quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
Oefenpotje tegen de Ieren zegt niks. Resultaat is van ondergeschikt belang. Wie stond er tijdens het WK trouwens op het middenveld? Bommel toch ook?
Een goede verdedigende middenvelder opstellen bedoel ik hier dus. En niet Sneijder, dat slaat gewoon helemaal nergens op. Hij is geen verdedigende middenvelder. Van der Sar zet je toch ook niet in de spits? En ja, ik zou dat even onbegrijpelijk vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:44 schreef ErikT het volgende:
Met spelers als Cocu en Van Bommel. Dan doe je toch iets heel erg verkeerd.
Of anders eens een keer 442 proberen, dan kan Makaay ook weer terug in de selectie en dan kunnen we VoH wel laten vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Een goede verdedigende middenvelder opstellen bedoel ik hier dus. En niet Sneijder, dat slaat gewoon helemaal nergens op. Hij is geen verdedigende middenvelder. Van der Sar zet je toch ook niet in de spits? En ja, ik zou dat even onbegrijpelijk vinden.
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert presteert al zo'n twee á drie jaar niet meer, dus Oranje is (even) geen optie meer, maar Clarence Seedorf hoort gewoon een kans te krijgen van de bondscoach! Het is nota bene de beste middenvelder die wij in ons land tot onze beschikking hebben, die hoort toch in Oranje te spelen?
Ergens heb je wel gelijk, ze hadden Kluivert best eens een keer kunnen proberen tegen een mindere tegenstander.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.
Torres en Villa stonden in de basis bij Spanje. Maar Raul zat inderdaad wel gewoon in de selectie en speelde hier en daar wat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
kluivert zat in een kritiek stadium en had best een op pepper kunnen gebruiken ipv totaal de grond ingeboord te worden als topscorer oranje allertijde. Raul had ook een jaar geen moer gepresteerd maar geen spanjaard die hem buiten de basis laat.
Kluivert is passé.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, ze hadden Kluivert best eens een keer kunnen proberen tegen een mindere tegenstander.
Het finaal in de grond boren van Patrick Kluivert vind ik ook niet kunnen, een beetje respect is wel op z`n plaats voor de topscoorder van Oranje.
Jammergenoeg wel, het blijft toch nog altijd de beste spits die Nederland kan opstellen.quote:
Nu ben ik het wel met je eens. Jammer dat zo'n grote voetballer aan desukkel is geraakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jammergenoeg wel, het blijft toch nog altijd de beste spits die Nederland kan opstellen.
Jammer van zijn blessures en de paar minuutjes die hij af en toe mag meepakken.
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nu ben ik het wel met je eens. Jammer dat zo'n grote voetballer aan desukkel is geraakt.
dat gunnen een hoop mensen hem niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.
Nee dus. Eerst presteren. Dat doen die andere uitverkozenen ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk wel een selectie waardig, al is het alleen maar om hem een beetje te helpen om weer op zijn oude niveau terug te komen.
ja zoals dikki dik van vitesse.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee dus. Eerst presteren. Dat doen die andere uitverkozenen ook![]()
Mwah, Maduro, Heitinga en Sneijder hebben vorig seizoen ook niet veel laten zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt, een hoop mensen gunnen Kluivert geen succes en zien hem het liefst bij een of ander 1e divisieclubje verpieteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
dat gunnen een hoop mensen hem niet.
Dat Van Basten niet selecteert op prestaties lijkt me onderhand wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niet arrogant, bovendien als Marco van Basten hem daarom niet selecteerd dan mag hij toch wel eens een keer naar zichzelf kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:12 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat dat niet zozeer de reden is. Eerder een combinatie van arrogantie, het feit dat hij succesvol was, en de protserigheid waarmee hij rondloopt. Je ziet het ook bij Davids en Seedorf, die waren ook niet altijd even populair.
nee maar die voetballen bij ajaxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mwah, Maduro, Heitinga en Sneijder hebben vorig seizoen ook niet veel laten zien.
Maar hun selectie stond niet ter discussie.
Van Basten heeft al gezegd dat hij met deze selectie in principe ook de kwalificatie gaat spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef keijz het volgende:
Het is maar een oefenwedstrijd hoor, hij wil gewoon wat proberen
Ik zeg niet dat dat de reden is waarom ze hem niet meenemen. Het ging om de reden waarom hij niet populair was bij mensen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niet arrogant, bovendien als Marco van Basten hem daarom niet selecteerd dan mag hij toch wel eens een keer naar zichzelf kijken.
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef MaxPower het volgende:
Van Basten heeft mijn steun, hij ziet dingen die wij niet zien.
Dus na 20x Heitinga selecteren is de 21ste keer funest voor jouw vertrouwen in Van Basten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.
Het moet gewoon een keer afgelopen zijn met het selecteren van Heitinga. Iedereen ziet toch dat hij een drama is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus na 20x Heitinga selecteren is de 21ste keer funest voor jouw vertrouwen in Van Basten?![]()
Heitinga en De Cler waren beide zwak, maar blijkbaar is dat allemaal onderdeel van het grotere plan.
Dirk Kuijt moet nu ook eens thuisgelaten worden. Een leuke clubvoetballer maar komt duidelijk te kort voor oranje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij ook dingen die hij niet ziet..... Als hij nog 1 keer Heitinga selecteerd dan vind ik hem niet meer geloofwaardig.
Wat versta jij onder goed?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt was vandaag gewoon weer goed.
Weinig onnodig balverlies, balveroverend, goed jagend, gevaarlijk, goed in de combo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat versta jij onder goed?
Te hopen voor wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuijt was echt dramaHet is te hopen dat Roeder niet alleen op deze wedstrijd afgaat.
Allemaal leuk en aardig en hij zal er allemaal leuke bedoelingen mee hebben, maar rendement 0,0. Wat dat betreft hoort hij perfect thuis bij f'noord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weinig onnodig balverlies, balveroverend, goed jagend, gevaarlijk, goed in de combo.
Owja.. ik was Huntelaar nog vergeten in me lijstje.. die hoort ook bij de Ajax groep natuurlijk.
Voor Kuijt als ie nog weg wil. Voorzetten en schoten op doel waren echt drama.quote:
Centraal doet hij het nog slechter in Oranje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef mrbombastic het volgende:
Je moet niet vergeten dat Kuyt vandaag weinig fatsoenlijke ballen aangespeeld heeft gekregen. En hij moet spelen op een plek waar hij normaal gesproken niet staat.
Ook argumenten hiervoor?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Kuijt al jaren drama maar door dat harde gewerk en geslijm voor de camera vind het grootste deel van Nederland hem altijd zo goed.
Leuke clubvoetballer maar komt techniek te kort voor oranje. De argumenten zijn alle wedstrijden van oranje waar hij tot nu toe in heeft meegespeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ook argumenten hiervoor?
2003/04 Feyenoord 34 20 Eredivisie
2004/05 Feyenoord 34 29 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 33 22 Eredivisie
Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef Nywuob het volgende:
Het is na vandaag alleen maar meer duidelijk geworden hoe een slechte beslissing het is geweest om Huntelaar niet mee te nemen naar het WK in plaats van VoH.
Zoveel stelt dat EK niet voor. Er is niemand buiten Nederland die nog weet wie dat gewonnen heeft. Ik had liever de halve finale gehaald op het WK.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Huntelaar heeft Nederland wel Europees kampioen gemaakt en met Huntelaar hadden we denk ik niet het WK gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |