Nou het is meer het idee dat Nederland het moet gaan worden zeg maar.. Het allerbelangrijkste vind ik dat mijn vriend hier een baan moet vinden, omdat hij Engels is. Tot nu toe ga ik elke keer met hem mee naar sollicitatiegesprekken vanwege de taal. Maar dat is eigenlijk niet nodigquote:Op zondag 3 september 2006 22:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Solliciteren is altijd eng!Succes ermee!
Alvast dank voor 't mailtje!![]()
Ben er inderdaad al ja, hoewel ik nu net een paar dagen Kuala Lumpur doe voor een visumpjequote:Op zondag 3 september 2006 21:33 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik las dat jij in Indonesie wil gaan of gaat wonen. Of je bent er al![]()
In ieder geval heel veel succes![]()
Meer sfeer? Dat vind ik dan weer vreemd, tenzij je bedoelt dat er meer een Ka U Tee sfeer hangt. Of bedoel je de ...ahem..."gezelligheid"?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
Het valt mij wel op dat er in Nederland meer sfeer is dan in Nieuw-Zeeland. Komt toch doordat Nieuw-Zeeland een vrij nieuw land is. Het oudste gebouw is geloof ik 90 jaar.
Merk wel dat mensen hier een stuk directer zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:33 schreef poohy het volgende:
Ik heb een baan![]()
![]()
![]()
Donderdag kan ik al beginnen! Ben echt ontzettend blij..
Helemaal omdat het solliciteren niet echt goed ging. Op de een of andere manier ben ik er niet helemaal bij. Sta nog met mijn andere been in Nieuw-Zeeland voor mijn gevoel. Ik ben ook ontzetten chaotisch bezig![]()
Maar gelukkig wilde dit bedrijf wel met mij in zee![]()
Dat is idd jammer; daarom probeer ik het al 2 1/2 jaar ergens anders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:44 schreef poohy het volgende:
Jammer dat jij vindt dat er in Nederland een KUT sfeer hangt. Misschien moet je het eens ergens anders proberen![]()
Of je leest het topic even.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Blijf alsjeblieft daar, TS is vast zo een verzuurde wereldvreemde kuthoer die van mening is dat Nederland een verpauperd land is geworden en nu maar weer terug denkt te komen omdat het in Nieuw-Zeeland nog kutter is.
makkelijk he, vooroordelen hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Blijf alsjeblieft daar, TS is vast zo een verzuurde wereldvreemde kuthoer die van mening is dat Nederland een verpauperd land is geworden en nu maar weer terug denkt te komen omdat het in Nieuw-Zeeland nog kutter is.
Bedankt voor de linkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:30 schreef Levitation het volgende:
Van nu.nl:
Meer emigranten keren terug naar Nederland
Ik vind het opmerkelijk dat je er niet behoorlijk de balen in hebt. Ja ok een baan zoeken is nodig en je moet weer van alles betalen en zo, maar ik zou echt het idee hebben van "ga direct naar de gevangenis:u mag niet langs Start".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:58 schreef poohy het volgende:
Heb er enorm veel zin in!
Collega?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:58 schreef poohy het volgende:
Ik ga werken bij een energie-leveraar als management assistantHeb er enorm veel zin in!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:42 schreef SlimShady het volgende:
Moet je eens lezen hoe ze tegen Nederland aankijken![]()
http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A564617
Dat was voor Pim Fortuyn en van Gogh.
En één maand na 9/11.
Created: 16th October 2001
quote:When going shopping, the cashier will always ask for a small coin to make your life difficult. They will always call it by its name and if you don't have it, will also give you a look to kill.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |