Jij gaat ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef miss_bleu het volgende:
nog 1.5 dag werkenwij gaan pas vrijdagavond
klote claudquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef miss_bleu het volgende:
nog 1.5 dag werkenwij gaan pas vrijdagavond
wie ben je dan? kutkloonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Jij gaat ook?.
Zou het dan eindelijk een keer?.
Je kent me niet, maar toch ook wel
Balenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:03 schreef Roellio het volgende:
Tof, ik word wakker met een soort keel-ontsteking!
tis de spanningquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Balen
Ik hing net al zowat kotsend over de wasbak, zo vroeg ontbijten ben ik echt niet gewend
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:03 schreef Roellio het volgende:
Tof, ik word wakker met een soort keel-ontsteking!
Als ze er zijn wil ik wel even met ze praten. Ik heb wel zin in een lollie met bijbeltekstenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:10 schreef StupidByNature het volgende:
Dit las ik zojuist op Graz:
Als ik ze tegenkom zal ik ze vertellen wat ik van hen vind. Pure stemmingmakerij en blijkbaar niet op de hoogte wat er werkelijk op een festival afspeelt. De evangelische groep staat er dit jaar weer.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:10 schreef StupidByNature het volgende:
BIDDINGHUIZEN - Als een kleine Gideonsbende zijn ze op Lowlands aanwezig. Zo’n 50 overwegend jonge mensen willen te midden van de bijna 55.000 bezoekers van het driedaagse house- en dancefeest [...]
Ik ben die gast met het bordje "lowlands meet" in z'n knuistjes!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vertrek nú naar de trein om met onze bende te vertrekken richting 't Harde!
Zie jullie ongetwijfeld al heb ik geen idee wie jullie zijn.
Tjoo
Als De Schreeuw over me heen trekt heb ik ook weer zin hoor. Dat is een van de mooiste Lowlandsmomenten voor mij.quote:
Van ene Albert H.quote:
Oe, As.quote:
Omdat Het Uitverkocht Is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:38 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Oe, As..
Je leeft nog..
Waarom ga je dan ook niet, hadden we nog een keer kunnen trippen..
Alles goed trouwens?
* op dieet gaat *quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn tas mee hoor!![]()
Nee! Anders had ik je maar wat graag meegenomen,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Omdat Het Uitverkocht Is.
Mits jij nog een kaartje hebt?
ik leef nogen jij?
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Roellio het volgende:
Verdomme. Ik neem niets mee en toch is m;n tas te vol!
Ik heb veelsteveel in m'n backpack en ik heb juist nog ruimte overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Roellio het volgende:
Verdomme. Ik neem niets mee en toch is m;n tas te vol!
Koop ik daar wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
@ Sack: bier?
Jammer hoor, ik ga even kijken of ergens anders nog kaarten te vinden zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nee! Anders had ik je maar wat graag meegenomen,.
Ja, ik ook. Net terug van vakantie.. Ik wil niet.. Huisje al af?
Ik mail je straks wel ff, ben benieuwdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik ga even kijken of ergens anders nog kaarten te vinden zijn.
geniet maar van dit weekend dan!problemen met de verbouwing
OF ik het allemaal moet geloven weet ik niet maar het klinkt in elk geval hilarisch!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef talin77 het volgende:
et begint alweer goed, afgelopen dagen 2 caravans geregeld, schoongemaakt en ingepakt.
gisteravond is de delegatie uit Schotland aangekomen in Amsterdam alwaar ze 4 uur later stomdronken op straat blijken te liggen
boodschappen moeten nog gedaan worden, en blijkt dat ik de enige bent die al gepakt heeft, we hadden afgesproken om om 11 uur te vertrekken vanuit et oosten om in amsterdam de Schotten op te pikken maar smst mn moat net op dat ie em eindelijks overeind heeft en zn vriendin nog ff ....
oftewel ik schenk nog ff koffie in.
tis niet anders... heb me heerlijk geschoren en gedouched en heb nog ff Opgezwolle, Muse en Placebo in de playlist staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef menesis het volgende:
[..]
OF ik het allemaal moet geloven weet ik niet maar het klinkt in elk geval hilarisch!![]()
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Iedereen die gaat heel veel plezier gewenstIk werk wel door, en hou de economie een beetje draaiende voor jullie
![]()
Wij gaan heel veel geld uitgeven, dat houdt de economie pas draaiende.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Iedereen die gaat heel veel plezier gewenstIk werk wel door, en hou de economie een beetje draaiende voor jullie
![]()
zeg, je wordt toch niet wakker gemaakt door een of andere puisterige puber net als in die reklame he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:14 schreef Parafernalia het volgende:
boeie, je krijgt er gratis koffie
Geef je telefoonnummer maar, dan bel ik je elke nacht uit je bedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ik blijf dit topic wel in de gaten houden, verwacht toch echt wel dat iemand nog een live verslagje uitbrengt vanuit LL![]()
Ik zit zelfs elk jaar met het idee te spelen om alleen kleren ed mee te nemen en slaapzak, matje en eventueel tent daar te kopen. Volgend jaar laat ik iig het bier (behalve een sixpack voor onderweg) ook thuis. Eten heb ik al teruggebracht tot een pak sultana en een bus pringles.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koop ik daar wel.
Ga dit jaar voor het eerst een experiment doen met geen overdosis drank en vreten mee te nemen, maar gewoon lekker decadent alles op Lowlands kopen. Ben benieuwd hoe blij de giro met me is aanstaande dinsdag![]()
* Sack_Blabbath bedenkt zich: wel nog even langs de coffiesjop zo........
Vorig jaar ben ik m'n tent vergeten mee te nemen en heb ik 3 dagen onder een partytent geslapen. Is een toffe ervaring, maar het moet niet regenen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit zelfs elk jaar met het idee te spelen om alleen kleren ed mee te nemen en slaapzak, matje en eventueel tent daar te kopen. Volgend jaar laat ik iig het bier (behalve een sixpack voor onderweg) ook thuis. Eten heb ik al teruggebracht tot een pak sultana en een bus pringles.
ja te lang jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geef je telefoonnummer maar, dan bel ik je elke nacht uit je bed
Volgend jaar vast 'n meet afspreken?![]()
Tis echt te lang geleden
![]()
Zeer belangrijk!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath bedenkt zich: wel nog even langs de coffiesjop zo........
hoerig, als wij dus rond 9 uur door de poort zijn (mits geen rij), is er dus echt geen plaats voor de brug...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uit betrouwbare bron:
De camping zal in verband met het verwachte slechte weer al rond half 3 open gaan ipv om 6 uur.
Ach, dat zal wel meevallen denk ik. Als je normaal om 20:00 ofzo in de rij gaat staan en nu ook, zullen er nu ook ongeveer even veel mensen jou voorgaan, dus zal het ook ongeveer even druk zijn. Toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoerig, als wij dus rond 9 uur door de poort zijn (mits geen rij), is er dus echt geen plaats voor de brug...
lukte vorige jaren nog wel...
van de andere kant.. dan is iig de rij weg
Tuurlijk is er wel plaats. Er zijn even veel mensen binnen als anders. Alleen is iedereen wat eerder binnen en hoef je niet 8 uur in de rij te staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoerig, als wij dus rond 9 uur door de poort zijn (mits geen rij), is er dus echt geen plaats voor de brug...
lukte vorige jaren nog wel...
van de andere kant.. dan is iig de rij weg
Maar hoe betrouwbaar is die bron? Ik zou het fijn vinden als het klopt, maar het is elk jaar gewoon 18:00 of later geweest, ook met slecht weer volgens mij (al weet ik dat niet uit eigen ervaring).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel plaats. Er zijn even veel mensen binnen als anders. Alleen is iedereen wat eerder binnen en hoef je niet 8 uur in de rij te staan.
Ligt eraan of het inderdaad klopt dat de deuren al eerder open gaan. Als dat zo is dat scheelt het je zo'n 3 1/2 uur wachten. Ander zou je inderdaad 6 uur in die rij kunnen staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:55 schreef mindflick het volgende:
@Sack_Blabbath, jij lijkt me wel veel te weten, eerste keer dat ik ging was 4 jaar geleden, toen heb ik 6 uur in de rij gestaan (ben toen nog bijna out gegaan, was wel leuke ervaring, ik zag alles zwart wit). Ik hoop zo rond half 7 in de rij te staan, denk je dat er een kans is dat ik weer 6 uur in de rij moet staan?
Iedereen al vast veel plezier!![]()
Het komt van iemand die op het moment op Lowlands aan het werk is......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar hoe betrouwbaar is die bron? Ik zou het fijn vinden als het klopt, maar het is elk jaar gewoon 18:00 of later geweest, ook met slecht weer volgens mij (al weet ik dat niet uit eigen ervaring).
Dat is vrij betrouwbaar te noemen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het komt van iemand die op het moment op Lowlands aan het werk is......
Laat even weet of het ook echt zo is.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Mathijz het volgende:
ben benieuwd, heb het even doorgesmst naar vrienden die onderweg zijn. Ze staan nog te wachten.
inderdaad, ik ga ook lekker rustig inpakken dit jaar en morgen op camping 5 neerplempen...camping maakt dan toch niet meer uit. Lopen er vanaf/naartoe doe ik toch maar 2x per dagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je wat relaxt is aan op vrijdag gaan? Ik kan gewoon nu nog even de stad in om batterijen, wiet, tandenborstels, tandpasta en broodjes te halen
'Gelul. Ik zit lekker aan het bier.'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:28 schreef greatgonzo het volgende:
psies, als iemand al vrienden in de rij heeft staan nu, bel ze ff over een minuut of 10, of voor mijn part een half uur.. en meld dan ff hier of ze echt al open zijn
Hoe het nu met de ingang zit weet ik niet. Kan je wel een update geven als ze daar eindelijk aangekomen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef greatgonzo het volgende:
grootste rij staat altijd van de harderwijkkant, waar het westen enz aansluit... Elburg kant is altijd met een kwartiertje bekeken
tenminste, om 20.00-21.00 als wij altijd aankomen
Weet niet, ze komen vanuit de richting Amsterdam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:18 schreef Noodlez het volgende:
Hé verdomme, weet je ook waar precies? Vanaf Kampen/Dronten of vanaf Harderwijk?
Nee ik was het niet die beldequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef MissPeppertje het volgende:
Net belde er een vriendin of ik mijn haardroger mee neemStiekem lig ik hier nog steeds dubbel om, weet nog niet of zij het gaat overleven
![]()
Ik heb een minuut geleden nog gesproken met iemand daar dus valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Mathijz het volgende:
Telefoons zijn niet meer bereikbaar, ligt dat netwerk daar nu al plat?
Het lijkt me daar donker buiten. Is die niet van vorig jaar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:02 schreef MaJo het volgende:
Afgaande op deze afbeelding lijkt me van wel:
[afbeelding]
Vandaag gepost
Bron: http://www.flickr.com/photos/lowlog
Het polsbandje ziet er lichtroze uit
Het ziet er niet bepaald donker uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
dubbel
Oh nee, toch niet echtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het lijkt me daar donker buiten. Is die niet van vorig jaar?
Waarom denkt iedereen dat ik dat soort dingen weet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef MaJo het volgende:
Nog even aan jou, als ik om 10 uur vanavond aankom moet ik dan lang in de rij staan?
Omdat jij steeds mensen van adviezen voorzietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik dat soort dingen weet?
Als ze nu al open zijn denk ik dat je iig niet uren hoeft te wachten.
quote:
Ja: Placebo, Danko Jones, Infadels en Opgezwolle zijn gerecycled dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |