Hoe het nu met de ingang zit weet ik niet. Kan je wel een update geven als ze daar eindelijk aangekomen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef greatgonzo het volgende:
grootste rij staat altijd van de harderwijkkant, waar het westen enz aansluit... Elburg kant is altijd met een kwartiertje bekeken
tenminste, om 20.00-21.00 als wij altijd aankomen
Weet niet, ze komen vanuit de richting Amsterdam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:18 schreef Noodlez het volgende:
Hé verdomme, weet je ook waar precies? Vanaf Kampen/Dronten of vanaf Harderwijk?
Nee ik was het niet die beldequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef MissPeppertje het volgende:
Net belde er een vriendin of ik mijn haardroger mee neemStiekem lig ik hier nog steeds dubbel om, weet nog niet of zij het gaat overleven
![]()
Ik heb een minuut geleden nog gesproken met iemand daar dus valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Mathijz het volgende:
Telefoons zijn niet meer bereikbaar, ligt dat netwerk daar nu al plat?
Het lijkt me daar donker buiten. Is die niet van vorig jaar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:02 schreef MaJo het volgende:
Afgaande op deze afbeelding lijkt me van wel:
[afbeelding]
Vandaag gepost
Bron: http://www.flickr.com/photos/lowlog
Het polsbandje ziet er lichtroze uit
Het ziet er niet bepaald donker uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
dubbel
Oh nee, toch niet echtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het lijkt me daar donker buiten. Is die niet van vorig jaar?
Waarom denkt iedereen dat ik dat soort dingen weet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef MaJo het volgende:
Nog even aan jou, als ik om 10 uur vanavond aankom moet ik dan lang in de rij staan?
Omdat jij steeds mensen van adviezen voorzietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik dat soort dingen weet?
Als ze nu al open zijn denk ik dat je iig niet uren hoeft te wachten.
quote:
Ja: Placebo, Danko Jones, Infadels en Opgezwolle zijn gerecycled dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |