Stekelenburg is echt een drama keeper. Bij elke hoge bal zie je hem gewoon twijfelen/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er is geen keeper in Nederland die beter is. Ook Stekelenburg niet.
Dit is de originele versie, die in VI is iets ingekort en aangepast. De laatste twee zinnen staan er helaas niet in.quote:Toen ik via pagina 101 van teletekst vernam dat Oranje zonder Van Nistelrooij verder moest, voelde ik ergens een bewondering. Dit maakte echter plaats voor ontzetting toen bleek dat niet Van the Man maar Van Basten hun samenwerking had beëindigd, evenals die met Mark van Bommel. Eerstgenoemde werd op het WK slechts voorzien van één fatsoenlijke pass (die dan ook een goal opleverde), en werd ook nog eens publiek geschrobbeerd toen Van Basten de aandacht van zijn eigen falende tactiek wilde afleiden.
Voor Van Bommel is de situatie nooit beter geweest. Ook hij onderging een vernederende publieke geseling tijdens de kwalificatiereeks, werd in vergelijking met de Ajax-kliek veel kritischer beoordeeld, maar draaide in Barcelona een prima seizoen. In Oranje werd hij onzeker gemaakt door het aanhoudende gezeur van Van Basten, die zijn rol als vazal van Cruijff in dezen erg serieus bleek te nemen. Beide heren, geboren winnaars, bleven Oranje echter trouw, voor volk en vaderland. Nu besluit Van Basten ze niet meer nodig te hebben.
Beide spelers worden op ordinaire wijze afgeserveerd, na eerst op volledig verkeerde manier gebruikt te zijn. Er was voor de heren, zo blijkt nu, nooit enige eer te behalen onder het wispelturige en inconsequente regime van Bassie en Schippie. Beiden zijn altijd loyaal gebleven aan het Nederlands elftal, ondanks dat Van Basten openlijk zijn neus ophaalde voor de twee gearriveerde vedetten.
Van Basten heeft geen hekel aan filmsterrengedrag, hij kan gewoon niet overweg met mondige profs met een eigen mening. Dat is meer dan een nuanceverschil, het verklaart waarom de interlandcarrières van Davids, Makaay, Seedorf en nu Van Bommel en Van Nistelrooij ophielden te bestaan. Het is wrang dat twee laatstgenoemden het einde van hun loyaliteit aan een voor hen uitzichtloze situatie, waarin hoe dan ook geen goed kon worden gedaan, niet zelf hebben kunnen regisseren. Heren, bedank voor dit Nederlands Elftal!
Beter niet maar er is wel meer aanvoer van jong talent op die posities.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Er zijn toch ook geen middenvelders beter dan Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Edgar Davids? En er zijn toch ook geen spitsen beter dan Ruud van Nistelrooij?
Uitstekende brief, eigenlijk was het ook mooier geweest wanneer Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel juist Marco van Basten in de kou zouden laten staan in plaats van andersom. San Marco kent geen respect, voor niemand, alleen voor JC heeft hij respect.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef Omnifacer het volgende:
Brief nummer vijf die erover gaat in de VI is van mijn hand...
[..]
Dit is de originele versie, die in VI is iets ingekort en aangepast. De laatste twee zinnen staan er helaas niet in.
Inderdaad. Er moet iemand een daad stellen, en Mark van Bommel lijkt me daar de aangewezen figuur voor. Bedanken, en toekijken hoe Oranje onder aanvoering van de Ajax-hobbit Wesley Sneijder faalt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Uitstekende brief, eigenlijk was het ook mooier geweest wanneer Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel juist Marco van Basten in de kou zouden laten staan in plaats van andersom. San Marco kent geen respect, voor niemand, alleen voor JC heeft hij respect.
Wellicht dat Edwin van der Sar alsnog kan bedanken voor Oranje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet iemand een daad stellen, en Mark van Bommel lijkt me daar de aangewezen figuur voor. Bedanken, en toekijken hoe Oranje onder aanvoering van de Ajax-hobbit Wesley Sneijder faalt.
Dat is wel erg rigoreus voor iemand die er in feite buiten staat, maar Van der Sar is op dit moment, en voor zijn doen, redelijk aan het rebelleren. Hij valt publiekelijk zijn coach af. Dit heeft echt grote consequenties voor de publieke opinie, en voor het draagvlak voor Van Basten zijn beleid. Ga maar eens na, de doorgaans keurige aanvoerder, eigenlijk de vedette van de ploeg, die zijn coach tot de orde roept wanneer hij twee populaire spelers passeert ten faveure van B-garnituur.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht dat Edwin van der Sar alsnog kan bedanken voor Oranje?
Edwin van der Sar werd door Marco van Basten gevraagd om door te gaan tot het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland, maar daaropvolgend passeert de bondscoach ineens twee van de overgebleven wereldtoppers, nadat hij eerder ook al de interlandloopbaan van Edgar Davids, Clarence Seedorf en Roy Makaay beëindigde. Misschien moet Edwin van der Sar maar eens duidelijk een statement maken, door tóch te stoppen als international. Met de huidige bondscoach lijkt het me toch al geen plezier om naar het EK toe te werken, je weet toch dat je daar op je bek gaat en dat er dan wordt gemeld dat het allemaal in voorbereiding was op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat is wel erg rigoreus voor iemand die er in feite buiten staat, maar Van der Sar is op dit moment, en voor zijn doen, redelijk aan het rebelleren. Hij valt publiekelijk zijn coach af. Dit heeft echt grote consequenties voor de publieke opinie, en voor het draagvlak voor Van Basten zijn beleid. Ga maar eens na, de doorgaans keurige aanvoerder, eigenlijk de vedette van de ploeg, die zijn coach tot de orde roept wanneer hij twee populaire spelers passeert ten faveure van B-garnituur.
Dit kan het begin zijn van een rel.
Zit wat in, Van der Sar zelf zal ook beamen dat hij een statement moet maken, maar hij doet dat door in de media iets te roepen. Aangezien hij doorgaans geen mening geeft, zal dit denk ik voldoende impact hebben. Mocht dat niet zo zijn, en het is inderdaad een halszaak voor hem, moet hij idd bedanken. Mijn voorspelling is wel: op het moment dat dat gebeurt, is Van Basten weg. Zonder Van der Sar is er geen kans op succes, dus hij kan of overstag gaan en zijn geloofwaardigheid volledig kwijt zijn, of opstappen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet Edwin van der Sar maar eens duidelijk een statement maken, door tóch te stoppen als international.
Ik ben dan wel benieuwd wat de volgende stap van de KNVB word wanneer van der Sar opstapt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edwin van der Sar werd door Marco van Basten gevraagd om door te gaan tot het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland, maar daaropvolgend passeert de bondscoach ineens twee van de overgebleven wereldtoppers, nadat hij eerder ook al de interlandloopbaan van Edgar Davids, Clarence Seedorf en Roy Makaay beëindigde. Misschien moet Edwin van der Sar maar eens duidelijk een statement maken, door tóch te stoppen als international. Met de huidige bondscoach lijkt het me toch al geen plezier om naar het EK toe te werken, je weet toch dat je daar op je bek gaat en dat er dan wordt gemeld dat het allemaal in voorbereiding was op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
Die opmerking ging over Edgar Davids, nog veel respectlozer dus, aangezien die nog wél beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Crush65 het volgende:
Ook zijn schofferende opmerking: "Ik haal Wouters toch ook niet terug?" n.a.v. een vraag over het eventueel benaderen van Jaap Stam voor een terugkeer in Oranje. Waar haalt hij de arrogantie vandaan? Alsof spelers als Wouters, Ronald Koeman, van Tighelen, etc, niet ooit in belangrijke mate hebben bijgedragen aan het succes van oranje. Nee, sterker nog, zonder dat soort 'dragende' spelers hadden 'sterren' als hijzelf, Gullit, Kieft en Kluivert nooit hebben kunnen glorieren....
Klopt. Wie gaf de steekpass voor de beslissende goal tegen Duitsland? Wie stak het middenveld over, waardoor Nederland in overtal kwam tegen USSR en Van Basten uiteindelijk scoorde?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Crush65 het volgende:
Ook zijn schofferende opmerking: "Ik haal Wouters toch ook niet terug?" n.a.v. een vraag over het eventueel benaderen van Jaap Stam voor een terugkeer in Oranje. Waar haalt hij de arrogantie vandaan? Alsof spelers als Wouters, Ronald Koeman, van Tighelen, etc, niet ooit in belangrijke mate hebben bijgedragen aan het succes van oranje. Nee, sterker nog, zonder dat soort 'dragende' spelers hadden 'sterren' als hijzelf, Gullit, Kieft en Kluivert nooit hebben kunnen glorieren....
Je hebt gelijk....m'n hersenen werken niet meer. Blijft respectloos inderdaad...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die opmerking ging over Edgar Davids, nog veel respectlozer dus, aangezien die nog wél beschikbaar is.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja de TT klopt
Vanaf nu boycot ik het NL-Elftal.
Zolang MvB bondscoach is weiger ik naar de verrichtingen van het NL-Elftal te kijken
In 2004 ben ik nog naar Portugal gegaaan voor het EK, maar sinds Marco van Basten heb ik helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Op zich heb ik zoiets van laat Oranje maar voor die zielige teletoeters zijn, maar aan de andere kant vind ik het toch wel jammer. Met een goede bondscoach valt er namelijk best wat te maken van Oranje, een elftal om trots op te zijn, maar onder San Marco zal dit niet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja de TT klopt
Vanaf nu boycot ik het NL-Elftal.
Zolang MvB bondscoach is weiger ik naar de verrichtingen van het NL-Elftal te kijken
Oranje is ook voor de teletoeters, Dick Advocaat was tenminste nog realistisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In 2004 ben ik nog naar Portugal gegaaan voor het EK, maar sinds Marco van Basten heb ik helemaal niets meer met het Nederlands elftal. Op zich heb ik zoiets van laat Oranje maar voor die zielige teletoeters zijn, maar aan de andere kant vind ik het toch wel jammer. Met een goede bondscoach valt er namelijk best wat te maken van Oranje, een elftal om trots op te zijn, maar onder San Marco zal dit niet gaan gebeuren.
Ik vraag me af wat er in de voetballoze zomer gebeurd is dat De Jong en Landzaat (op het WK respectievelijk afwezig en reserve ten faveure van Van Bommel) nu ineens beter zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:10 schreef -matthijs- het volgende:
Gister zei Van Basten in een interview op SBS6 dat hij De Jong en Landzaat op het moment beter vond dan Van Bommel in oranje. Ik vraag me dan wel af hoe het kan dat trainers als Rijkaard en Hiddink Van Bommel wel op de manier die zij wensten aan het voetballen te krijgen en Van Basten niet. Het lijkt mij sterk dat De Jong beter is dan Van Bommel, dus het is een vreemde keuze van de bondscoach. Vlak voor het WK heeft hij van Bommel teruggehaald, het lijkt mij slimmer dat je langer met dezelfde groep werkt zodat spelers beter gaan functioneren in het elftal, maar bij Van Basten heb je bijna elke 2 wedstrijden wel een debutant. Dat vind ik het bewijs van het falen van de trainer, die de beste spelers van Nederland niet goed aan het voetballen krijgt.
Nou nou..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zonder Van der Sar is er geen kans op succes, dus hij kan of overstag gaan en zijn geloofwaardigheid volledig kwijt zijn, of opstappen.
Waarom moeten we hem zijn gang laten gaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Beschouw het volgende:
Wat een gezeur allemaal om Van Batsen. Laat hem lekker zijn gang gaan.
Bommel en Nistelrooij brachten toch te weinig de laatste tijd?
Hoeveel keer hebben ze onder zijn leiding verloren?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom moeten we hem zijn gang laten gaan?
Wat schiet het Nederlands voetbal er nou mee op?
Je hebt gelijk, dankzij Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij heeft Oranje gefaald tijdens het EK.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Beschouw het volgende:
Wat een gezeur allemaal om Van Batsen. Laat hem lekker zijn gang gaan.
Bommel en Nistelrooij brachten toch te weinig de laatste tijd?
hoeveel keer hebben ze goed ovwertuigend voetbal gespeelt onder zijn leiding...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben ze onder zijn leiding verloren?
Daar gaat het niet om, Trinidad had ook niet vaak verloren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben ze onder zijn leiding overtuigd, indruk gemaakt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik moet zeggen 1 keer en dat was tegen Duitsland, ook alleen maar de eerste helft hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben ze onder zijn leiding overtuigd, indruk gemaakt?
Dat komt nog wel. Maar voetbal speel je om te winnen. Nederlanders moeten zo nodig ook mooi spelen. Daar hebben we met Oranje in het verleden ook veel mee gewonnen, nietwaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben ze onder zijn leiding overtuigd, indruk gemaakt?
Vind je het onderhand geen tijd om dat te zien, we zijn al 2 jaar verder met Bassie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Maar voetbal speel je om te winnen. Nederlanders moeten zo nodig ook mooi spelen. Daar hebben we met Oranje in het verleden ook veel mee gewonnen, nietwaar?
Een hele belangrijke keer. Waaruit bleek dat het Nederlands elftal aan alle kanten rammelt. Met verschrikkelijk veel geluk is Oranje door de groepsfase gekomen...om nog maar te zwijgen over de mazzel tijdens de kwalificatiewedstrijden tegen onder andere Tsjechië.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En twee keer verloren. Vriendschappelijk tegen Italië en die vrijworstelpartij tegen de Portugezen. Geen slechte staat van dienst, me dunkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vind je het onderhand geen tijd om dat te zien, we zijn al 2 jaar verder met Bassie.
Winnen ze en dan is het mazzelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een hele belangrijke keer. Waaruit bleek dat het Nederlands elftal aan alle kanten rammelt. Met verschrikkelijk veel geluk is Oranje door de groepsfase gekomen...om nog maar te zwijgen over de mazzel tijdens de kwalificatiewedstrijden tegen onder andere Tsjechië.
Resultaten zeggen niet alles, het was meer geluk dan wijsheid.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En twee keer verloren. Vriendschappelijk tegen Italië en die vrijworstelpartij tegen de Portugezen. Geen slechte staat van dienst, me dunkt.
In het geval van Oranje de afgelopen 2 jaar wel ja. Geen evenwichtig opgebouwd elftal, het heeft nooit ergens op geleken. Dit was tijdens het WK overduidelijk toen het middenveld wedstrijd na wedstrijd werd overlopen.quote:
Een beetje hypocriet inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
wat een jankers allemal toen hij seedorf aanpakte en kluivert was het wel ok..
Patrick Kluivert presteert al zo'n twee á drie jaar niet meer, dus Oranje is (even) geen optie meer, maar Clarence Seedorf hoort gewoon een kans te krijgen van de bondscoach! Het is nota bene de beste middenvelder die wij in ons land tot onze beschikking hebben, die hoort toch in Oranje te spelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
wat een jankers allemal toen hij seedorf aanpakte en kluivert was het wel ok..
Oefenpotje tegen de Ieren zegt niks. Resultaat is van ondergeschikt belang. Wie stond er tijdens het WK trouwens op het middenveld? Bommel toch ook?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Resultaten zeggen niet alles, het was meer geluk dan wijsheid.
Iets wat wel erg duidelijk werd op het WK, waar het middenveld helemaal kapot werd gespeeld door bijna elke tegenstander.
Ik weet niet wat jij denkt wat er gaat gebeuren vanavond, maar vanavond zul je weer zien dat we fysiek en voetbaltechnisch weer zwaar tekortkomen op het middenveld.
Als Robben niet om zich heen leert kijken als hij de bal heeft, is het met zijn interlandcarrière ook zo afgelopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Resultaat is heilig, dus als je goed georganiseerd maar zonder te schitteren al je wedstrijden wint (zoals bijvoorbeeld Italië), doe je het goed. Oranje is de hele kwalificatiereeks doorgekomen door veel geluk en ook tijdens de groepsfase van het WK was dit het geval, buiten die ene helft tegen Duitsland, heeft Oranje geen indruk gemaakt. Heeft iemand hier de hand van de bondscoach gezien in één van de wedstrijden? Geen tactiek te zien, het enige dat je kan zien is dat alle ballen zo snel mogelijk naar Arjen Robben of Robin van Persie moeten, in de hoop dat zij er iets leuks mee doen.
Daarom is het juist zo belachelijk dat Marco van Basten nu ineens Denny Landzaat en Nigel de Jong betere opties vindt, in de zomer zijn er totaal geen wedstrijden gespeeld waarin hij dit kon beoordelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oefenpotje tegen de Ieren zegt niks. Resultaat is van ondergeschikt belang. Wie stond er tijdens het WK trouwens op het middenveld? Bommel toch ook?
En met Sneijder met de punt naar achteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oefenpotje tegen de Ieren zegt niks. Resultaat is van ondergeschikt belang. Wie stond er tijdens het WK trouwens op het middenveld? Bommel toch ook?
Waar zijn oefenpotjes dan goed voor?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo belachelijk dat Marco van Basten nu ineens Denny Landzaat en Nigel de Jong betere opties vindt, in de zomer zijn er totaal geen wedstrijden gespeeld waarin hij dit kon beoordelen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
Een goede verdedigende middenvelder opstellen bedoel ik hier dus. En niet Sneijder, dat slaat gewoon helemaal nergens op. Hij is geen verdedigende middenvelder. Van der Sar zet je toch ook niet in de spits? En ja, ik zou dat even onbegrijpelijk vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:44 schreef ErikT het volgende:
Met spelers als Cocu en Van Bommel. Dan doe je toch iets heel erg verkeerd.
Of anders eens een keer 442 proberen, dan kan Makaay ook weer terug in de selectie en dan kunnen we VoH wel laten vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Een goede verdedigende middenvelder opstellen bedoel ik hier dus. En niet Sneijder, dat slaat gewoon helemaal nergens op. Hij is geen verdedigende middenvelder. Van der Sar zet je toch ook niet in de spits? En ja, ik zou dat even onbegrijpelijk vinden.
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert presteert al zo'n twee á drie jaar niet meer, dus Oranje is (even) geen optie meer, maar Clarence Seedorf hoort gewoon een kans te krijgen van de bondscoach! Het is nota bene de beste middenvelder die wij in ons land tot onze beschikking hebben, die hoort toch in Oranje te spelen?
Ergens heb je wel gelijk, ze hadden Kluivert best eens een keer kunnen proberen tegen een mindere tegenstander.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.
Torres en Villa stonden in de basis bij Spanje. Maar Raul zat inderdaad wel gewoon in de selectie en speelde hier en daar wat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.
Kluivert is passé.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, ze hadden Kluivert best eens een keer kunnen proberen tegen een mindere tegenstander.
Het finaal in de grond boren van Patrick Kluivert vind ik ook niet kunnen, een beetje respect is wel op z`n plaats voor de topscoorder van Oranje.
Jammergenoeg wel, het blijft toch nog altijd de beste spits die Nederland kan opstellen.quote:
Nu ben ik het wel met je eens. Jammer dat zo'n grote voetballer aan desukkel is geraakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jammergenoeg wel, het blijft toch nog altijd de beste spits die Nederland kan opstellen.
Jammer van zijn blessures en de paar minuutjes die hij af en toe mag meepakken.
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nu ben ik het wel met je eens. Jammer dat zo'n grote voetballer aan desukkel is geraakt.
dat gunnen een hoop mensen hem niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.
Nee dus. Eerst presteren. Dat doen die andere uitverkozenen ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.
ja zoals dikki dik van vitesse.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee dus. Eerst presteren. Dat doen die andere uitverkozenen ook![]()
Mwah, Maduro, Heitinga en Sneijder hebben vorig seizoen ook niet veel laten zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt, een hoop mensen gunnen Kluivert geen succes en zien hem het liefst bij een of ander 1e divisieclubje verpieteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
dat gunnen een hoop mensen hem niet.
Dat Van Basten niet selecteert op prestaties lijkt me onderhand wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niet arrogant, bovendien als Marco van Basten hem daarom niet selecteerd dan mag hij toch wel eens een keer naar zichzelf kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:12 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat dat niet zozeer de reden is. Eerder een combinatie van arrogantie, het feit dat hij succesvol was, en de protserigheid waarmee hij rondloopt. Je ziet het ook bij Davids en Seedorf, die waren ook niet altijd even populair.
nee maar die voetballen bij ajaxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mwah, Maduro, Heitinga en Sneijder hebben vorig seizoen ook niet veel laten zien.
Maar hun selectie stond niet ter discussie.
Van Basten heeft al gezegd dat hij met deze selectie in principe ook de kwalificatie gaat spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef keijz het volgende:
Het is maar een oefenwedstrijd hoor, hij wil gewoon wat proberen
Ik zeg niet dat dat de reden is waarom ze hem niet meenemen. Het ging om de reden waarom hij niet populair was bij mensen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niet arrogant, bovendien als Marco van Basten hem daarom niet selecteerd dan mag hij toch wel eens een keer naar zichzelf kijken.
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef MaxPower het volgende:
Van Basten heeft mijn steun, hij ziet dingen die wij niet zien.
Dus na 20x Heitinga selecteren is de 21ste keer funest voor jouw vertrouwen in Van Basten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.
Het moet gewoon een keer afgelopen zijn met het selecteren van Heitinga. Iedereen ziet toch dat hij een drama is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus na 20x Heitinga selecteren is de 21ste keer funest voor jouw vertrouwen in Van Basten?![]()
Heitinga en De Cler waren beide zwak, maar blijkbaar is dat allemaal onderdeel van het grotere plan.
Dirk Kuijt moet nu ook eens thuisgelaten worden. Een leuke clubvoetballer maar komt duidelijk te kort voor oranje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.
Wat versta jij onder goed?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt was vandaag gewoon weer goed.
Weinig onnodig balverlies, balveroverend, goed jagend, gevaarlijk, goed in de combo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat versta jij onder goed?
Te hopen voor wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuijt was echt dramaHet is te hopen dat Roeder niet alleen op deze wedstrijd afgaat.
Allemaal leuk en aardig en hij zal er allemaal leuke bedoelingen mee hebben, maar rendement 0,0. Wat dat betreft hoort hij perfect thuis bij f'noord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weinig onnodig balverlies, balveroverend, goed jagend, gevaarlijk, goed in de combo.
Owja.. ik was Huntelaar nog vergeten in me lijstje.. die hoort ook bij de Ajax groep natuurlijk.
Voor Kuijt als ie nog weg wil. Voorzetten en schoten op doel waren echt drama.quote:
Centraal doet hij het nog slechter in Oranje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef mrbombastic het volgende:
Je moet niet vergeten dat Kuyt vandaag weinig fatsoenlijke ballen aangespeeld heeft gekregen. En hij moet spelen op een plek waar hij normaal gesproken niet staat.
Ook argumenten hiervoor?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Kuijt al jaren drama maar door dat harde gewerk en geslijm voor de camera vind het grootste deel van Nederland hem altijd zo goed.
Leuke clubvoetballer maar komt techniek te kort voor oranje. De argumenten zijn alle wedstrijden van oranje waar hij tot nu toe in heeft meegespeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ook argumenten hiervoor?
2003/04 Feyenoord 34 20 Eredivisie
2004/05 Feyenoord 34 29 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 33 22 Eredivisie
Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef Nywuob het volgende:
Het is na vandaag alleen maar meer duidelijk geworden hoe een slechte beslissing het is geweest om Huntelaar niet mee te nemen naar het WK in plaats van VoH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |