Als je iets download dan kies je er zelf voor om het risico te nemen, de enige die er gevolgen aan ondervind is jezelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
Wat een gelul allemaal hier. Jullie hebben het allemaal fout!
Behalve Mr SASO en ANWB. Wellicht nog overigen die goed geargumenteerd en met juiste feiten over de brug kwamen. IPV agressieve non-toevoegde post, vijandige post, achterlijke posts zoals McGilles hierboven.
O.a. aan McGilles zien we dat de maatschappij verloedert. Fok verloedert ondertussen dus ook gewoon mee.
Maar goed, de maatschappij verloedert ook door alle regeltjes. Dit mag niet, dat mag niet, blablabla. Kom op zeg, er mag zoveel niet. En houden jullie je daar allemaal aan? NEE.
'Bordjes met verboden te roken' blabla. Dus dat is verboden. Ooo TS is stout!
Jullie zijn ook allemaal zo hypocriet als de pest he. Ik weet zeker dat jullie allemaal (vooruit: bijna allemaal) downloaden. Zowel films als muziek. Dat is toch zeker ook VERBODEN.
Dat is zelf een nog zwaarder vergrijp. Sterker nog: dit IS een vergrijp. Roken in de auto, op het benzinestation is namelijk geen misdaad
Wat zag ik eerder in dit topic voor opmerkingen over 'een ander doet het ook'. In Suriname bijvoorbeeld. Klopt daar tanken ze ook, ondertussen genietend van een sigaretje. Kan totaal geen kwaad.
Maar nee, dat telt dat niet. 'ga dan maar naar Suriname' , of iets in die trant was de reactie.
Want ja, dit past niet in het straatje van de brave fokkende burger.
Groetjes,
(Wijze) Henny
I rest my casequote:Stability
Stable. Extremely flammable. Avoid strong oxidizing agents, all sources of ignition. As a consequence of its low flashpoint, mixtures of this material with air may ignite upon contact with hot surfaces - a naked flame is not required.
Stomme simpele grafjosti, ER STAAT BIJ HET BENZINESTATION PAUPER!!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
klopt, maar het zegt niks over roken in de auto.
[..]
Ik ben altijd serieus.
Ik ken een pomphouder hier in de buurt die doodleuk met een brandende sigaar in zijn mond rondloopt bij de pomp. Niet een werknemer, maar de pomphouder zelfquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:24 schreef SeLang het volgende:
Roken bij een benzinepomp
Dan ben je dus echt van de pot gerukt!
En dan nog een topic in KLB zetten ook.
Wat is de TS voor een zwakzinnige
nee, maar hij schrijft wel, OM DIE VIEZE ROOK .......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
TS rookte helemaal niet, zijn vriendin rookte in de auto en dat is bij mijn weten niet verboden.
TS heeft alle recht om te klagen.
"Ja ik reed laatst 200KM/U en sneed iedereen af maar er is geen ongeluk gebeurt, wat zeikt iedereen nou"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:09 schreef black_hacker het volgende:
wtf man, ik rookte laatst gewoon een sigaret door terwijl ik tankte .. niks aan de hand, wat zeikt iedereen toch. benzinedampen mn aarsch, et waait tochhh :/
Sowieso kan je iemand die henny heet niet serieus nemenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
Behalve Mr SASO en ANWB. Wellicht nog overigen die goed geargumenteerd en met juiste feiten over de brug kwamen. IPV agressieve non-toevoegde post, vijandige post, achterlijke posts zoals McGilles hierboven.
O.a. aan McGilles zien we dat de maatschappij verloedert. Fok verloedert ondertussen dus ook gewoon mee.
Maar goed, de maatschappij verloedert ook door alle regeltjes. Dit mag niet, dat mag niet, blablabla. Kom op zeg, er mag zoveel niet. En houden jullie je daar allemaal aan? NEE.
Jullie zijn ook allemaal zo hypocriet als de pest he. Ik weet zeker dat jullie allemaal (vooruit: bijna allemaal) downloaden. Zowel films als muziek. Dat is toch zeker ook VERBODEN.
Dat is zelf een nog zwaarder vergrijp. Sterker nog: dit IS een vergrijp. Roken in de auto, op het benzinestation is namelijk geen misdaad
Wat zag ik eerder in dit topic voor opmerkingen over 'een ander doet het ook'. In Suriname bijvoorbeeld. Klopt daar tanken ze ook, ondertussen genietend van een sigaretje. Kan totaal geen kwaad.
Maar nee, dat telt dat niet. 'ga dan maar naar Suriname' , of iets in die trant was de reactie.
Groetjes,
(Wijze) Henny
Jij kan zeker niet lezen he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.
En ik hoor het ineens en denk WTF gebeurt er nou weer.![]()
Die kerel heftig gebaren met z'n armen, en klopt als een gek op het ruitje.
Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Stel je voor dat er een vonk wegvliegt!
En zat ie te zeuren dat ie al aan was, toen ik uitstapte om te gaan tanken.
Keigek die kerel.![]()
Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Wel knap dat ontstekingspunt bij het tankgat zit ipv bij de peuk... zoals eerder in dit topic ->statische electriciteit->juist het foute filmpje om eventueel gevaar van een peuk te laten zienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Eerste hit in google: http://videos.gabcity.com/No-Smoking-at-the-Gas-Station.aspx
Niks aan het handje hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:09 schreef black_hacker het volgende:
wtf man, ik rookte laatst gewoon een sigaret door terwijl ik tankte .. niks aan de hand, wat zeikt iedereen toch. benzinedampen mn aarsch, et waait tochhh :/
Zag het nu ook ja overheen gelezen, excuus voor de dubbelpost.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Sleefoil het volgende:
[..]
Wel knap dat ontstekingspunt bij het tankgat zit ipv bij de peuk... zoals eerder in dit topic ->statische electriciteit->juist het foute filmpje om eventueel gevaar van een peuk te laten zien![]()
dit lijkt me de enige juiste conclusiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
Mensen die zomaar een ander mens 'branden in de hel' etcetera toewensen, zijn niet helemaal 100% gezond lijkt me zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:38 schreef McGilles het volgende:
Henny Huisman is te slim voor woorden, wat een superslim persoon....
Alles serieus nemen is ook een vak![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
... mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen. ...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bij mijn weten komen er geen vonken van een sigaret af.
En zoveel waait het niet in een auto. Het is eerder zo dat het in de auto naar binnen waait.
Statische electriciteit. Die vrouw stapt in de auto en weer uit de auto zonder zichtzelf te ontladen, pakt ze gelijk de tankslang vast.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Eerste hit in google: http://videos.gabcity.com/No-Smoking-at-the-Gas-Station.aspx
Ja iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Vitalogy het volgende:
Grappig dat ze eerst probeert het uit te blazen.
De wijsneuzen hier hebben zeker een aflevering van Mythbusters gezien? Om dan maar even op dat niveau te spreken: ik meen me te herinneren dat er ook een aflevering van Mythbusters was (kan echter ook een ander programma zijn) waar ze tot de conclusie kwamen dat zelfs een kleine elektische lading (je weet wel, dat schokje dat je soms krijgt wanneer je uitstapt en de autodeur aanraakt) kan zorgen voor ontbranding bij het tanken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet genoeg om de boel in de fik te zetten of durf jij ook niet te roken op de WC?![]()
Dat staat hier denk ik volledig los van, en dat komt omdat het in dit geval gevaarlijk is... neemt niet weg dat er sommigen zijn die zo antirook zijn wat ook niet gezond is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef Bicks het volgende:
Misschien komt dat voort uit het feit dat rokers zolangzamerhand als paria's behandeld worden! En sommige mensen worden dan overmand door emoties enzo... boosheid, onbegrip, woede (nou maar op!)
Laats liep ik op straat te roken en begon er een wijf erg overdreven achter mij te kuchen... (maar goed dat ik mijn emoties wel onder controle heb)
Waar ik tank (lekker goedkope onbemande Texaco) kan je hem wel vastzetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja iddEn zover als ik weet kan je in Nederland ook niet bij de slang weglopen omdat je hem steeds ingedrukt moet houden of bestaat dat wel?
Dat blijkt ook uit dit topic inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ik werk ook @ een tankstation maar er komen genoeg gekken rokend binnen, waag het niet om er wat van te zeggen, want dan worden ze nog link ook
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef PhonyRules het volgende:
[..]
statische elektriciteittsjaa, dan moeten we maar naakt gaan tanken, want kleding is ook een risicofactor
![]()
Hoi Henny,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
Groetjes,
(Wijze) Henny
Gelukkig maar dat van een sigaret nooit en te nimmer brandende deeltjes weg kunnen waaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Sleefoil het volgende:
[..]
Wel knap dat ontstekingspunt bij het tankgat zit ipv bij de peuk... zoals eerder in dit topic ->statische electriciteit->juist het foute filmpje om eventueel gevaar van een peuk te laten zien![]()
Ok dat is een beetje lomp, maar weet je hoe irritant het is als ik achter iemand loop en die gast loopt al zijn rook mijn kant op te laten waaien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef Bicks het volgende:
Laats liep ik op straat te roken en begon er een wijf erg overdreven achter mij te kuchen... (maar goed dat ik mijn emoties wel onder controle heb)
Dat doet ik toch ook niet extra!!! Ik gaat bij het opsteken van een peuk toch niet voortdurend rekening houden met de windrichting!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ok dat is een beetje lomp, maar weet je hoe irritant het is als ik achter iemand loop en die gast loopt al zijn rook mijn kant op te laten waaien?
Ik ga toch ook niet keihard staan ruften voor zijn neus (al krijg ik die neiging vaak wel).
Inderdaad, dan moet je er maar niet achter gaan lopen, gun een ander ook wat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef Bicks het volgende:
[..]
Dat doet ik toch ook niet extra!!! Ik gaat bij het opsteken van een peuk toch niet voortdurend rekening houden met de windrichting!!!
Oooh jezus, je hebt ook al bergen mensenkennis van mensen die je niet kent, maar als we op die tour gaan, dan ben jij een zielige kutnerd die zich achter een held als Henny Huisman verschuildquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:05 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Mensen die zomaar een ander mens 'branden in de hel' etcetera toewensen, zijn niet helemaal 100% gezond lijkt me zo.
Zoek hulp als je zoiets een ander mens durft te verwensen.![]()
Ofnee, jij bent zeker zo'n nerderig internettypetje, die op het internet graag de stoere bink wil spelen. En in het echte leven niks voorstelt.
Wat heeft dat er mee te maken of je een vriendin hebt of nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:41 schreef Henny_Huisman het volgende:
Zegt Lenus, met z'n.....hoofd.
Zelf heb je zeker geen vriendin?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:41 schreef Henny_Huisman het volgende:
Zegt Lenus, met z'n.....hoofd.
Zelf heb je zeker geen vriendin?
Mensen die naief zijn, die verboden en waarschuwingen negeren, die zijn pas dom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef Supersymmetry het volgende:
Al die kneuzen die zo stressed reageren....denk je nou echt dat wanneer het raam van een auto een stukje open staat dat de boel zomaar kan ontploffen?? LMAO, en dan noemen ze de TS dom![]()
Ach joh. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die naief zijn, die verboden en waarschuwingen negeren, die zijn pas dom.
Mensen zien vaak het gevaar niet van dingen, het gaat 99 keer goed, en 1 keer fout. Die ene keer is al teveel.
Dat gaat een beetje moeilijk wanneer een pompstation ontploftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ach joh. Leven en laten leven.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk wanneer een pompstation ontploft![]()
Henny heeft gelijk, de maatschappelijk verloedert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:09 schreef Lamlul het volgende:
Wat een LUL ben jij zeg!!!!
Eigenlijk had ie die sigaret op je kop moeten uitdrukken![]()
Stel je voor:
Tankstation afgebrand omdat een of andere mongool zijn sigaret niet uit wil doen.![]()
Tering wat ben jij dom
![]()
Heb jij er voor geleerd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Onzin, die dampen vervliegen meteen in de lucht of er moet wel heel veel gemorst zijn.
Maar dan nog hebben alle tankstations vochtdoorlatende vloeren.
Iedere n00b weet dat toch.quote:
daar gaat het niet om, kutmongoolquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Iedere n00b weet dat toch.
Of heb jij nooit natuurkunde/scheikunde gehad. Met alle fase-overgangen.
Jij bent er zeker ook zo eentje die met een mobiel gaat bellen in het vliegtuig omdat jij het allemaal eventjes beter weetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:48 schreef Gluckskafer het volgende:
De kans dat er iets gebeurt, is even groot als de kans dat pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen.
Ja, dat heb ik dus ooit een keer gehad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef ANWB het volgende:
Pak je brommer, laat er wat benzine uitlopen en gooi er dan een peuk in![]()
En meneer scheikunden, er gebeurt helemaal niks![]()
Het grootste deel is nonchalant, puberaal en heeft uberhaupt geen opleiding gevolgd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
....
interessant te weten. Als ik mijn buitenboordmotor voltank met benzine (uit een jerrytank) flikkert er ook wel eens wat naast de tank, soms achterin de boot. Ik heb soms vrienden aan boord die roken. Denk je dat dit een risico kan zijn? vaar nu 5 jaar en nooit problemen gehad ofzo. Benzine is euro 95 met mengsmering (olie 1:100).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Echt waar hebben sommige mensen hier scheikunde gevolgd ?
Ja benzine kan je zo een peuk in gooien bladiebladieblaJa het vervliegt toch zo die benzine ? Je weets het is de open lucht.
Als je benzine morst zal het gelijk verdampen, ook bij normale temperaturen want het is vluchtig. Die gassen zullen dus allekanten op waaien, en als dat richting jouw peuk is ben je de sigaar. Een mengsel van bijvoorbeeld 10% benzine en voor de rest lucht in afgesloten ruimte kan inplaats van ontbranden zelfs exploderen. En daar is echt vrij weinig voor nodig, statische electriciteit bijvoorbeeld is genoeg.
Als je een peuk in een plas benzine gooit en het ontbrand niet heb je ongeloofelijk veel geluk als de peuk gelijk verzopen wordt in de benzine. In 99% van de andere keren vliegt het makkelijk in de fik. Een ander verhaal wordt het met bijvoorbeeld diesel of andere brandstof mengsels met olie, die brandstof is zowieso moeilijk te ontsteken (alleen bij hoge drukken in een diesel motor bijvoorbeeld) en daar kan je WEL een peuk in een uitduwen. Dus beter ken je eerst je feiten voordat iemand hier serieus denkt dat je een peuk kan uitmaken in een plas benzine zoals in de post hierboven.
Ik studeer scheikunde en daar kom je wel vaker dit soort stoffen tegen. Zelfs bij het overgieten van het ene glas in het andere kan er genoeg wrijving ontstaan wat weer statische electriciteit opwekt wat weer tot ontbranding kan leiden. Een ongeluk zit in een klein hoekje zeg ik altijd maar.
4quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
jezus en het iq van je slet is om precies te zijn![]()
Tja, er is altijd wel een bepaald risico in dit geval, maar ik neem aan dat men niet meteen begint te roken na het tanken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
interessant te weten. Als ik mijn buitenboordmotor voltank met benzine (uit een jerrytank) flikkert er ook wel eens wat naast de tank, soms achterin de boot. Ik heb soms vrienden aan boord die roken. Denk je dat dit een risico kan zijn? vaar nu 5 jaar en nooit problemen gehad ofzo. Benzine is euro 95 met mengsmering (olie 1:100).
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.
Pwnd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
verhaal
ehm ze roken meestal gewoon. af en toe is de tank leeg en moet ik ff bijtanken met m'n jerrytank.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef Chimay het volgende:
[..]
Tja, er is altijd wel een bepaald risico in dit geval, maar ik neem aan dat men niet meteen begint te roken na het tanken?
Dan is het risico wel heel klein omdat de benzine heel snel verdampt is.
Het octaangetal en andere specificaties van je benzine maakt totaal niet uit.
Tja, het is sowieso een risico om te roken terwijl er met benzine (en andere licht ontvlambare stoffen/explosieve stoffen) gewerkt word.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
ehm ze roken meestal gewoon. af en toe is de tank leeg en moet ik ff bijtanken met m'n jerrytank.
Als iemand een meter verderop LPG heeft getankt en hij haalt die slang los, en er waait een gloeiend stukje sigaret door de lucht ben je toch wel de lul.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:08 schreef MrSASO het volgende:
Jullie kletsen allemaal een hoop onzin met jullie benzinedampen enz.
Bij alle pompstations tank je in de buitenlucht, dus is er geen sprake van benzinedampen die blijven hangen.
Ik durf zelfs te wedden dat het ook geen flikker uitmaakt of je nou een sigaret tijdens het tanken staat te roken, het is mischien risicovoller maar echt niet zo gevaarlijk als men hier beweert.
Denken jullie dan nou echt dat je nog zelf mag tanken??
Ja. TS heeft wel gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:17 schreef DeSiever het volgende:
Ja man goed topic toch
Eens is!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
En ook dat valt reuze mee, bij mijn oude werk reden ze met gasheftrucks.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:15 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Als iemand een meter verderop LPG heeft getankt en hij haalt die slang los, en er waait een gloeiend stukje sigaret door de lucht ben je toch wel de lul.
Waarom staat er dan bij alle tankstations dat het verboden is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:55 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En ook dat valt reuze mee, bij mijn oude werk reden ze met gasheftrucks.
Als wij die heftrucks tankten dan kwam er regelmatig een walm met gas vrij, maar het is nog nooit in de fik gevlogen en we stonden er toch dikwijls bij te roken.
De kans bestaat, maar het is zo`n kleine kans dat het gebeurt dat het gewoon te verwaarlozen is.
Ook gas vervliegt meteen als het met de buitenlucht in aanraking komt.
Er hang altijd een risico aan, maar de meeste reageren hier alsof je ineenkeer het benzinestation kan opblazen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef Urvin het volgende:
[..]
Waarom staat er dan bij alle tankstations dat het verboden is?
Kijk het gaat om het principe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Er hang altijd een risico aan, maar de meeste reageren hier alsof je ineenkeer het benzinestation kan opblazen.
Denk maar eens na, als het echt zo gevaarlijk is zou je dan nog steeds zelf mogen tanken??
Klopt, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:16 schreef Urvin het volgende:
[..]
Kijk het gaat om het principe.
De regel is je mag niet roken bij/in het tankstation(waarschijnlijk om veiligheidsredenen), ook al zit je in de auto. Je betreed het stukje grond van iemand anders en die zegt dat het NIET mag dan doe je dat toch gewoon niet.
Ter voorbeeld jij komt met je auto op mijn terrein (waar staat hier op dit terrein mag niet gerookt worden). Dat betekent dat je niet mag roken op mijn stuk grond ook al zit je in de auto, want je bent wel met je auto op mijn terrein.
Lijkt me simpel![]()
Heb jij liever dan dat het een keer goed fout gaat? Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Er hang altijd een risico aan, maar de meeste reageren hier alsof je ineenkeer het benzinestation kan opblazen.
Denk maar eens na, als het echt zo gevaarlijk is zou je dan nog steeds zelf mogen tanken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |