Kheb 2 weken geleden exact de zelfde gekocht alleen voor een tientje goedkoperquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:53 schreef Aenas het volgende:
net gekocht:
[afbeelding]
wat vinden jullie ervan?
Stowa Anteaquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef Vince22 het volgende:
Kan iemand me misschien helpen methet zoeken van een horloge? Ik zoek een horloge van rond de 250-500 euro, hoeft geen automaat te zijn, moet redelijk groot zijn, niet sportief, een leren band hebben... Iemand voorstellen?
PS.... Jackal.. waar koop je die Sinn horloges? En wat kostte die van jou?
Ik heb mijn Sinn gekocht in Duitsland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef Vince22 het volgende:
Kan iemand me misschien helpen methet zoeken van een horloge? Ik zoek een horloge van rond de 250-500 euro, hoeft geen automaat te zijn, moet redelijk groot zijn, niet sportief, een leren band hebben... Iemand voorstellen?
PS.... Jackal.. waar koop je die Sinn horloges? En wat kostte die van jou?
quote:Bulova Accutron Astronaut:
Introduced in the early 60's, the Bulova Accutron was the world's first electronic wristwatch. Utilising the high frequency vibrations of a tiny "tuning fork" rather than the oscillations of a mechanical balance wheel to regulate timing, the Accutron achieved extraordinary levels of accuracy. Accutrons were worn on several of the early NASA space missions and were used in some of the onboard timing mechanisms. This watch is an Accutron Astronaut from 1966. The Astronaut was modelled by NASA Astronaut Scott Carpenter in Paris Match magazine and was featured in the film Seven Days in May worn by Kirk Douglas in the role of Colonel Martin "Jiggs" Casey.
Plaatjes: http://www.accutron214.com/AccutronGallery/Default.htmquote:On the last Mercury Mission, Gordon Cooper wore both the Omega Speedmaster and a Bulova Accutron Astronaut in order to compare the accuracy of the manually-wound Omega to the then new electronic Bulova.
(http://www.clubspeedmaster.com/space/tests.htm)
Dit is geen chrono. De grote wijzer loopt altijd mee. Die knoppen zijn voor dag datum enzo te verstellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef LordLynx het volgende:
Zag vandaag bij een juwelier een horloge van het merk Davis. Nou zag die er best grappig uit maar wat mij opviel was dat het een chrono automaat was voor maar 169 euro. Kent iemand dit merk en is het wat?
[afbeelding]
Nou Jackal, je had helemaal gelijk... wat een frustrerend horloge was dat. Erg mooi om te zien maar inderdaad een klote uurwerk! Niet op tijd lopen, datum die doorloopt tot 39 en 00, elke maand de maand met de hand moeten verzetten, condens achter het glas etc etc.....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je garantie hebt, maar je zal hem nodig hebben.
De meeste van dat soort horloge houden het geen jaar uit, zonder dat er wat afbreekt of kapot gaat.
late reply maar deze? Seiko SNA765quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef dddour het volgende:
misschien niet het juiste topic, maar het lijkt me dat hier wel wat experts rond hangen:
ik ben op zoek naar een soortgelijk horloge als deze:
[afbeelding]
de Citizen JR3155-54E Eco-Drive Skyhawk. dus zwart staal als band, zwarte kast en zowel digitaal als analoge tijdsaanduiding. ik heb maar weinig horloges gevonden die hierop lijken, als ik niks anders kan vinden dan wordt het deze gewoon.
iemand alternatieven? prijs tot 500
Je bedoelt die brede leren banden waar het horloge op ligt, band loopt onder het horloge door zegmaar?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef DjowY het volgende:
Klein vraagje, waar kopen jullie horloges met die in een soort armbandje verwerkt zitten? ( zie voorgaande posts..) Heb wel eens gekeken, maar kan ze niet goed vinden..![]()
Ja die heb ik dus ook, met leren bandquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef IkWilbert het volgende:
Sinds kort troste eigenaar van deze Seiko SNL015. Heb er ook het zwart leren bandje bij.
[afbeelding]
Mooi dingetje he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus ook, met leren band
heel erg.. ik heb m'n initiale en logo van onze hoofdsponsor erin staan(was cadeau nadat we naar hoofdklasse gepromoveert waren). Zal wel foto van maken vd week.quote:
Seiko 5-serie, kijk daarvoor maar eens op Marktplaats, staan er genoeg!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef cheukert het volgende:
Iemand tips voor een mechanisch horloge onder de 100e?
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef TheSilencer het volgende:
NIEUWE AANWINST!
Leuke vintage met een mooi patina op de plaat...
Astronaut met wat minder gangbare wijzerplaat. Ík vind het niet jammer dat er geen Astronaut op staat. Kan mij niet kaal genoeg zijn. Heb ik tóch nog een GMT...
[afbeelding]
[afbeelding]
Draagt best lekker, zo klein (38 mm) en zonder kroon...
Hij zoemt erg mooi!
[..]
[..]
Plaatjes: http://www.accutron214.com/AccutronGallery/Default.htm
Waar moet ik eerder aandenken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef Adsum het volgende:
Zoiets krijg je niet voor <¤100,- mechanisch...
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
heel erg.. ik heb m'n initiale en logo van onze hoofdsponsor erin staan(was cadeau nadat we naar hoofdklasse gepromoveert waren). Zal wel foto van maken vd week.
Kan dat alleen via internet of zijn er ook winkels die Archimede verkopen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:59 schreef Adsum het volgende:
[..]
Aan ¤ 255,- bij Archimede, heb je meteen een goede te pakken!
Merk is een U-boat, type geen idee.. Ben geen expertquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:25 schreef jovink het volgende:
Die horloge die valerio heeft is ook ziek groot, weet iemand daar iets van type ofzo?
Alleen via de Archimede website volgens mij...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
Kan dat alleen via internet of zijn er ook winkels die Archimede verkopen?
bummer, beetje te prijzig, is namelijk een cadeautjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Adsum het volgende:
[..]
Alleen via de Archimede website volgens mij...
alhier te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |