Is dat een hoi of een doei?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Zonnebril het volgende:
Goedeavond/nacht enzo
Ik zou zeggen, wees er trots op. Of nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom er net achter vandaag ongeweten de 20.000 postgrens te hebben doorbroken.
Een scharrel kan je niet kwetsen. Sorry.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef liiszle het volgende:
ja sorry voor het vage verhaal.. gaat over een scharrel/vriendje die me even heel erg heeft gekwetst..
Leer PI's.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wees er trots op. Of niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een scharrel kan je niet kwetsen. Sorry.
staat toch ook scharrel/vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een scharrel kan je niet kwetsen. Sorry.
geen hand vol maar een land vol.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef liiszle het volgende:
ja sorry voor het vage verhaal.. gaat over een scharrel/vriendje die me even heel erg heeft gekwetst..
Dat doe ik ook. Mét PI.quote:
Een beetje man gaat geen debiele dingen roepen als een meisje het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mietje. Een beetje mens kan zich verzetten tegen ontwetende paupers.
Geloof je me niet?quote:
Je moest 'ns weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een beetje man gaat geen debiele dingen roepen als een meisje het moeilijk heeft.
dankje..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een beetje man gaat geen debiele dingen roepen als een meisje het moeilijk heeft.
Ik heb je topic gelezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankje..
maar goed jij kent t verhaal ook.. hun niet
neem t ze niet kwalijk.. maar goed
Ok!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef spenky het volgende:
ik ga morgen met liiszle en der vriendin en _mash stappen
Naar Rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef spenky het volgende:
ooh.. ga jij ook mee?! gezellig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef spenky het volgende:
Reageer eens op m'n bericht Lisanne. Ik heb je topic gelezen, dat was toch je "probleem"?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooh.. ga jij ook mee?! gezellig!
haha jaaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooh.. ga jij ook mee?! gezellig!
daat ging het in dit geval niet overquote:
Telefoon uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:30 schreef Zonnebril het volgende:
gezelligheid, ik moet eigenlijk gaan slapen.. maar ik weet dat ik als ik slaap dat ik dan wakker wordt gebeld..![]()
neuhh.. gezellligquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaaals je het niet erg vind
![]()
slaaplekker!quote:
nee het gaat wel lukkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuhh.. gezelllig
maar hoor dat dr nog wat gezeur is over hoe en wat?
tot morgen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef spenky het volgende:
[..]
nee het gaat wel lukken
maar ik ga nu.. tot morgen !!!
Is toch een kutspel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
# Er is een PUB Game in ontwikkeling!
De bedoeling is om de PUB-ers aan te klikken, hoe sneller je de PUB-er aanklikt,
hoe hoger het aantal punten.
# Download Hit The Pub! (0.0.2 Beta - door Christiaan)
Not Found
The requested URL /PUB/Hit_The_Pub.exe was not found on this server.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |