quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is reddeloos verloren
[sub]Heb zojuist een ZigZag voor je haar gekocht voor het voetballen...
Ik ben vrijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Kaap het volgende:
Bos zal zich zo vast wel melden. Werk ze Da_S
Nee we moeten nog 1 uur en 15 min..quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan naar de Lama'sNet bevestiging gehad
Dat ze tegenwoordig bevestigingen sturen bij dierentuinen johquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan naar de Lama'sNet bevestiging gehad
Ja, hier welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:00 schreef Beschouw het volgende:
Na een fietstocht van 50 km groet Beschouw allen![]()
Nog nieuws hier?
Potver, in Groningen gebeurt het!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hier wel
Eentje is stiekum getrouwd, de ander heeft 3 dagen verkering gehad en werd ten huwelijk gevraagd, we hebben een nieuwe pc erbij en een nieuwe neuroloog
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Potver, in Groningen gebeurt het!
En dat is gebeurd terwijl ik een bakje koffie aan het halen was...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hier wel
Eentje is stiekum getrouwd, de ander heeft 3 dagen verkering gehad en werd ten huwelijk gevraagd, we hebben een nieuwe pc erbij en een nieuwe neuroloog
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je een restaurant bent begonnen golfer
www.paulsrecept.nl
Lekker in de buurt SCH, misschien kom ik binnekort wel ff langs... Heb je ook raspatat?quote:
SCH en eten =SCHetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Trouwens, SCH, die patatkraam van jou is ook leuk.![]()
Neuh, alleen frikadelluhquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Lekker in de buurt SCH, misschien kom ik binnekort wel ff langs... Heb je ook raspatat?
Tot strakkies!quote:
Nu dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Kaap het volgende:
Bos zal zich zo vast wel melden. Werk ze Da_S
speciaal en met uitjes?quote:
Min of meer wel, dit is voor mij een vrij gebruikelijke tijd om thuis te komen van het werkquote:
maar die zijn zeker niet om op te etenquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
Het stinkt hier.
Het ruikt hier lekkah naar indische pindasausquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
Het stinkt hier.
mmmm ook lekker...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef DeTolk het volgende:
Lekkah Bluezz, wat lag eronder?
Hier trouwens witlof met ham en kaas in de oven. En een laagje paneermeel![]()
quote:
Je smiley heeft alles behalve rode haren...quote:
ideaal zo'n bergrugtas van 65 literquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef rubbereend het volgende:oi
tas bijna helemaal ingepakt, gaat er makkelijk in en het gewicht valt mee
ben alleen de regenbeschermhoes van mn backpack kwijt
Clau is een redhead wannabeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Was ooit eens, zegt Noca. Heb jarenlang m'n haar gekleurd en de kapster ontdekte laatst dat mijn uitgroei 'gewoon' blond is
Welke wedstrijd bedoel jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de wedstrijd?
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Goh die lichte huid en die sproeten klinken me helemaal niet bekend in de orenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar ja maar ja maar, lichte huid, veel sproetjes en echt echt echt (donker)roodharig, officieel, ooit
Ben jij ook zo z-z-z-z-zenuwachtig voor de match?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Om geld of gewoon voor de fun?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef RayMania het volgende:
Weer pokertoernooitje gewonnen, wordt eentonig.
Nu weer freerolletje met 2000 man, helft over.
Ga je ons verlaten eendjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef rubbereend het volgende:oi
tas bijna helemaal ingepakt, gaat er makkelijk in en het gewicht valt mee
ben alleen de regenbeschermhoes van mn backpack kwijt
Voor de echte knikkersquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb het wel gezien nu ik niet meer blauw ben
mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Met welk forum ga je vreemd?
Groeten aan de scissor zusjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb het wel gezien nu ik niet meer blauw ben
daar zie je dan ook de top, de CL onder het pokerenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat win je op zo'n toernooitje dan? De matchen die ik op TV zie gaan om flinke bedragen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:ik heb het wel gezien nu ik niet meer blauw ben
die ga ik niet zienquote:
met mn vriendjes naar Lowlands; morgenvroeg ga ik er vandoor en maandag kom ik stinkend en wel terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Waar ga je naartoe (heb weer eens niet teruggelezen)
En voor hoelang en met wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |