Nokia N73 met nieuw Orange abboquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat voor een heb je gehaald?
Remake of origineel? Vind beide wel goed en de remake net wat beter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:23 schreef Mikkie het volgende:
The Hills Have Eyes vond ik echt een zaadfilm. Ben twee keer in slaap gevallen.
Mooi toestelquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nokia N73 met nieuw Orange abbo![]()
ging tussen deze en de se k800i, maar deze is vele malen mooierquote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi toestelIk ga alleen voor de nieuwe lijn van Sony Ericsson
Ik heb twee weken terug de k800i gehaald. Zeer tevreden mee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ging tussen deze en de se k800i, maar deze is vele malen mooier
quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stond laatst in de kroeg te bellen, komt er een wijf naast me staan zegt ze: 'Wat heb jij een ouwe telefoon!'
![]()
oud wijf zeker ookquote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stond laatst in de kroeg te bellen, komt er een wijf naast me staan zegt ze: 'Wat heb jij een ouwe telefoon!'
![]()
Nee eigenlijk niet, ik vertrouw ook altijd mensen die ik nog nooit ontmoet heb, die lullen over dingen waar ze geen verstand van hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Hey, als dat wijf zegt dat jij een oud ding hebt, dan vertrouw ik haar natuurlijk. Is daar iets geks aan?.
Ik zie het al voor me: A Tribute to Steve Irwin, met allemaal celebs die worstelen met krokodillen en dergelijke.quote:Op maandag 4 september 2006 08:44 schreef Dizer het volgende:
Krokodillenjager Steve Irwin (44) gedood
het feit dat ik op vakantie ben en daar dus geen dvd's kan kijkenquote:
Ze hebben echt een hekel aan je...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk trouwens dat cd-wow mij verbannen heeft. M'n zesde order na elkaar is gecancelled...
Ik heb even gekeken. Ik kan ook geen adres vinden. Alleen een telefoon nummer. Bij mij is er ook wel eens iets misgegaan, ik heb eigenlijk nooit gemailed, maar direct gebeld. Heb je ook direct een antwoord.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:37 schreef Timo20 het volgende:
Wie weet trouwens het e-mail adres van de klanten service van Play.com??
heb geprobeerd op customerservice@play.com maar daar wordt niet op gereageerd?
Zusje van..quote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef Shogo het volgende:
Wie is Scarkett Johansson?
heb in het verleden wel vaker gemaild met play en ook direct antwoord gekregen, maar weet niet meer welk adres ik toen had gebruiktquote:Op woensdag 13 september 2006 22:58 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Ik kan ook geen adres vinden. Alleen een telefoon nummer. Bij mij is er ook wel eens iets misgegaan, ik heb eigenlijk nooit gemailed, maar direct gebeld. Heb je ook direct een antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |