedt. Dat was onze persoonlijke overtuiging. Van Bommel ken ik trouwens niet wel dhr. van der Ven en dat is een uiterst onsmakelijk mannetje. Als die vergelijkbaar is dan heb ik al gegeten en gedronken.
En ja, de Islam is in tegenspraak met onze Nederlandse Grondwet die stelt:
[..]
De vraag die Pim Fortuin ons heeft gesteld is is wat belangrijker is, geloofsovertuiging of de bovenstaande tekst. De meeste christenen zullen zeggen bovenstaande tekst. De meeste moslims zullen zeggen de Koran gaat boven alles. Dat is het verschil.
ikke niet begrijpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:37 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles te maken met geestelijk vermogen ...... Radicale "what evers" zijn natuurlijk niet de meest slimme onder ons.
Er bestaan m.i. maar heel weinig autochtone vrouwen die wel willen zwemmen maar dat koste wat kost alleen in een zwembad willen doen dat hermetisch is afgesloten van mannen. Ofwel, je weet best dat slechts een dekmantel is om het te doen voorkomen alsof het hier niet om discriminatie gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef D1 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat allochtone en autochtone vrouwen er samen zwemmen...
Juist kerel. Blijf dat geloven, blijf lekker problemen zien waar ze werkelijk niet zijn... Het gaat hier om een dom schermpje dat ze zelf moeten betalen als ze daar zo'n behoefte naar voelen. Maar het is uiteraard logisch om hier een groot complot in te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:50 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er bestaan m.i. maar heel weinig autochtone vrouwen die wel willen zwemmen maar dat koste wat kost alleen in een zwembad willen doen dat hermetisch is afgesloten van mannen. Ofwel, je weet best dat slechts een dekmantel is om het te doen voorkomen alsof het hier niet om discriminatie gaat.
dat de meeste moslimlanden een duidelijke probleem van vrijheid van meningsuiting hebben wil niet zeggen, dat er geen ontwikkeling is in de islam, dan zou bv de islam in afghanistan hetzelfde moeten zijn als die in china of indonesie of marokko en dat is dus niet zo, omdat ze allemaal een andere ontwikkeling kennenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iets waar geen enkele wil tot verandering is houdt inderdaad lang stand ja. Met vernieuwing begint over het algemaan ook verdeeldheid. Logisch, niet iedereen is nou eenmaal hetzelfde en niet iedereen deelt dezelfde gedachtes. In de Islam worden mensen die afwijken monddood gemaakt, dus zal er inderdaad nooit iets veranderen.
wie het wel begrijpt moet het maar zeggenquote:
Wanneer er positieve ontwikkeling is in een land komt het opeens door de islam, en wanneer de ontwikkeling negatief is heeft de islam er opeens niet meer mee te maken. Ja, zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat de meeste moslimlanden een duidelijke probleem van vrijheid van meningsuiting hebben wil niet zeggen, dat er geen ontwikkeling is in de islam, dan zou bv de islam in afghanistan hetzelfde moeten zijn als die in china of indonesie of marokko en dat is dus niet zo, omdat ze allemaal een andere ontwikkeling kennen
Discriminatie is discriminatie, en discriminatie is een probleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Juist kerel. Blijf dat geloven, blijf lekker problemen zien waar ze werkelijk niet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |