Koop ik daar wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Pink_Floyd het volgende:
@ Sack: bier?
Jammer hoor, ik ga even kijken of ergens anders nog kaarten te vinden zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nee! Anders had ik je maar wat graag meegenomen,.
Ja, ik ook. Net terug van vakantie.. Ik wil niet.. Huisje al af?
Ik mail je straks wel ff, ben benieuwdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik ga even kijken of ergens anders nog kaarten te vinden zijn.
geniet maar van dit weekend dan!problemen met de verbouwing
OF ik het allemaal moet geloven weet ik niet maar het klinkt in elk geval hilarisch!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef talin77 het volgende:
et begint alweer goed, afgelopen dagen 2 caravans geregeld, schoongemaakt en ingepakt.
gisteravond is de delegatie uit Schotland aangekomen in Amsterdam alwaar ze 4 uur later stomdronken op straat blijken te liggen
boodschappen moeten nog gedaan worden, en blijkt dat ik de enige bent die al gepakt heeft, we hadden afgesproken om om 11 uur te vertrekken vanuit et oosten om in amsterdam de Schotten op te pikken maar smst mn moat net op dat ie em eindelijks overeind heeft en zn vriendin nog ff ....
oftewel ik schenk nog ff koffie in.
tis niet anders... heb me heerlijk geschoren en gedouched en heb nog ff Opgezwolle, Muse en Placebo in de playlist staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef menesis het volgende:
[..]
OF ik het allemaal moet geloven weet ik niet maar het klinkt in elk geval hilarisch!![]()
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Iedereen die gaat heel veel plezier gewenstIk werk wel door, en hou de economie een beetje draaiende voor jullie
![]()
Wij gaan heel veel geld uitgeven, dat houdt de economie pas draaiende.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Iedereen die gaat heel veel plezier gewenstIk werk wel door, en hou de economie een beetje draaiende voor jullie
![]()
zeg, je wordt toch niet wakker gemaakt door een of andere puisterige puber net als in die reklame he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:14 schreef Parafernalia het volgende:
boeie, je krijgt er gratis koffie
Geef je telefoonnummer maar, dan bel ik je elke nacht uit je bedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ik blijf dit topic wel in de gaten houden, verwacht toch echt wel dat iemand nog een live verslagje uitbrengt vanuit LL![]()
Ik zit zelfs elk jaar met het idee te spelen om alleen kleren ed mee te nemen en slaapzak, matje en eventueel tent daar te kopen. Volgend jaar laat ik iig het bier (behalve een sixpack voor onderweg) ook thuis. Eten heb ik al teruggebracht tot een pak sultana en een bus pringles.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koop ik daar wel.
Ga dit jaar voor het eerst een experiment doen met geen overdosis drank en vreten mee te nemen, maar gewoon lekker decadent alles op Lowlands kopen. Ben benieuwd hoe blij de giro met me is aanstaande dinsdag![]()
* Sack_Blabbath bedenkt zich: wel nog even langs de coffiesjop zo........
Vorig jaar ben ik m'n tent vergeten mee te nemen en heb ik 3 dagen onder een partytent geslapen. Is een toffe ervaring, maar het moet niet regenen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit zelfs elk jaar met het idee te spelen om alleen kleren ed mee te nemen en slaapzak, matje en eventueel tent daar te kopen. Volgend jaar laat ik iig het bier (behalve een sixpack voor onderweg) ook thuis. Eten heb ik al teruggebracht tot een pak sultana en een bus pringles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |