Vond het anders wel bij dat linkse ventje passenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef Homdeck het volgende:
nee dat is niet goed helaas
quote:
Lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik weer openen en tellen? MaJo is weer weg...
Whaha.. it's good to be back!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Asmodian het volgende:
Jij hier, Stanley, ze laten nu ook echt iedereen naar binnen, he?
Welkom terug, gast - it's good to have you back
Een palmtop met satellietverbinding. Kun je op vakantie nog een paar puntjes halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
Zo, alles ingepakt en klaar gelegd.. Om half 6 met de trein naar Schiphol. Kan iemand mij vertellen wat ik nog ben vergeten mee te nemen? Of wat ik sowieso mee moet naar Kreta?
Wow, ik ben mie jaloers!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
Zo, alles ingepakt en klaar gelegd.. Om half 6 met de trein naar Schiphol. Kan iemand mij vertellen wat ik nog ben vergeten mee te nemen? Of wat ik sowieso mee moet naar Kreta?
Wellusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Homdeck het volgende:
Condooms want je vriendin is niet aan de pil
Weheh, MaJo had me al bijna overgehaald.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef Asmodian het volgende:
Je bent nog vergeten me een mailtje te sturen dat je op de meet komt, Jajong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |