Hoe groot is die bij jou ACquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmm ik denk dat ik mijn internet er ook maar ff een paar maanden afgooikom ik misschien ook van mn stapel nog te kijken dvd's af
Ok...is dat nou wel of niet Europaquote:
300+quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe groot is die bij jou AC?
[..]
het mindere gedeelte van het eiland bedoel je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
nou het turks-sprekende gedeelte iig niet
Whoa, hier ook! Een dag eerder dan beloofdquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Shogo het volgende:
Apocalypse Now: The Complete Dossier (2 Disc Set) staat op groen en verzonden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef MikeyMo het volgende:
ah hier zitten ook al mensen te wachten op DVD's van CD-wow die maar niet aankomen... Douaneprobleempje oid???
Hong Kongquote:
hier ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whoa, hier ook! Een dag eerder dan beloofd.
Nu maar hopen dat deze wel op tijd bezorgd worden, wacht nu al veels te lang op andere orders van cd-wow.quote:
hier ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Shogo het volgende:
Apocalypse Now: The Complete Dossier (2 Disc Set) staat op groen en verzonden
welcome backquote:
ja idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat deze wel op tijd bezorgd worden, wacht nu al veels te lang op andere orders van cd-wow.
echt heyquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
Je mag hopen dat je ze hebt als je terug bent
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
Timo, je avatar, wat doettie!?
wat let je in de vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Vandaag trouwens m`n Lost seizoen 2 ontvangen van Pacific![]()
![]()
alleen jammer dat ik geen tijd meer heb om `m te kijken voor de vakantie![]()
Zelfde meegemaakt met Blah. Das eigenlijk hetzelfde bedrijf naar mijn idee. En inderdaad, na 2 weken kan je zo een forumlier invullen.. ik heb het later netjes opnieuw verzonden gekregen en ontvangenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Svyatagor het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat een bestelling van Play.com niet aankomt? Je moet volgens de site twee weken wachten, dat is in mijn geval nu net verlopen, en ik heb net zo'n formuliertje ingevuld. Ben wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren, want ik heb aangegeven dat ik de items wil, en (nog) geen refund.
Het gaat om boeken, btw, maar ik dacht: ik kan het beter hier eens vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |