Dat snap ik dan echt niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:42 schreef popolon het volgende:
Verdomme, die frikandel, ik ben best jaloers.
Nou ik vind het deze keer eigenlijk ontzettend meevallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:37 schreef Drive-r het volgende:
Ik heb het 1e deel meegelezen. Wel vreemd dat je het zo'n ervaring vindt om weer terug te zijn. Ik ben eerder voor langere periodes weggeweest, maar vond het niet bijzonder om terug te zijn. Natuurlijk altijd leuk, maar na 2 jaar heb ik niet het idee dat ik weer moet wennen ofzo?
Medelijden hebben ze niet nodig als je weet waar het over gaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef Oosthoek het volgende:
Je hebt zonder enige degelijke vorm van voorbereiding het land verlaten. Moet ik nu medelijden met je hebben?
je klinkt eerder een beetje jaloersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef Oosthoek het volgende:
Je hebt zonder enige degelijke vorm van voorbereiding het land verlaten. Moet ik nu medelijden met je hebben?
Ik heb me al voorgenomen bij mijn volgende bezoek op dag 1 of dag 2 de lokale snackbar te beroven van een Frikandel Speciaal met Uitjes en een Patatje Oorlog met extra veel Satesaus!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:42 schreef popolon het volgende:
Mooi dat 't zo goed gaat.
neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef Oosthoek het volgende:
Pfff .. we hebben een beetje teveel van dat soort snacks gegete afgelopen weekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen bij mijn volgende bezoek op dag 1 of dag 2 de lokale snackbar te beroven van een Frikandel Speciaal met Uitjes en een Patatje Oorlog met extra veel Satesaus!
En als ik dan nog honger heb ook nog een Berenklauw.
hebben ze in Californie niet een Nederlandse snackbar? Volgens mij hebben ze wel zoiets in NYquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen bij mijn volgende bezoek op dag 1 of dag 2 de lokale snackbar te beroven van een Frikandel Speciaal met Uitjes en een Patatje Oorlog met extra veel Satesaus!
En als ik dan nog honger heb ook nog een Berenklauw.
Mss ook verbouwen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:42 schreef popolon het volgende:
Als het zo gaat als met zonnebloemen dan heb ik aan een frikandel genoeg voor een week.quote:
Bedankt voor je verhaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Niet naar anderen kijken joh; jullie hebben het toch gewoon tot het uiterste geprobeerd! Velen kunnen dat niet eens van zichzelf zeggen: hun leven lang hebben ze het erover dat ze naar het buitenland willen en zullen verhuizen, en meestentijds komt het daar dus gewoon nooit van!
Bovendien ben je een enorme (levens)ervaring rijker en dat neemt niemand jou/jullie meer af. Ook jullie relatie heeft het allemaal maar overleefd: da's ook even niet niks!
Dus je mag bést met een voldaan gevoel je leventje hier weer op de rit beginnen te zetten, en lekker genieten van de typisch hollandse dingen die je in dat jaar gemist hebt,
en dat sluit absoluut niet uit dat je lekker kunt blijven dromen en plannen voor leuke reizen in de toekomst.
Succes bij alles!
Daar hebben we er al een aantal van opquote:Op zondag 3 september 2006 11:39 schreef Kontiki het volgende:
Welkom terug! En troost je, in NL hebben ze tenminste:
[afbeelding]
Die troep in Nieuw-Zeeland kreeg ik zelfs met een trechter niet naar binnen.
Ik las dat jij in Indonesie wil gaan of gaat wonen. Of je bent er alquote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Poohy,
Jammer te zien dat Nieuw Zeeland niet 'lukte', als ik terugben in Indonesie volgende week dan zal ik ook even het andere topic doorbladeren.
MIjn vriend heeft er twee sollicitaties op zitten en volgende week staan er weer twee op de agendaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef Tichelaar het volgende:
Hoe zit het met werk?
Hi Poohy, hoe is 't nu? Alles weer een beetje op de rails?quote:Op zondag 3 september 2006 21:34 schreef poohy het volgende:
[..]
MIjn vriend heeft er twee sollicitaties op zitten en volgende week staan er weer twee op de agendaZelf ben ik nog niet echt begonnen
![]()
Solliciteren is altijd eng!quote:Op zondag 3 september 2006 22:06 schreef poohy het volgende:
Ja het gaat wel lekker![]()
Heb enorme zin om weer aan de slag te gaan, maar vind het wel weer een beetje eng om te gaan solliciterenMaar ik moet gewoon even doorbijten
![]()
We zijn in ieder geval erg blij om weer in Nederland te zijn![]()
Ik ga je een mailtje sturen Levitation!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |