1,2 skieuh?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bedoel je Deepack - Stampuh!
Dat nummer is helemaal dood gedraaid op feesten. Gelukkig is er een nieuwe mix van dat nummer die dan nog wel leuk is om te horen. Maar dat is echt een commercieel nummer geworden...damn
[..]
I
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jesselyn - Iron (Original Mix) dus
weetje, das echt een slecht nummer zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....Zit keltisch gezang in
Daar zit die vocal niet in. Die zang uit dat nummer komt van de een film over een onderzeeer. (kan ff niet op de naam komen ) A-lusion heeft dat een keer verteld aan mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Joepie, nieuwe vinyl van The Prophet... En nu zonder zo'n saaie eentonige Cocaine Bizznizz kick
Equal Minds - Hardmindedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
The Prophet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.
D-tuned - Headhunterzquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
quote:Op zondag 3 september 2006 05:38 schreef MrDrako het volgende:
Luna draaide lekker in de matrixx vandaag/vanochtend/vannacht.
Ging iig er best hard aan toe. nette show in ieder geval
activator - from dancefloor to dancefloorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagtquote:Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ook showtek draaide lekker
jammer dat stampuh weer voorbij moest komen
![]()
Nou er is dus een nieuwe remix en die is wel okquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagt
Ik vind de A-kant gewoon te uber! The Sacrifice. Stukje boondock saints d'r in: In nomine Patris, et Filii, et Spiritu Sancti. fijn piano gejengel, langzaam opbouwend. Dan die dreun d'r in! Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
D-tuned - Headhunterz
Blijft zoooown lekker nummer... Een heerlijke bas, opzwiepende deuntjes...
Heb maar 1 smiley voor dit:quote:
Ja snap het al! dat op 13.25 is Jesselyn - Ironquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |