Staat netjes aangegeven als je komt aanrijdenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef Timmah het volgende:
Kan iemand me misschien wat meer vertellen over de Caravan/Camper camping? Hoe kom je daar terecht enzo? (Noem me gerust een kneus hoor, maar we zitten iig droog.).
Ik heb echt totaal geen idee hoe het in zijn werk gaat bij de ingang...
* Timmah heeft toch wel last van kriebels in zn buik nu.
Moet je wel een camperticket hebben.....en een camper/caravanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Staat netjes aangegeven als je komt aanrijden![]()
Uiteraard. Maar ik ben iemand die alles van tevoren gepland wil hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je wel een camperticket hebben.....en een camper/caravan
Waaronder ik nu. Maar die vriend die nog een kaartje zoekt wil er 150 voor geven. Hij is zondag jarig en wil dat graag op Lowlands vieren. Als cadeau gaan we nu maar een kaartje proberen te kopen voor hem (of in ieder geval dus aanvullen zodat hij een kaartje heeft). Nou ja, tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef LintuxCx het volgende:
Dat is wel triest zeg, 350 euro. Maar er zijn dus ook sukkels die 200 euro voor een ticket bieden zo te zien, hoe achterlijk...
Ik ben nogsteeds niet verder gekomen dan de tas leeg te halen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef lienelien het volgende:
ik ga even spulletjes in m'n tas gooien!
Dat deed ik gisteren even, zat zowaar nog een fles Spa&Fruit in van Waldrock.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds niet verder gekomen dan de tas leeg te halen...
Dat valt erg mee op Lowlands volgens mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:35 schreef Aoristus het volgende:
Heeft iemand trouwens iets bedacht om je tent goed af te sluiten? Ik begreep dat er best wel wat gejat werd op zo'n festival.
M'n zusje d'r telefoon is 2 jaar geleden uit d'r tent gejat. En bij bekenden is ooit een dure backpack gejat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat valt erg mee op Lowlands volgens mij.
Mwoa, ik zie het al helemaal voor me, sleutelbossen, die gare etui voor je mda, shirtjes waar je id kaart uit vliegt als je springt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat valt erg mee op Lowlands volgens mij.
Gewoon kleine backpacksloten, maar goed als iemand echt wil kan ie er zo mbv twee haringen in komen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:35 schreef Aoristus het volgende:
Heeft iemand trouwens iets bedacht om je tent goed af te sluiten? Ik begreep dat er best wel wat gejat werd op zo'n festival.
Nu weet ik dus nog steeds niet hoe Sack er IRL uitziet, mocht ik hem tegen komen moet ik hem toch nog de in het echt de complimenten geven voor de OP hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n zusje d'r telefoon is 2 jaar geleden uit d'r tent gejat. En bij bekenden is ooit een dure backpack gejat.
Ze snijden gewoon je tent open hoor. Ritsen is te veel moeite.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa, ik zie het al helemaal voor me, sleutelbossen, die gare etui voor je mda, shirtjes waar je id kaart uit vliegt als je springt..
Ik denk dat ik maar als sleutelkind ga. Met zo'n ouwe schoenveter om je nek en een belangrijke sleutel daaraan
en heuveltje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:27 schreef whoops het volgende:
[..]
+ Donderdagavond chille plek uitzoeken (op een heuveltje)
+ Supermarkt op 100 meter afstand van je tent
+ Douche 24/7 open (maar dat heeft 3 dus ook)
Het enige nadeel is dat het iets verder lopen is, maar dat boeit me niet zoveel... Als je ziet wat je op het terrein al loopt kunnen die paar honder meter extra per keer dat je naar je tent wil r ook wel bij...
Tis net of je op Noordpoolexpeditie gaat ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:35 schreef Aoristus het volgende:
ik ga denk ik vrijdag pas.. Inmiddels heb ik wel een van de laatste kijkshoptenten in m'n bezit en hij blijkt makkelijk op te zetten te zijn.
Handig dat ze die blokschema's hebben gemaakt op de lowlandssite, dan kun je makkelijk met een viltstif of potlood opzij strepen. Het programma lijkt dan wat saaier, maar in werkelijkheid heb je gewoon tijd te kort.
M'n dagschema's heb ik geplastificeerd. Ik heb 1 paar wandelsokken inmiddels en 3 paar 'degelijke' nieuwe sokken. Iemand ga een tip over poncho's bij de wibra voor 50 cent, dus daar heb ik er ook gelijk 4 van gekocht. Volgens mij moet het gewoon hardstikke in orde komen.
Lang en knap. En sexy.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nu weet ik dus nog steeds niet hoe Sack er IRL uitziet, mocht ik hem tegen komen moet ik hem toch nog de in het echt de complimenten geven voor de OP hier
Volgens mij geef je met een slotje alleen maar aan dat er iets te jatten valt en lokt je een inbraak juist uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Wellicht een slotje op de tent, maar als 'ie open moet scheuren/snijden ze hem wel open.
Ja, ik heb redelijk wat wiet bij me, dat tast de beleving enigszins aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tis net of je op Noordpoolexpeditie gaat ofzo
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat schiet niet op heh, maar goed dat ben ik zelf ook, dus we zullen wel op elkaar lijken![]()
![]()
Newbie is de enige die mij ooit in het wild gezien heeftquote:
Gewoon nat inpakken. Alles wat je droog meeneemt wordt toch wel natquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Jeweet het volgende:
Zo, ik ga ook eens beginnen met mn tas inpakken, alleen jammer dat de kleren die ik mee moet nog maar net uit de wasmachine komen en nog niet droog zijn
zorgen dat je alleen telefoon en portomonee bij je hebt, en dat gewoon meeneemt naar terrein. Geen problemen verder.Alleen kleding die overhoop ligt, maar goed, dat zou ik zelf ook anders gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n zusje d'r telefoon is 2 jaar geleden uit d'r tent gejat. En bij bekenden is ooit een dure backpack gejat.
Beekse Bergen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Newbie is de enige die mij ooit in het wild gezien heeft![]()
voglens mij mag je gewoon weer achteraan sluiten in de rij als je weer naar binnen wilquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef The_Martian het volgende:
Weet iemand of je weer makkelijk het terrein op en af kunt op donderdagavond? Ideetje mischien als het hard regent om eerst alleen je tent mee te nemen, op te zetten en vervolgens de rest pas op te halen. Zo is al je zooi niet gelijk nat. Maar ik heb geen flauw idee of je met je bandje op donderdag al makkelijk het festivalterrein opnieuw kunt verlaten en betreden.... anyone?
20 augustus 2005. +/- 17.00u Net achter de Bravoquote:
Daar vreesde ik dus ook al voor, maar toch... als je een bandje hebt en je kunt dat aantonen bij de ingang dan moeten ze je toch gewoon doorlaten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij mag je gewoon weer achteraan sluiten in de rij als je weer naar binnen wil
T wordt dan pas nat als ik het aan heb in de regen, in mn tas wordt t niet nat aangezien ik alles in plastic zakken doe en ook nog eens een hoes om mn tas hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon nat inpakken. Alles wat je droog meeneemt wordt toch wel nat
memories, sweet memoriesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
20 augustus 2005. +/- 17.00u Net achter de Bravo![]()
Wil ik weten wat jij met Newbie deed achter de Bravo vorig jaar? uhm...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
20 augustus 2005. +/- 17.00u Net achter de Bravo![]()
je kan het ook printen vanaf de lowlands.nl site, programma - > blokschema, printquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:53 schreef crossover het volgende:
Heeft iemand dat blokkenschema nog (.doc)?
Oja.. krijg je dan dat volledige schema in kleur? Dat moet ik eigenlijk niet hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je kan het ook printen vanaf de lowlands.nl site, programma - > blokschema, print
Maak er zo'n mooi kruis vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef xenobinol het volgende:
F#ck, er zit een gat in mijn tent, dat wordt morgenochten nog ff de boel dichtplaken met ducktape![]()
Ik kan me plotseling ook al weer herinneren dat dat gat er vorig jaar ook al zat, maar toen was het gelukkig droog.
Trouwens wat erg he al die toestanden rond de kaartjes, erg hoor dat mensen er plotseling aan willen verdienen, aan de andere kant, koop dan ook op tijd je kaartje![]()
Nou ja alle kaartjeszoekers succes gewenst![]()
Ik weet pas ongeveer een uur hoe Newbie eruit ziet ......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij met Newbie deed achter de Bravo vorig jaar? uhm...nee toch maar niet...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
memories, sweet memories![]()
Maar als het al wat later wordt is die rij niet zo lang...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
voglens mij mag je gewoon weer achteraan sluiten in de rij als je weer naar binnen wil
Als je een tent van ducktape ziet, dan is dat de mijnequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maak er zo'n mooi kruis van![]()
Op tijd is een relatief begrip, ik heb de mijne ook pas sinds maandag veilig gesteld voor 50 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |