Dat was gewoon een globale mededeling.quote:
Jager.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Plupke het volgende:
alweer een topic vol :/
Een kilo of 100, om jou kleiner te krijgen. Lang stuk tuig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Borkydude het volgende:
Blaxje hoeveel zetten we erop?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een kilo of 100, om jou kleiner te krijgen. Lang stuk tuig!
Niet langharig, dat wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een kilo of 100, om jou kleiner te krijgen. Lang stuk tuig!
Langharig tuig.quote:
Ik quote alleen iemandquote:
Je diggt die shit.quote:
Hoi, heb je nog Steam voor mij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef MaddoxX het volgende:
Hoi :d
Euhm, OK?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef liiszle het volgende:
oke nu ben ik het helemaal zat.. bij deze ga ik een wanhopige poging doen een geschike gozer te vinden..
heeft iemand toevallig een goed vuruwapen in bezit.. ? ben nu echt in staat te moorden
Ik beschik over een vuurwapen. Maar niet over de juiste certificaten om ermee te mogen schieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef liiszle het volgende:
oke nu ben ik het helemaal zat.. bij deze ga ik een wanhopige poging doen een geschike gozer te vinden..
heeft iemand toevallig een goed vuruwapen in bezit.. ? ben nu echt in staat te moorden
Overigens, je bent zestien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef liiszle het volgende:
Lekker. Adidas bal?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daar heb ik net op de training al een flinke bal op gehad dus doe maar niet![]()
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Errea. Net nieuw. Kutzwabberballen
Mogen we meegenieten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef liiszle het volgende:
Dat wil zeggen?
echt Omfg.. dat iemand zo godse respectloos kan zijn
Doe eens niet zo vaag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef liiszle het volgende:
Dat wil zeggen?
Óf je verteld het hele verhaal.. Óf je doet niet zo vaagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef liiszle het volgende:
Dat wil zeggen?
quote:
Slaap lekker.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |