ik ga vandaagquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:13 schreef pascalheister het volgende:
zondag ook naar zwartboek waarschijnlijk

coolquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
OMG OMG OMG Ik kom net terug van Zwartboek OMG OMG
Wat een geweldige film zeg. In tijden zo een goede film gezien

Nieuwe release is toch gewoon een nieuwe transfer? Beschikbaar als single disc (da's nieuw) of in de oude box maar dan wel met de nieuwe transfer. Dat is wat ik begreep iig.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb in het verleden wel vaker gemaild met play en ook direct antwoord gekregen, maar weet niet meer welk adres ik toen had gebruikt
Vandaag naar het postkantoor voor m`n pakketjes op te halen van dvdpacific en dvdfromkorea![]()
De nieuwe Criterion van Seven Samurai is erg mooi![]()
Maar toen ik het pakketje verder uitpakte en de re-release van de Criterion van Brazil aantrof, bleek dat ze de oude versie hadden gestuurd ipv de nieuwe. Althans: de verpakking is dezeflde als de oude uitgave (zelfs het logo is nog de super oude) maar er zit wel een sticker op de hoes dat `t gaat om de nieuw aangekondigde anamorfe transfer![]()
Iemand op het Import forum zei dat `t wel klopte en dat ik de nieuwe (re-release) heb ontvangen. Iemand die dit kan bevestigen en die `m eventueel ook zelf heeft?
Ben weer thuis btw![]()

ja blijkbaar heb je `t goed begrepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Nieuwe release is toch gewoon een nieuwe transfer? Beschikbaar als single disc (da's nieuw) of in de oude box maar dan wel met de nieuwe transfer. Dat is wat ik begreep iig.

Misschien juist omdat het een Verhoeven film is... Ammai zeg.. al dat geslachtsgemeenschap.. is toch nie normaal he Gertje...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Belgie komt Zwartboek (voorlopig) niet eens uit.
Nu gaat er in Vlaaderen sowieso gewoonlijk geen kat naar een Nederlandse film kijken, maar dit is toch een Verhoeven, die kunnen ze toch op z'n minst in één of andere arthouse-bioscoop draaien. Elk monster dat ze in Frankrijk, Duitsland of Italie maken draait hier wel ergens, maar Nederlandse films lijken taboe.

Dat geldt niet alleen voor Verhoeven, Nederlandse films in het algemeen zijn gekend voor hun volstrekt overbodige naaktscenes. Volgens mij eisen acteurs en actrices extra premies om iets aan te houden."OK, vooruit, ik zal gekleed gaan, maar enkel omdat het script het echt vereistquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien juist omdat het een Verhoeven film is... Ammai zeg.. al dat geslachtsgemeenschap.. is toch nie normaal he Gertje...

Inderdaadquote:

Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Zwartboek staat voorlopig nog op een 8 in IMDB.

Natuurlijk! IMDB is ALLES! Het zegt ALLES over een filmquote:

ik had gewoon Bruce "GOD" Campbell genomen als avatarquote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
En mijn avatar aangepast (minimaal 5 sec kijken)

Zover ben ik (nog) niet om Edward Norton te laten vallen als God of all moviesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik had gewoon Bruce "GOD" Campbell genomen als avatarniet meer die Norton

Zeker met die hand uit de vloer?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
Zo, net deel 1 van Evil Dead gezien. Ben maar liefst 4x goed geschrokken![]()

Ja godver! Je weet het dat er wel wat gaat gebeuren en zo.. maar tochquote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zeker met die hand uit de vloer?
![]()

Nu pasquote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
Zo, net deel 1 van Evil Dead gezien. Ben maar liefst 4x goed geschrokken![]()

moet jij zeggen........ en je vind ze niet eens leuk dus ik zal maar helemaal mn mondje dicht houden eroverquote:

Ik ben benieuwd wat je van de sequel vind, een filmtechnisch hoogstandje met werkelijk verbluffend camerawerkquote:Op donderdag 21 september 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
Ja godver! Je weet het dat er wel wat gaat gebeuren en zo.. maar toch![]()

Ik ben geen grote superman fan...quote:

thanksquote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
voor timo
http://pascalheister.nl/dvd/adventuresofdoinel/index.html
nice!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ben geen grote superman fan...
Maar dit ziet er fantastisch uit!
Misschien toch maar eventjes wat sparen voor november.![]()

Waar?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef Shogo het volgende:
Ik gaat ook zo maar is ff kieken. Lost S1 is wel aantrekkelijk voor 29 eurie en wie weet wat er in de 3is2 actie zit.

Viel idd tegen in de 3voor2 actie zag ik niks interessants liggen (en als het al interessant was dan is het reteduur). Dus alleen maar Lost S1 meegenomen.quote:Op zondag 24 september 2006 13:07 schreef Timo20 het volgende:
Prijzencircus viel weer eens tegen :

Sony Ericsson J230iquote:

quote:Geruchten gaan dat acteur Russell Crowe (Gladiator) in gesprek is met Universal voor de hoofdrol in een biografische film over de onlangs door een pijlstaartrog doorgeprikte Steve Irwin. Crowe is een groot bewonderaar van Irwin en wil met de film graag een eerbetoon brengen aan de overleden Australiër. Irwin schijnt al eens gezegd te hebben dat hij Crowe de beste keus zou vinden voor de hoofdrol in een eventuele film over zijn leven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |