Waarom niet? Ik stond daar prima vorig jaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Roellio het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam op Camping 5 willen staan?
Toffe usericon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zo. Ik ben er helemaal klaar voor!
+ Donderdagavond chille plek uitzoeken (op een heuveltje)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Roellio het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam op Camping 5 willen staan?
Rijbewijs is een landelijk geldige legitimatie, dus ook op lowlands...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef mrcool het volgende:
Is een rijbewijs voldoende ter legitimatie of moet ik echt mijn paspoort mee gaan nemen?
Mooi zo, paspoort gaat een beetje moeilijk in de knip!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Rijbewijs is een landelijk geldige legitimatie, dus ook op lowlands...
Inderdaad... En mijn rijbewijs gaat kapot in m'n portemonnee, daarom heb ik maar zo'n ID-kaart gekocht...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mooi zo, paspoort gaat een beetje moeilijk in de knip!
Een ID-kaart heeft idd een goed formaat. Mijn rijbewijs zit gewoon in mijn portemonnee, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad... En mijn rijbewijs gaat kapot in m'n portemonnee, daarom heb ik maar zo'n ID-kaart gekocht...
Ja jij al over 16 uurquote:
Schoenenreus it isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij al over 16 uurBen echt vet benieuwd naar je laarzen! Ga morgen nog even kijken of ze hier in het dorp ook wat hebben maar ik verwacht er niet veel van. Dat wordt dus boterhamzakjes in mijn schoenen
![]()
Heb je asmo nog gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |