quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Lekker zwartig bekkie Sammie
Xena verbouwd door haar grote mensenbroer op zijn nieuwe mobiel :
[afbeelding]
Het regent, dan maar vóór de open deur liggen wachten tot ik naar buiten kan....
[afbeelding]
Geen idee, ze was een jaar of 4 opzich niet zo heel oud, maar ze heeft al een hoop meegemaakt, al 3 'kinderen' (cavia's) verloren, onverwachte hele erge vrieskou, hele erge hitte etcetc. Ze heeft een mooi leventje gehad, ik hoop dat zij er ook zo over dachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nilasha het volgende:
Wat rot Nonneke..Waaraan is oma overleden? Van ouderdom?
Nooit problemen mee gehad tot nu toequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij doen het in principe wel, maar zijn het blijkbaar vorig jaar vergeten![]()
Rewimo, hoe werkt dat dan? Staat zo'n dierenarts er niet op om dan weer de basisenting opnieuw uit te voeren?
Nondejuuquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan aait een konijntje*klik*
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23016014351.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef SHE het volgende:
Mogguh
Hebben we de nieuwe FAQ gezien ? Helemaal sjiek met plaatjes? Nee?
Doen! met dank aan Ijsmeis
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef SHE het volgende:
Trouwens misschien ook leuk als banner voor de sc OP...als er wat meer gekletst wordt zeg maar![]()
Non wat gaaaaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Nonneke het volgende:
Ik gaat een nachtje oppas spelen in Dolfi
![]()
morgen ofzo een verslagje, misschien met wat foto's![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Non wat gaaaaaf![]()
* Bluezz wacht de foto's af
Het is weer heerlijk weer, ennnn tadaaaaaaaaaaaaa de blauwe Winde heeft knopjes
Straks even wat foto's schieten, hoe staat het met jullie nazomertuinen?
@ modjes, mooie banner, ik mis alleen een plant of bloemeke erin?
Wel knap gedaan hoor ijsmeisquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Hoe kan ik dat nou vergeten.
Ga ik strakjes even aanpassen.
Ja die wil ik juist graag zien.. maar UPCquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef tonja het volgende:
Nonneke heeft een nachtje in het Dolfinariium doorgebracht met een groep kinders. Een kindje was een vervelend rotkreng. Nu is Nonneke een beetje overspannen en gaat iets rustgevends roken.![]()
Pais heeft geborduurde oogjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Géén knuffels met glazen ogen mee Rewimo
Ik heb vandaag mijn eerste stagedag na 2 maanden vakantiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:09 schreef Nilasha het volgende:
Pff vandaag eerste werkdag na 3,5 wk vakantie, echt vroeg!![]()
Ik heb geen ziiiin..![]()
Het is geloof ik wel leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week gaan wij een midweek Slagharen doen. Ben er nog nooit geweest.
Leuk ga je in een tipiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week gaan wij een midweek Slagharen doen. Ben er nog nooit geweest.
Nee, in een stacaravanquote:
Lang geleden? Want tegenwoordig zijn dat volgens mij gewoon halve huisjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder heeft erin gelogeerd maar vond ze niet erg comfortabel. Wèl goedkoop
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef Nilasha het volgende:
Pauze! Heerlijk even een uurtje thuis.IJsmeis jij kan tenminste wel internetten op je werk. Relaxed, zit er bij ons niet in, te druk voor.
Ja klopt. Maar dat werkt maar een paar weken en dan zit je over een (half) jaar weer met dezelfde ellende.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Ghostbuster het volgende:
A je kan toch ook chemische castratie doen, dat is gewoon een injectie dat hetzelfde effect schijnt te hebben.tenminste dat heb ik wel is gehoord van een kennis
En soms werkt het helemaal niet ook zeggen zequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat werkt maar een paar weken en dan zit je over een (half) jaar weer met dezelfde ellende.
Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee, een kat laat je tenslotte ook castreren . Bij een hond zou ik dat niet zonder goede reden laten doen, maar in dat geval is die er toch immers ? Ik hoop dat het helpt. Het duurt overgens nog weken voor de hormonen voldoende weg zijn om een gedrags verandering te bewerkstelligen dacht ik. \ik hoop voor Auticia dat het avontuur en de narcose bij de DA al genoeg zijn om Spike voorlopig te kalmeren.
Ik heb 't vroeger ook eens bij een reu laten doen en 't viel mij reuze mee.
Heel herkenbaar hoor. Ik moest zowel bij Harry als Loes huilen toen ik ze voor hun castratie bij de DA achterlietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Auticia het volgende:
Nonneke, alles goed met de beestjes?
-Spike Verhaal -
En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef tonja het volgende:
Jah, maar dan op het moment dat ik naar buiten loop zodat ze het (hopelijk) niet zien.![]()
Ik huil overigens niet bij het weer ophalen, dan ben ik alleen maar opgelucht dat ze nog leven.
Het achterlaten doet mij de das om.
Bij mijn DA krijg je de kat pas mee als ie helemaal wakker en alert is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniek![]()
Same here, toen het met Crockett afgelopen was.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Toen ik bij de DA was om afscheid te nemen van mijn op de operatie tafel - in geslapen, want was niet te redden- cockertje heb ik ook staan huilen als een kind hoor. Ik heb naderhand thuis ook nog dagen lopen brullen![]()
Heb ik bij andere dieren nooit zo erg gehad 't was wel rot maar ik kon er mee uit de voeten. Maar deze éne..... die kon ik echt niet missen![]()
ik kan er nog om janken, zo erg mis ik haar nog![]()
Ik ben al lekker nerveus inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Nilasha het volgende:
SC heh.. maar vandaag "very slow chat"
Hoe gaat het Autica? In spanning voor morgen?
voor jou en Spike!
Sterkte alletwee. Alhoewel Spike dat vast niet nodig heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben al lekker nerveus inderdaad!
Morgen moet ik hem tussen 8 en half 9 wegbrengen.
Operaties zijn tussen half 10 en 11 ofzo.
En dan mag ik om 1 uur bellen of hij al wakker is en of hij al opgehaald kan worden.
(Ik kan morgenavond pas updaten dus no worries als ik niet post).
Ik denk dat ik morgen maar even aan de DA vraag of ze meteen zijn gebit even kunnen bekijken, als hij dan toch onder narcose is...
Sterkte ermee Atjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:27 schreef Auticia het volgende:
Spike kwam kwispelend binnen bij de dierenarts (en ik vrees dat dit de laatste keer was dat hij er vrolijk binnenwandelt), voorpootjes op de balie. Gewogen, hij weegt 15.10.
Nog even gevraagd of ze zijn gebit ook nog even na willen kijken als hij onder zeil is, was geen probleem.
Mocht mee naar achteren lopen, hij kreeg een kleedje in de kennel, luisterde zowaar toen ik 'plaats' zei, dikke knuffel en toen ben ik weggegaan. Spike leek zich nog niet bewust van wat hem te wachten stond, dus dat scheelde een hoop dramatiek..
Het alleen teruglopen naar huis ging wel aardig (ik hoop alleen dat de dag een beetje snel gaat...), maar toen ik thuis kwam en niet vrolijk begroet werd, voelde ik me wel even "".
Ik vrees trouwens dat hij nu de boel daar bij elkaar loeit. (Heb ze gewaarschuwd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |