Ken je mij nog niet in de winkel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef slindenau het volgende:
Omg wat een verkoopjosti's heb je toch op deze wereld.

Ja maar daar heeft de verkoper wel gelijk inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef slindenau het volgende:
Ook toen ik mijn dvd's bij de FRS op ging halen vandaag, ik zeg zo "Freaky Friday en Lost In Translation"...krijg ik als antwoord: "oh, das een goeie combinatie".
Ik zo: wtf.
(note: Freaky Friday heb ik alleen gekocht omdat dit de '2e voor de halve prijs' was, en ik fan ben van Lindsay Lohan).

Maar jij hebt wèl vakkennis, dat is het verschilquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ken je mij nog niet in de winkel...
Oh, een goed drama en een 'vrolijke' familiefilm vind ik niet echt bij elkaar passenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft de verkoper wel gelijk in![]()

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:45 schreef kinky_queen het volgende:
Ik reken 3 dvd's af nadat ik RUNNING SCARED terug had gezet, zegt zo'n slome verkoper:"Meneer, ik zag u net met RUNNING SCARED lopen, da's een goeie film!"
Ja weet ik, maar hij is in het verkeerde ARAR? 
Aspect RatioWat is dat? 
De film staat in het verkeerde beeldformaat op de dvdNee hoor, gewoon widescreen. 
![]()
Ow, nou dan neem ik hem wel een andere x mee

Horror geen comedyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef slindenau het volgende:
Hard Candy...was dat nou een goede film? Ik heb gelezen dat er weinig locaties zijn...en dat je eigenlijk naar een groot gesprek tussen die twee zit te kijken?
En The Hills Have Eyes, beetje te pruimen als horror? Of is het meer een horror/comedy?

ik vond/vind hard candy een leuke filmquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef slindenau het volgende:
Hard Candy...was dat nou een goede film? Ik heb gelezen dat er weinig locaties zijn...en dat je eigenlijk naar een groot gesprek tussen die twee zit te kijken?

wat is jou definitie van echte horror?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef slindenau het volgende:
Hmm, dan moet ik die ook maar eens gaan checken. Ben nog steeds op zoek naar echte horror, en The Hills Have Eyes wordt op DVD.nl ook al genoemd als (goede) moderne horror.

Niet van die dingen die overduidelijk nep of over the top zijn dat het eerder comedy wordtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat is jou definitie van echte horror?
Mwa, daarvan heb ik de trailer gecheckt...ik denk wel dat ik dr nachtmerries aan overhoud, maar niet omdat het zo eng wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:30 schreef Dizer het volgende:
Misschien is Doodeind wel iets voor jou Slin

Ja, en toen zonden ze 'm opnieuw ... en die is ook nooit aangekomen ... vage shit. Geen zin in verder geneuzel, dus maar ergens anders besteld en die kwam wel aan ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Svyatagor het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat een bestelling van Play.com niet aankomt?

Ja is een keepcase.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ziet er gaaf uit, alleen voor 8,66 incl verzenden uit Australie... zal niet echt een digipack zijn

Wat voor een heb je gehaald?quote:

Nokia N73 met nieuw Orange abboquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat voor een heb je gehaald?

Remake of origineel? Vind beide wel goed en de remake net wat beter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:23 schreef Mikkie het volgende:
The Hills Have Eyes vond ik echt een zaadfilm. Ben twee keer in slaap gevallen.

Mooi toestelquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nokia N73 met nieuw Orange abbo![]()

ging tussen deze en de se k800i, maar deze is vele malen mooierquote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi toestelIk ga alleen voor de nieuwe lijn van Sony Ericsson

Ik heb twee weken terug de k800i gehaald. Zeer tevreden mee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ging tussen deze en de se k800i, maar deze is vele malen mooier

quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stond laatst in de kroeg te bellen, komt er een wijf naast me staan zegt ze: 'Wat heb jij een ouwe telefoon!'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |