abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40875264
Heuh! Deeltje 14!! .

Welkom, mede dance-liefhebbers! We gaan voor de veertiende keer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Deze contest is wederom van zacht naar hard opgebouwd, en heeft een wat grotere hoeveelheid trance en aanverwanten in zich. Ik denk dat deze contest voor veel mensen goed te doen is . Indien je wilt weten wat er bij de vorige contests is gebeurd, kun je dat hier nalezen:

[Contest #01] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #02] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #03] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #04] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #05] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #06] - <organisator: Laevid> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #07] - <organisator: timbob> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #08] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #09] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #10] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaars: Laevid & Flamebringer>
[Contest #11] - <organisator: Laevid & Flamebringer> <winnaars: Captain_Redbeard & Trancelocator>
[Contest #12] - <organisator: Missluna> <winnaar: Gitanki>
[Contest#13] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Da_Sandman>

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een RAR-bestand downloaden met daarin 25 fragmenten van ongeveer twintig seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen een anderhalve week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #15 te mogen organiseren. .

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog zeven remixen (#3, #10, #11, #16, #18, #19, en #20). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens zeven extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 57 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar TS @ fok.nl. De tussenstanden worden regelmaitg vermeld in het topic, alleen wanneer er wijzigingen plaats hebben gevonden. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren.

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een anderhalve week sluiten, om precies te zijn op maandag 28 augustus om 21:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

. Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst! .

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Sandman op 16-08-2006 19:39:18 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:40:16 #2
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40875672

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:53:35 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40876045
je_id3_tags_staan_nog_in_de_rar._alle_antwoorden_zijn_te_lezen..
en_mijn_spatiebalk_is_stuk.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_40876189
Ik had 'm al binnengehaald, maar nog niet geopend gelukkig. Ik wacht wel op een goede versie
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:00:54 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40876261
ik lig er dan uit denk ik zo.
on-screen keyboard is stom, maar moet je je raam maar niet openlaten met regen, slecht voor je toetsenbord

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_40876262
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef timbob het volgende:
je_id3_tags_staan_nog_in_de_rar._alle_antwoorden_zijn_te_lezen..
en_mijn_spatiebalk_is_stuk.
dus toch...

Afijn, eens kijken of ik dat snel afgezet kan krijgen...
In Southern Sun
pi_40876333
Hee, bij mij helemaal niet . Waar zie ik dat dan, en vooral, waar kan ik dat weg krijgen?
In Southern Sun
pi_40876408
Ik heb 'm terug uit de prullenmand gehaald en track 1 geopend. Geen id-tag in MusicMatch Jukebox in ieder geval, dus ik ga maar vrolijk beginnen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40876447
En ik open de rest van de tracks en er verschijnen allemaal namen/titels in beeld. Direct weggeklikt overigens. Gelukkig niks kunnen lezen, ik bleef gefocust op het kruisje rechts bovenin
Lelijke @@p!
pi_40876510
Hoe krijg ik dat eruit dan? Ik zie het bij geen enkele...
In Southern Sun
pi_40876534
Ah, ik zien het al!
In Southern Sun
pi_40876609
Ik wil er wel eentje organiseren met oude plaatjes.
pi_40876756
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Omkron het volgende:
Ik wil er wel eentje organiseren met oude plaatjes.
Dan moet je goed je best doen deze contest, of de komende winnaar overtuigen dat je wil organiseren. Als het iemand is die al vaak georganiseerd heeft, wil-ie de volgende ronde best laten doen. Graag divers, maar een 'nadruk' op oudere plaatjes is niet zo bezwaarlijk lijkt me.
Lelijke @@p!
pi_40877238
Hij is bijna weer geuploaded .

En hij is er .
In Southern Sun
pi_40878009
Nummer 13 is een cadeautje hoor, ik ga niet weeeer uploaden, duurt lang...
In Southern Sun
pi_40879121
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nummer 13 is een cadeautje hoor, ik ga niet weeeer uploaden, duurt lang...
Ik zie het ja. Ach, die had ik niet geweten.
Lelijke @@p!
pi_40881051
Ik maak er niks van. Deze keer sla ik over.
Lelijke @@p!
pi_40882675
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heuh! Deeltje 14!! .
YEAH!
quote:
en heeft een wat grotere hoeveelheid trance en aanverwanten in zich.
NOOOO
pi_40882768
Meet Girls In Oudewater.........waarom altijd in Oudewater.......het stikt daar van de girls........heb nu al 10 contests een andere babe uit Oudewater gezien
pi_40882889
Ik had verwacht dat het enkel nieuwe trance zooi zou zijn.. maar de sample-keuze vond ik verassend!

Overigens doe ik niet mee.. omdat ik toch stiekem gekeken heb naar de titels.. (kon het niet laten)
pi_40884630
Na 1 en 2 gehoord te hebben dacht ik van het valt mee........................alleen toen kwamen er nog maar 3 bekende............ o ja en 13

De eerste keer dat ik denk niet inzend ..........volgende keer beter.........hoop ik, want de winnaar zal ook wel van dit soort muziek houden.......help

(Ik had van 13 t/m 16 trouwens het idee naar hetzelfde nummer te luisteren, maar dat zal vast aan mij liggen )
pi_40885459
nummer... knaller van de bovenste plank zeg.. enkel in de foute remix.. topper! Weet nog dat de hele amsterdamse clubscene ondersteboven stond door dit nummer..

[ Bericht 6% gewijzigd door Da_Sandman op 17-08-2006 01:10:24 ]
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 23:01:33 #23
21636 Feestkabouter
pi_40885757
oh wat een aantal ontzettend lekkere stukjes muziek zitten hiertussen!!!!!!!!!!

"everything is gonna be alright"
pi_40886136
#15 contest is mine..

ook al ga ik deze niet winnen omdat ik heb besloten niet mee te doen vanwege de titels die reeds aan de mp3's gekoppeld zijn..

Mag ik #15 samenstellen.. please.. ?
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 23:17:30 #25
21636 Feestkabouter
pi_40886553
als ik er 12 of 13 weet te benoemen........ misschien met wat dieper denkwerk 14 of 15, is dat dan veel?
zie deze topic-reeks voor het eerst en vind het idee geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')