Unknown Analoq - Blackoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kan iemand mijn helpen, ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
het nummer zit in de liveset van Charly Lownoise, InQontrol 2006
het is gelijk het eerste nummer, met die vrouwenstem.. ben benieuwd of iemand mij daar aan kan helpen
ik kon nergens een tracklist vinden
thnxquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef SuperUli het volgende:
Tip: Josh_And_Wesz-Live_At_Club_Fresh_Hardhouse_(Fresh_FM)-FM-06-09-2006
01. Geal - Losing My Feelin\' (The Beholder & Balistic Temix)
[SEISMIC/SMC 009]
02. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (Raw Mix)
[Green Force/GEE 032]
03. Josh & Wesz - Rock It [StraghtOn/SO318]
04. Chickz On Fire - Sigaret [CDR]
05. Josh & Wesz - Floor Filler [StraightOn/SO0318]
06. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming [StraightOn/SP0404]
07. Equal Mindz - Hard Minded [CDR]
08. Roughstyler - Don\'t Tell Anybody [CDR]
09. Noisecontrollers - We Are The [CDR]
10. Chickz On Fire - Natte Asbak [CDR]
11. Josh & Wesz - Drumz [CDR]
Opent met 2 oude platen en daarna veel nieuwe lekkere tracks.
Dat noem ik geen hardstyle.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Okeuj het volgende:
* Okeuj meldt als fanaat!
Kamui - ghosts is trouwens ook een heerlijk nummer, helaas niet al te veel variatie, maar nummer duurt ook niet zo lang.
Maar het is wel een vet nummer hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Okeuj het volgende:
Ja, ik twijfelde, vond het er zelf net tegen aan hangenMoet wel zeggen dat ik niet echt een expert ben.
Battle 2 The End = slechte "remake" (of zoietsquote:
De releases zijn nog niks vergeleken met zijn livesets. Live is hij echt geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef LeonH het volgende:
Die Headhunterz komt er wel. Heeft al paar strakke releases op z'n naam staan en komen er steeds meer bij.
Ow ja zo teringhard dat ik ging. Eerst achterin buiten, toe naar binnen gedoken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
iedereen is laaiend over de set van Luna @ q-base 2006
kan niet wachten tot hij ergens te downloaden is
Zoo zeg zeker wel, een van de betere op dit moment.quote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook een lekker nummer
Chickz On Fire - Natte Asbak
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Wat was het anthem eigenlijk?quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!![]()
was die er dan?quote:
Ik dacht dat dit een Hardstyle topic was, geen topic waarin slechte jump (en ja het nummer zuigt hard !) werd besprokenquote:Op zondag 10 september 2006 17:19 schreef mstx het volgende:
De nieuwe vinyl van Pat B is trouwens ook erg goed.
DJ Pat B - R & B Sux (Tek Soldierz vs Project Jupiter Bling Bling Mix)
DJ Pat B - The Solution
DJ Pat B - R & B Sux (Original Mix)
DJ Pat B - R & B Sux (DJ Pat B's Bootleg Edit)
Hij heeft dit jaar niet weer experimentele techno gedraaid. Geloof dat het vorig jaar was, dat hij dat probeerde. Geen succes kan ik me herinneren /...quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ze waren eerst met z'n tweeën ja, maar er is er een gestopt omdat hij ging studeren ofzo. Nu is het alleen Willem nog.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
trouwens, ik dacht dat de Headhunterz met zijn tweeën waren? Is dat niet zo?
Ik stond vannacht/vanmorgen al raar te kijken dat hij in zijn eentje was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |