Hoe kom je eraan dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:40 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
Kweet nog steeds niet of die echt is ja of neezelfs de juwelier wist het niet te zeggen en die is dealer van breitling..
ik weet niet omdat chronograaf functie werkt en het is een automaat.. achja ik vind het een mooi horloge
Iedereen die er een beetje verstand van heeft, ziet makkelijk dat dit een nepperd is...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:30 schreef Breemz het volgende:
[..]
en dat kun jij zien aan de hand van een foto?
damn jij moet iets doen met die gave van je.......
Die is wel erg mooi zeg !quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:50 schreef Adsum het volgende:
Vanmiddag gekocht, de Longines Master Chrono:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de collectie:
[afbeelding]
Hij blijft ook op de 60 staan totdat ik op de knop druk.. anders beweegt alleen de kleine seconde wijzer en de grote niet..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:32 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Die is 100% nep.....
En de chronograaf werkt zo te zien niet.
Als de chrono uitstaat dan blijft de grote secondewijzer op de 60 staan.
Als je op de pusher drukt begint die secondewijzer te lopen
Gehad van me pa.. en hij kan het wel betalen opzich aangezien hij eigen bedrijf heeft..quote:
Hier volstaat maar een ding:quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef gfo het volgende:
[..]
Gehad van me pa.. en hij kan het wel betalen opzich aangezien hij eigen bedrijf heeft..
Dan gaan wij van jullie winnen!quote:
Jij doet je naam geen eer aan!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Rolex1 het volgende:
Hier 3 horloges uit mijn collectie. De eerste is een Seiko uit de jaren 80, de tweede een ID met blauwe band (ca. 5 jaar oud) en de laatste mijn nieuwste aanwinst een Esprit, met bruine wijzerplaat.![]()
[afbeelding]
Maar ik ben er toch blij mee, geen problemen...alleen batterijen vervangen en dat is ook gratis (lifetime-aktie).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Jij doet je naam geen eer aan!
Of de juwelier wilde geen huilende klant in z'n winkel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Adsum het volgende:
Jammer dan, maar je pa heeft je een schaamteloze nepperd gegeven.
Weet je wel wat een echte kost?
En als de juwelier het niet ziet, ben je wel naar een kuttent geweest...
Maar hoe weet je dan zo zeker dat het een nepperd is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Adsum het volgende:
Jammer dan, maar je pa heeft je een schaamteloze nepperd gegeven.
Weet je wel wat een echte kost?
En als de juwelier het niet ziet, ben je wel naar een kuttent geweest...
Manier van afwerking de lunette, kast.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan zo zeker dat het een nepperd is?
pouchette's vorm klopt niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:27 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Manier van afwerking de lunette, kast.
Aansluiting band op de kast.
Een voorbeeld. Die ryders (goude dingen op de kast horen hooggepolijst te zijn
Je ziet het gewoon aan alles, wat Tom al zei de riders, subdials, hele wijzerplaat, ruwe afwerking etc...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan zo zeker dat het een nepperd is?
Mooi, in Taiwan gekocht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 06:37 schreef SeLang het volgende:
Gisteren gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, het mag van Oris gewoon een afwijking hebben van max. 30 sec per dagquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef Adsum het volgende:
Aardig horloge. Wijzerplaat is erg mooi, maar het uurwerk daarentegen...
Veel plezier ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |