abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40890805
Het gaat hier om iets strafbaars wat ook gewoon nog eens gevaarlijk is. In tegenstelling tot het illegaal downloaden van data.

Als iemand je daar op wijst kan je daar op reageren door het te stoppen en volgende keer niet te doen.

Je kan ook doen alsof je stoer bent en iemand die het niet prettig vind dat je iets illegaals op zijn werkplek uitvoert afzeiken en daar een heel stoer topic over openen.

I rest my case
I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
pi_40890900
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
Wat een gelul allemaal hier. Jullie hebben het allemaal fout!
Behalve Mr SASO en ANWB. Wellicht nog overigen die goed geargumenteerd en met juiste feiten over de brug kwamen. IPV agressieve non-toevoegde post, vijandige post, achterlijke posts zoals McGilles hierboven.
O.a. aan McGilles zien we dat de maatschappij verloedert. Fok verloedert ondertussen dus ook gewoon mee.

Maar goed, de maatschappij verloedert ook door alle regeltjes . Dit mag niet, dat mag niet, blablabla. Kom op zeg, er mag zoveel niet. En houden jullie je daar allemaal aan? NEE.
'Bordjes met verboden te roken' blabla. Dus dat is verboden. Ooo TS is stout!
Jullie zijn ook allemaal zo hypocriet als de pest he. Ik weet zeker dat jullie allemaal (vooruit: bijna allemaal) downloaden. Zowel films als muziek. Dat is toch zeker ook VERBODEN.
Dat is zelf een nog zwaarder vergrijp. Sterker nog: dit IS een vergrijp. Roken in de auto, op het benzinestation is namelijk geen misdaad

Wat zag ik eerder in dit topic voor opmerkingen over 'een ander doet het ook'. In Suriname bijvoorbeeld. Klopt daar tanken ze ook, ondertussen genietend van een sigaretje. Kan totaal geen kwaad.
Maar nee, dat telt dat niet. 'ga dan maar naar Suriname' , of iets in die trant was de reactie.
Want ja, dit past niet in het straatje van de brave fokkende burger.

Groetjes,
(Wijze) Henny
Als je iets download dan kies je er zelf voor om het risico te nemen, de enige die er gevolgen aan ondervind is jezelf.
Een peuk op een tankstation roken is gewoon stront dom. Benzine is zo brandbaar als dat pest, er hoeft maar 1 kerel wat gemorst te hebben voor je en onder de juist omstandigheden ben je de lul en rooster je jezelf of iemand anders die daar in de buurt staat.

Downloaden doe je omdat je toch niet gepakt wordt de risico's zijn verwaarloosbaar. Een peuk roken op een tankstation is gewoon weg erg gevaarlijk. Waarom ben ik ingodsnaam het verschil tussen deze 2 vergrijpen aan het uitleggen pfff
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_40890959
http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/PE/petroleum_ether.html
quote:
Stability

Stable. Extremely flammable. Avoid strong oxidizing agents, all sources of ignition. As a consequence of its low flashpoint, mixtures of this material with air may ignite upon contact with hot surfaces - a naked flame is not required.
I rest my case
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 01:24:37 #204
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40890991
Roken bij een benzinepomp
Dan ben je dus echt van de pot gerukt!
En dan nog een topic in KLB zetten ook.
Wat is de TS voor een zwakzinnige
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_40891016
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef MrSASO het volgende:

[..]

klopt, maar het zegt niks over roken in de auto.
[..]

Ik ben altijd serieus.
Stomme simpele grafjosti, ER STAAT BIJ HET BENZINESTATION PAUPER!!!!!!

Of je nou in je auto zit of erbuiten.

Of tank jij je auto die niet bij het benzinestation staat.

Staatsmongool
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_40891307
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:24 schreef SeLang het volgende:
Roken bij een benzinepomp
Dan ben je dus echt van de pot gerukt!
En dan nog een topic in KLB zetten ook.
Wat is de TS voor een zwakzinnige
Ik ken een pomphouder hier in de buurt die doodleuk met een brandende sigaar in zijn mond rondloopt bij de pomp. Niet een werknemer, maar de pomphouder zelf
pi_40891312
ik ben pompbediende en mijn collega rookt
pi_40892757
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef MrSASO het volgende:

[..]

TS rookte helemaal niet, zijn vriendin rookte in de auto en dat is bij mijn weten niet verboden.
TS heeft alle recht om te klagen.
nee, maar hij schrijft wel, OM DIE VIEZE ROOK .......
  donderdag 17 augustus 2006 @ 07:09:35 #209
66546 black_hacker
pride is everything
pi_40893915
wtf man, ik rookte laatst gewoon een sigaret door terwijl ik tankte .. niks aan de hand, wat zeikt iedereen toch. benzinedampen mn aarsch, et waait tochhh :/
pi_40894314
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:09 schreef black_hacker het volgende:
wtf man, ik rookte laatst gewoon een sigaret door terwijl ik tankte .. niks aan de hand, wat zeikt iedereen toch. benzinedampen mn aarsch, et waait tochhh :/
"Ja ik reed laatst 200KM/U en sneed iedereen af maar er is geen ongeluk gebeurt, wat zeikt iedereen nou"

Met andere woorden, het hoeft niet fout te gaan, maar er is zo'n spreekwoord met iets over voorkomen en genezen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40894370
Elke idioot weet dat je niet mag roken op een tankstationgrond...

Vrouwen die roken... gadverdamme
pi_40894544
Henny Huisman is te slim voor woorden, wat een superslim persoon....

Alles serieus nemen is ook een vak
pi_40894714
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
Wat een gelul allemaal hier. Jullie hebben het allemaal fout!
Behalve Mr SASO en ANWB. Wellicht nog overigen die goed geargumenteerd en met juiste feiten over de brug kwamen. IPV agressieve non-toevoegde post, vijandige post, achterlijke posts zoals McGilles hierboven.
O.a. aan McGilles zien we dat de maatschappij verloedert. Fok verloedert ondertussen dus ook gewoon mee.

Maar goed, de maatschappij verloedert ook door alle regeltjes . Dit mag niet, dat mag niet, blablabla. Kom op zeg, er mag zoveel niet. En houden jullie je daar allemaal aan? NEE.
'Bordjes met verboden te roken' blabla. Dus dat is verboden. Ooo TS is stout!
Jullie zijn ook allemaal zo hypocriet als de pest he. Ik weet zeker dat jullie allemaal (vooruit: bijna allemaal) downloaden. Zowel films als muziek. Dat is toch zeker ook VERBODEN.
Dat is zelf een nog zwaarder vergrijp. Sterker nog: dit IS een vergrijp. Roken in de auto, op het benzinestation is namelijk geen misdaad

Wat zag ik eerder in dit topic voor opmerkingen over 'een ander doet het ook'. In Suriname bijvoorbeeld. Klopt daar tanken ze ook, ondertussen genietend van een sigaretje. Kan totaal geen kwaad.
Maar nee, dat telt dat niet. 'ga dan maar naar Suriname' , of iets in die trant was de reactie.
Want ja, dit past niet in het straatje van de brave fokkende burger.

Groetjes,
(Wijze) Henny
Sowieso kan je iemand die henny heet niet serieus nemen

Maar ik neem aan dat als je de regels negeerd er tenminste wel enig sinds over nadenk, toch ?
Nou dan weet je dat de kans dat het gebeurd neit groot zijn, maar als het gebeurd dat de gevolgen wel ramzalig zijn. Dan lijkt me het toch een kleine moeite om voor je eigenveiligheid en die van anderen even je sigaret uit te doen?
Ik bedoel dat jij suilecidiaal bent betekend niet dat de rest van de mensen op het tankstation dat ook zijn he
Terug van weggeweest!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:49:36 #214
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_40894719
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.
En ik hoor het ineens en denk WTF gebeurt er nou weer.
Die kerel heftig gebaren met z'n armen, en klopt als een gek op het ruitje.

Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Stel je voor dat er een vonk wegvliegt!
En zat ie te zeuren dat ie al aan was, toen ik uitstapte om te gaan tanken.
Keigek die kerel.

Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Jij kan zeker niet lezen he?

Je weet Beverwijk te vinden?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:53:45 #215
131603 Afwazig
Serious business
pi_40894788
Ik zie vaak zat mensen die bij een benzine station werken een peuk roken voor de deur van de shop. Dat is dus nog erger, de kans dat er wat gebeurt is klein.
pi_40895508
Blond he..
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:56:28 #218
30605 Sleefoil
It's a strange world
pi_40896045
quote:
Wel knap dat ontstekingspunt bij het tankgat zit ipv bij de peuk... zoals eerder in dit topic ->statische electriciteit->juist het foute filmpje om eventueel gevaar van een peuk te laten zien
Een omgekeerde "u" wordt ook wel eens een "n" genoemd
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:02:38 #219
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40896202
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:09 schreef black_hacker het volgende:
Niks aan het handje hoor.
Als je diesel aan het tanken bent, kan er zelfs helemaal weinig gebeuren.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_40896211
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Sleefoil het volgende:

[..]

Wel knap dat ontstekingspunt bij het tankgat zit ipv bij de peuk... zoals eerder in dit topic ->statische electriciteit->juist het foute filmpje om eventueel gevaar van een peuk te laten zien
Zag het nu ook ja overheen gelezen, excuus voor de dubbelpost.

Tja zou goed kunnen dat het door statische elektriciteit komt, tenslotte loopt ze wel enorm aan haar trui te trekken. Hoe dan ook, er blijkt wel dat het makkelijk ontvlambaar is...

Better safe than sorry...
pi_40896264
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
dit lijkt me de enige juiste conclusie
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:05:43 #222
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40896274
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:38 schreef McGilles het volgende:
Henny Huisman is te slim voor woorden, wat een superslim persoon....

Alles serieus nemen is ook een vak
Mensen die zomaar een ander mens 'branden in de hel' etcetera toewensen, zijn niet helemaal 100% gezond lijkt me zo.
Zoek hulp als je zoiets een ander mens durft te verwensen.

Ofnee, jij bent zeker zo'n nerderig internettypetje, die op het internet graag de stoere bink wil spelen. En in het echte leven niks voorstelt.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_40896298
Typische Hollandse white-trash reactie. "Die bordjes hangen er vast niet voor mij!". En wel op elke verjaardag schelden op anderen die zich niet aan 'de regels' houden zeker.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:07:29 #224
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40896317
Ik werk ook @ een tankstation maar er komen genoeg gekken rokend binnen, waag het niet om er wat van te zeggen, want dan worden ze nog link ook
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:14:31 #225
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40896461
waar staat dat je niet mag downloaden dan
HH beweert dat andere hun zaakjes niet op orde hebben, maar zelf heeft hij er ook geen kaas van gegeten...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')