quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef JDude het volgende:
Hier herder.
Zulks een trouwe viervoeter.quote:
12 jaar oud and still kicking ass. Alleen wat tragerquote:
Ik vind het zo asociaal hoe ze altijd met hun tong uit hun bek hangen.quote:
Doe jij ook altijd als je mij ziet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het zo asociaal hoe ze altijd met hun tong uit hun bek hangen..
Pfff!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd als je mij ziet.
Dit is reeds het vierde topic met deze naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Wat is eigenlijk de betekenis van die (4) in de TT?
Dit is de vierde maal dat JDude "Bier. Bier. Bie-hier. Bierbierbier. Pils." in de TT zet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
Wat is eigenlijk de betekenis van die (4) in de TT?
Vorige delen waren 538, 611 en 657. Als de search werkte had ik er nog linkjes bij gegeven ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Dit is de vierde maal dat JDude "Bier. Bier. Bie-hier. Bierbierbier. Pils." in de TT zet.
"Geen resultaten". Stomme search.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Vorige delen waren 538, 611 en 657. Als de search werkte had ik er nog linkjes bij gegeven ook.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Geen resultaten". Stomme search.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
Cup your mouth to compress the sound, skinny dipping with the kids from a nearby town.
Ik heb al in R&P gereplied in zo'n topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:22 schreef Q. het volgende:
Ik loop nergens heen want ik heb toch geen leven.
Me too.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:23 schreef Q. het volgende:
Alhoewel ik wel naar Lowlands zou willen eigenlijk.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, dat wordt vast weer bier zuipen, Fok!ken en slapen voor mij.
Dat is ook eng.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:38 schreef cerror het volgende:
Al dat blauw vind ik maar eng.
Straks word jíj ook nog blauw.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:38 schreef cerror het volgende:
Ik stem vóór.quote:
Ik stem na.quote:
Wat een hel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, dat wordt vast weer bier zuipen, Fok!ken en slapen voor mij.
Het is áltíjd zo. ALTIJD!quote:
Dat al die mods maar eens naar [@@@] of [BIFI] gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:38 schreef cerror het volgende:
The Sixth Wodka.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
"I know what you drank last summer" ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef Neenetje het volgende:
Bride of Fokkie..
Count Fokkula
Night of the Living Forum
Dr. Mod and Mr. User
Ik ook niet. Topics openen is tegen mijn geloof.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:14 schreef Neenetje het volgende:
Zou eigenlijk wel een topic over geopend kunnen worden, maar ik open geen topics meer.
Mwah, topics die ik open vallen toch in het water, net als m'n vorige topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Topics openen is tegen mijn geloof.
Ik vind dat je over het algemeen wel toffe topics heb geopend.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mwah, topics die ik open vallen toch in het water, net als m'n vorige topic.
Af en toe heb ik eens een leuke geopend, maar die werden toch verkut.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat je over het algemeen wel toffe topics heb geopend.
Probeer het nog eens! Zie het medje dat jogy geschreven heeft!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Af en toe heb ik eens een leuke geopend, maar die werden toch verkut.
Ik zal m'n topic van een paar dagen geleden eens kicken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Probeer het nog eens! Zie het medje dat jogy geschreven heeft!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal m'n topic van een paar dagen geleden eens kicken.
Jammer wel dat 'ie op image shack gehost is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Ik kwam mijn oude avatar weer tegen op http://vok.nl.nu!
Gekicked.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal m'n topic van een paar dagen geleden eens kicken.
oh ja, dan kan [het plebs] hem niet zien, he!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jammer wel dat 'ie op image shack gehost is.
Per ongeluk MSN aanlaten staan als je zolang weg bent is ook niet handig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef ehqo het volgende:
En hop. Werken tot acht uur. Post ze, hè.
Je had tig schermpjes met gesprekken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Per ongeluk MSN aanlaten staan als je zolang weg bent is ook niet handig.
Dat. En allemaal boze mensen. "WAAROM ZEG JE NIETS?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je had tig schermpjes met gesprekken?
Ik zou juist heel erg ongerust worden en denken dat je gestikt bent in je toetsenbord ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat. En allemaal boze mensen. "WAAROM ZEG JE NIETS?! [afbeelding]".
Dus niemand geeft om me?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou juist heel erg ongerust worden en denken dat je gestikt bent in je toetsenbord ofzo..
Dat zei ik niet.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
Godsamme, wat was Elliott Smith toch geniaal.No Name #6.
.
Ik drentel subiet de vergetelheid in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Rekel! Ga u schamen! Diep ende ernstig!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Rekel! Ga u schamen! Diep ende ernstig!
Je bent blauw! Ha, hu!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Hè hè. Familie. Bah. Zussen. Báh.
Hoi.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef ehqo het volgende:
Hallo? Zijn hier nog zwarten?
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef ehqo het volgende:
Ik word er claustrofobisch van.
Ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt.
Ik heb zojuist mijn eerste semi-waarschuwing gepost. Ik koester het moment even.
Waarom?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Ik ga de echte grotenmensenwereld opzoeken zo.
Ben gewoon nieuwsgierig hoe je het daar afgaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zó boeiend is het nou ook weer niet heur..
Ik snap dat dat eng is.. maar jullie hoeven er niet stil van te worden...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ga uit.. non-alcoholische dranken drinken.. en dansen![]()
Ik krijg spontaan trek in bier. BRB.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ga uit.. non-alcoholische dranken drinken.. en dansen![]()
ja, nu worden de zwarten óók al eng!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik snap dat dat eng is.. maar jullie hoeven er niet stil van te worden...
Jij hebt óók al een leven gekregen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik snap dat dat eng is.. maar jullie hoeven er niet stil van te worden...
Geleend van mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt óók al een leven gekregen?
ik vergat een PIquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef mcDavid het volgende:
ok vooruit, ik wás het al.
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, nu worden de zwarten óók al eng!
Nou ja.. eventjes voor een dagje ofzo, niet van mcd overigens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt óók al een leven gekregen?
Het is anders wel erg toevallig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja.. eventjes voor een dagje ofzo, niet van mcd overigens.
Zorg er wel voor dat je het veilig doet dan he..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is anders wel erg toevallig.
Ik hoop morgen mijn leven weer op te pikken!
Ze zijn nog lief voor me.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben gewoon nieuwsgierig hoe je het daar afgaat..
uiteraard, ik leef veilig of ik leef niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je het veilig doet dan he..
Ik heb een mánnenleven hoor!quote:En weer netjes afzetten daar bij de weg, straks geeft ze je nog aan.
Ik weet niet hoe die dansen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
Ik heb net zitten dansen als een bever met astma!
Goedzo, ik haat je toch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef ehqo het volgende:
Nouja, ik ga wel slapen.
Vrolijkheid is okay.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Liep je blauw of paars aan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
Welnee, ik was ff bij de huisarts.
Nee, mn arm viel er bijna af, dat is alles.quote:
Wat kunnen die dokters toch veel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, mn arm viel er bijna af, dat is alles.
De moderne wetenschap staat voor niets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wat kunnen die dokters toch veel tegenwoordig.
Tof, ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Spastisch en kort. Kort vooral.
Je bent niet de enige, en ik heb niet eens gezopen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef cerror het volgende:
Ik ben verkankert.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef JDude het volgende:
Vooruit, een postje vanaf Lowlands. Nu ga ik weer verder struinen.![]()
Geen idee, vertel het eens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:54 schreef Chowi het volgende:
Ooooh mijn god. Wat heb ik gedaan gisteravond?.
Er zijn alleen nog flarden van over in mijn geheugen.quote:
Maakt niet uit, deel het met ons.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er zijn alleen nog flarden van over in mijn geheugen.
Zittend, blijkbaar.quote:
Je image, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:41 schreef cerror het volgende:
Ik heb staan dansen op ac/dc enzo gister.
Vanochtend zei je nog dat je het zittend deed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:41 schreef cerror het volgende:
Ik heb staan dansen op ac/dc enzo gister.
Dat was gewoon incorrect nederlands, zoals normaal bij mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vanochtend zei je nog dat je het zittend deed!
Welk image?quote:
fokken op lowlands, whehehehe, uberfokverslaafdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef JDude het volgende:
Vooruit, een postje vanaf Lowlands. Nu ga ik weer verder struinen.![]()
Van stoere vent met hippe muts!quote:
Stoere mannen beuken, pitten, headbangen ook. (dat versta ik onder dansen namelijk)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van stoere vent met hippe muts!
Ja zeg dat dan meteen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoere mannen beuken, pitten, headbangen ook. (dat versta ik onder dansen namelijk)
Was met een vriendin al vroeg in de stad, flink gezopen, staan praten met wat kermislui en spek en aanstekers van hun gekregen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maakt niet uit, deel het met ons..
Disk A -> Musicmon2.5d -> MM25.prgquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
C:\Program Files\Cubase SX 3\Cubasesx3.exe
Als je me zoekt, ben ik daar. Vandaag.
Ons gesprekje van gisteren heeft geholpen. Hulde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Neenetje het volgende:
Ik lig zometeen in m'n bed.
You're like the mom I never listened to.. but now I do...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ons gesprekje van gisteren heeft geholpen. Hulde.
1 oquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
You're like the mom I never listened too.. but now I do...
quote:
Dan niet. Toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
Wat minder tof is, is dat mijn leven vandaag nog geen zin heeft om weer op te starten.
Love you tooquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
You're like the mom I never listened to.. but now I do...
Oe oe oe, mag dat? Ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wauw.. je bent zelfs niet beledigd dat ik je mam noem.
Gaan jullie me adopteren?
Dan worden wij je peetouders!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou.. ik heb nog wel een mamma.. maar daar valt vast een regeling mee te treffen..
Hmm.. die heb ik al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan worden wij je peetouders!.
Nu nog aids krijgen, dan hoor je er helemaal bij!quote:
Mag je geen twee setjes peetouders hebben?quote:
Nee mcD, voor de zoveelste keer.. ik wil geen seks met je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog aids krijgen, dan hoor je er helemaal bij!
Oh wacht, ik ben niet gedoopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bedoel je niet een peet-oom en tante?
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mag je geen twee setjes peetouders hebben?
Ik moest lachen.quote:[..]
Nee mcD, voor de zoveelste keer.. ik wil geen seks met je.
Je bent wel de eerste die niet denkt dat ik nog maagd ben!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee mcD, voor de zoveelste keer.. ik wil geen seks met je.
Tof, maar hoe moet ik je nu noemen dan?quote:
Aids/HIV kan je ook krijgen door bloedtransfusie.. of overgedragen van je ouders...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent wel de eerste die niet denkt dat ik nog maagd ben!
peet-voogdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, maar hoe moet ik je nu noemen dan?
Shit. Ga ik nu dood?quote:[..]
Aids/HIV kan je ook krijgen door bloedtransfusie.. of overgedragen van je ouders...
Gewoon bij mn voornaamquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, maar hoe moet ik je nu noemen dan?
Bemoei jij je er eens niet mee. Dit is tussen mij en mamma.quote:
Iedereen gaat dood, de een wat sneller dan de ander.quote:Shit. Ga ik nu dood?
Daar mag je aanstaand echtgenoot zich best mee bemoeien!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee. Dit is tussen mij en mamma.
Sinterklaas niet!quote:[..]
Iedereen gaat dood, de een wat sneller dan de ander.
Dus geen tante L?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon bij mn voornaam.
En géén tante ervoor.
Zodra ik die gevonden heb zal ik z'n mening vragen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar mag je aanstaand echtgenoot zich best mee bemoeien!![]()
Sinterklaas is al tientallen jaren dood.quote:Sinterklaas niet!
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zodra ik die gevonden heb zal ik z'n mening vragen.
[..]
Sinterklaas is al tientallen jaren dood.
Die baard is niet echt, het zijn nu nepsinterklazen en die zwarte pieten hebben schoensmeer op hun bakkes.
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ehqo het volgende:
Wie vindt Fok!-en nou ècht leuk eigenlijk?
Nee, blegh.quote:
Alle begin is moeilijk. Doorzetten!quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ehqo het volgende:
Wie vindt Fok!-en nou ècht leuk eigenlijk?
Neh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
Ik ook niet. Misschien moet ik maar stoppen met posten, een maandje lurken, en dan verdwijnen.
Spring dan ook maar gelijk van een brug.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
Ik ook niet. Misschien moet ik maar stoppen met posten, een maandje lurken, en dan verdwijnen.
Ik zeg net. Zullen we samen stoppen met posten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
Bah, wat is dit eigenlijk een kutforum.
Ja maar. Ik heb verantwoordelijkheid. Húú.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zeg net. Zullen we samen stoppen met posten?
En dat kan je schelen, omdat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb verantwoordelijkheid. Húú.
Ja. Dus het is ook nog eens jouw schuld!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb verantwoordelijkheid. Húú.
Je hebt gelijk, mên. Ik mis de tijd dat ik als een hippie dacht.quote:
Toe maar. Ik ben het gewend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Dus het is ook nog eens jouw schuld!
Stop deze alteratie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mên. Ik mis de tijd dat ik als een hippie dacht.
Oe, oe, oe, ik wil weer lente en dansen op het veld met bloemen in mijn haar.quote:
ja dat snap ik niet he, dat liedje... van "i wish i was a punkrock girl with flowers in my hair".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oe, oe, oe, ik wil weer lente en dansen op het veld met bloemen in mijn haar..
Ik heb het liedje toch zeker niet geschreven!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dat snap ik niet he, dat liedje... van "i wish i was a punkrock girl with flowers in my hair".
Ik heb namelijk nog nooit een punkrocker met bloemen in het haar gezien. Dat zijn meestal de hippies!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dat snap ik niet he, dat liedje... van "i wish i was a punkrock girl with flowers in my hair".
Ik heb namelijk nog nooit een punkrocker met bloemen in het haar gezien. Dat zijn meestal de hippies!
Hey! Een verdwaalde!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed
.
raar liedje, rare tekst, veel te idealistisch.
Niet?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het liedje toch zeker niet geschreven!
Jerruh in BeF!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]indeed
.
Het stelt ook weinig voor. Al is het beter dan dat "toppertje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:35 schreef ehqo het volgende:
Het klinkt sowieso al als een kutlied. Ook al heb ik verder geen referentie.
Och, op zich kan ik me er wel in vinden. Maar maak er dan een fatsoenlijk liedje van!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed
.
altijd, zwervend kom ik sa'vonds aanquote:
Refererend naar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het stelt ook weinig voor. Al is het beter dan dat "toppertje".
de clip erbij is trouwens op zich wel okay.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, op zich kan ik me er wel in vinden. Maar maak er dan een fatsoenlijk liedje van!
Ik ben verkocht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
altijd, zwervend kom ik sa'vonds aan
in een snackbar, zo spontaan
met een leeg blik bier in mijn hand
voelt de frituurman me aan de tand
wil ik met
of wil ik zonder
speciaal
of oorlog
gedwee maak ik mijn voorkeur bekend
en het nieuwe biertje is al in mijn hand gewend
tijd om verder te zwerven, hier en daar
want het patatje en het biertje staan toch altijd klaar!
proost!
Wat is een clip?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de clip erbij is trouwens op zich wel okay.
leuk met versnelling en vertraging.
Arme mcDquote:
wat is een tmf?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
video-behorend-bij-liedje-dat-optmf-wel-eens-langsraast-geval dan!.
waar kan ik het bezorgen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een goede prijs voor gevangen. [afbeelding]
Maar ja.. jíj bent nog maagd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een goede prijs voor gevangen. [afbeelding]
En het is een kutnummerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
^quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds ik mod ben plaats ik alléén maar kwaliteitsposts.
nu nog modden en je bent helemaal goed bezigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Stel je niet zo aan!quote:
Wat zijn voor een karige hoopjes mensheid?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7215962997314075182&q=toppertje
Zekers:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Eigenlijk heeft het wel wat dat iedereen dat denkt. Ik denk dat ik het er maar bij laat zitten.quote:
*scheermesjes aangeeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou hoor, jij bent geen leuke mamma!
IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE..
Ik heb al twéé slotjes gezet ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu nog modden en je bent helemaal goed bezig.
Wat? Grote bek? Voor straf zonder eten naar bed vanavond! En nu vort naar je kamer! En rap!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou hoor, jij bent geen leuke mamma!
IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE..
Duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Slotjes zijn een laatste redmidelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb al twéé slotjes gezet ja.
Ik zit al in m'n kamer..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Grote bek? Voor straf zonder eten naar bed vanavond! En nu vort naar je kamer! En rap!!
.
Ik heb mezelf verkocht he..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*scheermesjes aangeeft
ik heb je nu toch verkocht!
Naar bed? Ergens buiten op de rails slapen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Grote bek? Voor straf zonder eten naar bed vanavond! En nu vort naar je kamer! En rap!!
.
Prima jongedame, daar gaan je internetrechten de komende maand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zit al in m'n kamer..
En ik laat toch eten thuisbezorgen.![]()
![]()
![]()
En gebruik die peddle maar op pappa![]()
![]()
![]()
Die krijg ik van pappa wel weer terug als ik zeg dat je van mij die peddle moest gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima jongedame, daar gaan je internetrechten de komende maand. [afbeelding].
Die was ook al eens op 't forum langsgekomen ja!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:56 schreef Neenetje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8718728501056290731
en ieuw..
Tof. Daar ga je van stuiteren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:18 schreef cerror het volgende:
Ik heb 6 blikken energiedrank op... niet goed.
Ik heb c1000 ijsthee..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:18 schreef cerror het volgende:
Ik heb 6 blikken energiedrank op... niet goed.
Welja zeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:33 schreef Neenetje het volgende:
Een welgemeende groet aan mijn liefste BeF'ers.
Die was zeker speciaal voor mij he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:33 schreef Neenetje het volgende:
Een welgemeende groet aan mijn liefste BeF'ers.
Neuh, aan jou maak ik geen woorden vuil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die was zeker speciaal voor mij he?
Ach, zolang ik m'n stem verdraai gaat het best.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:39 schreef ehqo het volgende:
Vind je het ook irritant om jezelf terug te horen? Ik wel altijd.
oh, verdraaide je je stem?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik m'n stem verdraai gaat het best.
Awww..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef ehqo het volgende:
En J. Ik vind jou niet stom.
Nog een kwartier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Mt aanwezig is?.
The Shiningquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef Chowi het volgende:
Oeh, welke keek je?
Ah, zo gaan die dingen. Het enthousiasme in het begin blijkt maar gespeelde enthousiasme te zijn. En dan komen de ware feiten naar boven. Hm-hm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch vreemd dat mensen je eerst aanmoedigen mod te worden en achter je rug om iets anders zeggen.
Look at me not giving a damn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, zo gaan die dingen. Het enthousiasme in het begin blijkt maar gespeelde enthousiasme te zijn. En dan komen de ware feiten naar boven. Hm-hm..
Dat is de juiste instelling.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Look at me not giving a damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |